Hotel Trupial Inn

Hotel Trupial Inn
7,8

17 tips over Hotel Trupial Inn

Piadaula, 13-2-2015
Neem je snorkel mee. Het is alsof je in een aquarium zwemt!
Hanneke Mulder, 5-10-2014
Jeepsafari over het eiland, leuke trip als je veel van het eiland wilt zien buiten Willemstad.
Brendel, Gerrit Theodoor, 12-3-2014

Als je een goedkope en goede betrouwbare auto wilt hebben, die niet te duur is bel dan met Carvahome nV.

Deze mensen doen dat almeer dan 25 jaar en zij hebben de laatste 15 jaar hun prijzen niet meer gewijzigd.

Een trip naar het eiland zonder auto is desastreus, want het openbaar vervoer is niet zo frequent en dat is zonde van de tijd.

Niemand hoeft op Curacao met de trein mee, dus niemand heeft haast., zelfs de hagedissen en leguanen niet.

lekker eten, vooral de baby ribs bij Tony Romas .

sien, 2-12-2013

auto 4 wiel drive ivm met slecht wegen.met tomtom.

geen deet tegen de muggen gewoon vragen wat de locals gebruiken en dat kopen deet werk daar niet.zonde van je geld.

soestr, 18-3-2013

Strand Bleu Bay is echt een aanrader. Hoort bij het Bleu Bay Golf Resort, melden bij slagboom, hierna mag je doorrijden. Je auto staat veilig bij een heerlijk strand met goede ligbedden, prima restaurant, sanitair en douches.

Prijs: Ang 30 = € 13 voor 2 personen ( 2 ligbedden + parkeren auto een hele dag)

lindsay, 21-2-2013
Huur vooral een auto wij hebben het geld hier echt uitgehaald! Ga dan vooral langs de mooie landhuizen, wij zijn bij landhuis papaya geweest hier vangen ze mannen op die verslaafd zijn, ze zijn hier erg open en geven graag een rondleiding. Ook landhuis knip is de moeite waard

revrevkreef, 23-12-2012

Een huurauto is aan te bevelen. Het hotel bevindt zich op 15 min rijden v/h centrum van Willemstad.'Er zijn 2 kleine winkelcentra (oploopafstand)

In winkelcentrum Suikertuintje zijn 2 goede restaurants. De Heeren en een Grill restaurant. Zeker een aanrader voor vleeseters. Zondermeer een keer doen!

Er is een grote AH in de buurt.

J&H, 6-11-2012
Een eigen huurauto om het eiland mee te verkennen is een pré. Een bezoekje aan het strand in de Vaarsenbaai/Kokomo beach kunnen we ook van harte aanbevelen.
Gerben, 4-11-2012

Een auto huren?

Van harte aanbevolen bij Gerlinde en Dirk. Een heel leuk contact en goeie auto voor zeer acceptabele prijs !!

info@aplus-jeeprentalcuracao.com

www.aplus-jeeprentalcuracao.com

Gerben & Halina, 4-11-2012

Een auto huren is zeker aan te bevelen als je ook iets van het eiland wilt zien.

Twee winkelcentra ( suikertuin en Bloempot) zijn op loopafstand van ca. 300 meter.

De albert heijn is ook niet ver weg maar in vergelijking met andere winkels wel duur.

Onze bezoekers bekeken ook: