Tugboat Dive Location

8.5Fantastisch

• 10C. Dekker28-05-2017

Ongelofelijk mooi

Je kunt alleen met een boot bij deze locatie komen. De stroming rondom is te sterk om erheen te zwemmen van af de Jan Thiel baai. De boot legt aan in diep water en daarvan spring je in het water. Direct zaten we middenin een school vissen. Echt adembenemend mooi. Je ziet de tugboat een paar meter onder je liggen. Eromheen zwemmen ook heel veel vissen. Als je verder snorkelt naar de kant, dit is maar een paar meter kom je tussen het mooie koraal terecht. Met ook weer mooie bijzondere vissen en zeeegels e.d. Het water is hier ondiep maar je kunt niet gaan staan anders vertrapt je het koraal. Er is niet echt een strandje waar je de zee uitkunt. Wij bleven hier een uur snorkelen en gingen daarna weer met de boot weg. We waren al op veel stranden op curacao wezen snorkelen maar deze plek was het meest bijzonder. Ik wilde niet meer weg. .

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Joke26-01-2017

Een groot aquarium

Alsof je in een groot aqaurium zwemt. Je kent het alleen van tv beelden, maar dit is realiteit.

Gereisd in januari 2017

• 9JM17-08-2015

Mooie duikstek!

In verhouding veel onderwater leven. Verder weinig of geen faciliteiten. Zou mooi zijn als er iets van een bankje uit de zon zou staan.

augustus 2015

• 6us_miranda13-06-2015

Niet veel vissen gezien.

Je vaart met een boot naar het oosten en vlak langs de kust ligt de boot. Je zit dus niet bij het koraal waar de mooiste vissen zitten. Neem iets mee om te voeren, anders is het de moeite niet waard.

juni 2015

• 8Angelique31-05-2015

mooie snorkel locatie

mooie snorkellocatie gelegen in de baai in de buurt van Jan Thiel. Wel wat afgelegen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Hennie van Wijk05-05-2015

Prachtig

Geweldige plek voor het bekijken van veel vissoorten

Gereisd in april 2015

• 10Kdepourcq16-02-2015

Wat een ervaring!

Nu had ik wel niet veel duikervaring (lees: niet), maar dit was toch wel iets dat ik nooit meer de rest van mijn leven ga vergeten. Zo mooi! Tijdens het duiken, toen we eenmaal bij de tugboat waren gearriveerd, zwom er een kleine school vissen rond me heen op nog geen meter afstand. Alsof ze tam waren. Toch wel iets speciaals om mee te maken.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Jan en Jannie Prevo10-11-2014

goed snorkelen

je kan er heel goed snorkelen

Gereisd met partner in november 2014

• 10heer van baar07-11-2014

duiken

leuke duikstek hebben er twee duiken gemaakt helaas was het zeepaardje er niet meer

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Maarten03-11-2014

Mooie plek, ook voor snorkelaars

Mooie plek, ook als je niet kunt duiken maar alleen snorkelen valt er een hoop te zien. Trip geboekt bij Ocean Encounters, prima verzorgd.

Gereisd met partner in oktober 2014

10 van de 95 reviews gezien