Hotel Trupial Inn ***

7,8

162 reviews over Hotel Trupial Inn in het Nederlands

Zeer teleurstellend

Maryam, 25-1-2018

Accommodatie is erg tegen gevallen. In het restaurant zou ik niet eens een thee bestellen zo vies is het eten. Lakens waren regelmatig niet goed gewassen. ( vlekken van voorgangers waren duidelijk zichtbaar) het douche is erg glad. Er wordt niet in gegaan op de klachten die je hebt. Zeer jammer, wij gaan ieder jaar minimaal 1x naar curacao en dit is de eerste keer dat het zo is tegen gevallen. O jaaa handdoeken zelf meenemen want er zit vaak schaamhaar van de voorganger op. Zeer teleurstellend als je kijkt wat je ervoor moet betalen.

Heerlijk rustig hotel. Aanrader!

Robin, 19-10-2017

Heerlijk hotel met centrale ligging naast de ring van Willemstad. Verwacht geen strand op loopafstand, dus een auto is wel een must om het eiland verder te verkennen. Personeel is uiterst vriendelijk en vooral bij de receptie helpen ze je met alles wat je maar vraagt. Strandhanddoeken zijn tegen betaling van borg (35 NAF) te krijgen bij de receptie. Kamer is lekker ruim met prima voorzieningen: kingsize bed, tv met veel zenders (ook NPO1,2,3 en bijv. HBO), gratis kluisje, ruime badkamer (wasbak zit apart buiten de badkamer), goede airco, tafelmodelkoelkast en een koffiepadmachine. Kamer wordt elke dag schoongemaakt. Elke dag schone nieuwe handdoeken. Houd wel rekening met muggen, vooral in oktober en als het geregend heeft. Zwembad is niet heel groot, maar voldoet prima. Voldoende parkeergelegenheden voor je huurauto. Bij restaurant Rosso zijn vooral de pizza's een aanrader! Goed hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding!

Rustig mooi aangelegd complex

Van Gennip, 9-10-2017

Mooi aangelegd complex ontbijt heel sober ( niet waar voor je geld)avond eten daarin tegen prima vooral de pizza's. Het ligt er net aan wie je kamer schoonmaakt zwembad is redelijk schoon maar de gasten maken er zelf een rommel van. Al met al prima hotel qua prijs kwaliteitsverhouding.

Valt tegen

Limberg, 6-10-2017

Mensen zijn vriendelijk ,, kamers zijn ok. Maar bij buuten bad is het echt vies op eerste gezicht lijkt het schoon . Maar onder de bedden en in het zwembad is het vies . Viezigheid in het water haren takken zelfs een blikje en andere dingen in het water bahhh. En al 3 dagen geen wc papier op de enige wc .

Super verblijf

karen, 22-9-2017

Kamers waren prima! Elke dag schone handdoeken en een opgeruimd bed. Wasbak apart van douche, vonden wij erg handig. Mooi park en vriendelijk personeel. Dichtbij winkels en restaurants. Restaurant bij trupial zelf ook erg goed.

Heerlijke plek om te slapen

Petra Weijmans, 29-8-2017

We hadden een deluxe kamer voor 4 personen. We hadden het gevoel in de tropische jungle te slapen. Terrein is heel mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Zwembad liggen losse planken langs die gerepareerd moeten worden. Verder niks anders dan een heerlijke vakantie.

Heerlijk!

Stok, 21-7-2017

Een fijn hotel met vriendelijk personeel. Elke dag nieuwe handdoeken en een opgemaakt bed. Eten is ook erg goed vooral het uitgebreiden ontbijt. De kamer is heel netjes en schoon. Zwembad is vrij klein maar je hebt natuurlijk veel stranden waar je naartoe kan gaan, dus na de zee is het heerlijk nog even het zwembad in te duiken!

Erg goed hotel!

Nancy, 21-6-2017

Wij vonden de service erg goed, elke dag schoonmaak!!

Onze douche was niet warm, maar dat is bijna nergens op curaçao volgens mij.

Het eten bij het hotel was erg goed! Leuk een barretje in het zwembad!

Qua ligging, je hebt wel een auto nodig om mooie strandjes enzo te zien. maar dat is ook altijd als je daar bent. Lopend is het niet te doen om vanaf dit hotel naar het strand te gaan of het stadje.

Erg gemoedelijk en leuk hotel! Aanrader!

Ellen, 22-4-2017

Er kunnen wat kleine zaken verbeterd worden zoals bijv. horren voor de ramen van de kamers ivm vele muggen.

Zwembad is fijn maar wat aan de kleine kant.

Super vriendelijk personeel! Top service en lekker eten! Wel prijzig.

Voor herhaling vatbaar,volgende jaar weer?

Sharina, 20-3-2017

leuke comfortabel pastelkleurige huisjes lekker relaxen na een dagje shoppen met de gratis shuttle bus op je veranda gelegen in een echte bounty tropische setting.

Centrale ligging. Goede prijs kwaliteit, comfortabel bedden veel ruimte.

ik kan geen minpuntje bedenken Top.

We hebben een aantal aanbieders voor Trupial Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trupial Inn in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trupial Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trupial Inn scoort een 7.77 uit 10 op basis van 162 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: