Hotel Trupial Inn

165 reviews over Hotel Trupial Inn in het Nederlands

Geweldig

Danielle
3-7-2018

Het was echt een super verblijf! het was heerlijk rustig. Wij zaten precies in een hoek met ons huisje en het was heerlijk. S'avonds nog lekker buiten zitten. De bedden waren ook heerlijk en elke dag werd het opgemaakt en werd er schoongemaakt. ik heb niks te klagen gehad en zou hier de volgende keer zeker boeken! De liggen is tussen Jan Thiel en Willemstad in met een huurauto of bus ben je er allebei in een aantal minuten. Ook bij de receptie kan je altijd terecht

Renée
19-4-2018

Wij vonden het een heerlijk hotel, in een rustigere wijk van Willemstad. Huisjes waren netjes en schoon, en met een heerlijk terrasje ervoor waar je tussen de palmbomen echt in de jungle waant. Wij vonden het geweldig! Het stelde qua keukentje niet heel veel voor maar voor een kopje koffie en een broodje smeren prima. Bij de receptie en de horeca heel erg vriendelijk. We hebben op aankomstdag bij het hotel gegeten en was echt super! Wel een tip om een huurauto erbij te nemen. Dit geeft je zoveel vrijheid om dit prachtige eiland op eigen houtje te ontdekken! Ik zou er zo weer terug heen willen😍

Centraal gelegen prima uitvalsbasis!

Berend Klever
6-3-2018

Kleinschalig riant gelegen luxe laagbouw hotel kamers (alle begane grond), idee van een soort bungalowpark. Personeel uitmuntend. Continue bewaking aan de poort en op terrein aanwezig. Parkeerplaats voor de deur voor je (onmisbare) huurauto. Prima restaurant Rosso die ook de ontbijten serveert. Je voelt je op dit "resort" midden in de natuur, snacht ook zeer stil met natuurlijk wel beestengeluiden (kikkers, krekels, vogels). Als je rust zoekt...!

Zeer teleurstellend

Maryam
25-1-2018

Accommodatie is erg tegen gevallen. In het restaurant zou ik niet eens een thee bestellen zo vies is het eten. Lakens waren regelmatig niet goed gewassen. ( vlekken van voorgangers waren duidelijk zichtbaar) het douche is erg glad. Er wordt niet in gegaan op de klachten die je hebt. Zeer jammer, wij gaan ieder jaar minimaal 1x naar curacao en dit is de eerste keer dat het zo is tegen gevallen. O jaaa handdoeken zelf meenemen want er zit vaak schaamhaar van de voorganger op. Zeer teleurstellend als je kijkt wat je ervoor moet betalen.

Heerlijk rustig hotel. Aanrader!

Robin
19-10-2017

Heerlijk hotel met centrale ligging naast de ring van Willemstad. Verwacht geen strand op loopafstand, dus een auto is wel een must om het eiland verder te verkennen. Personeel is uiterst vriendelijk en vooral bij de receptie helpen ze je met alles wat je maar vraagt. Strandhanddoeken zijn tegen betaling van borg (35 NAF) te krijgen bij de receptie. Kamer is lekker ruim met prima voorzieningen: kingsize bed, tv met veel zenders (ook NPO1,2,3 en bijv. HBO), gratis kluisje, ruime badkamer (wasbak zit apart buiten de badkamer), goede airco, tafelmodelkoelkast en een koffiepadmachine. Kamer wordt elke dag schoongemaakt. Elke dag schone nieuwe handdoeken. Houd wel rekening met muggen, vooral in oktober en als het geregend heeft. Zwembad is niet heel groot, maar voldoet prima. Voldoende parkeergelegenheden voor je huurauto. Bij restaurant Rosso zijn vooral de pizza's een aanrader! Goed hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding!

Rustig mooi aangelegd complex

Van Gennip
9-10-2017

Mooi aangelegd complex ontbijt heel sober ( niet waar voor je geld)avond eten daarin tegen prima vooral de pizza's. Het ligt er net aan wie je kamer schoonmaakt zwembad is redelijk schoon maar de gasten maken er zelf een rommel van. Al met al prima hotel qua prijs kwaliteitsverhouding.

Valt tegen

Limberg
6-10-2017

Mensen zijn vriendelijk ,, kamers zijn ok. Maar bij buuten bad is het echt vies op eerste gezicht lijkt het schoon . Maar onder de bedden en in het zwembad is het vies . Viezigheid in het water haren takken zelfs een blikje en andere dingen in het water bahhh. En al 3 dagen geen wc papier op de enige wc .

Super verblijf

karen
22-9-2017

Kamers waren prima! Elke dag schone handdoeken en een opgeruimd bed. Wasbak apart van douche, vonden wij erg handig. Mooi park en vriendelijk personeel. Dichtbij winkels en restaurants. Restaurant bij trupial zelf ook erg goed.

Heerlijke plek om te slapen

Petra Weijmans
29-8-2017

We hadden een deluxe kamer voor 4 personen. We hadden het gevoel in de tropische jungle te slapen. Terrein is heel mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Zwembad liggen losse planken langs die gerepareerd moeten worden. Verder niks anders dan een heerlijke vakantie.

Heerlijk!

Stok
21-7-2017

Een fijn hotel met vriendelijk personeel. Elke dag nieuwe handdoeken en een opgemaakt bed. Eten is ook erg goed vooral het uitgebreiden ontbijt. De kamer is heel netjes en schoon. Zwembad is vrij klein maar je hebt natuurlijk veel stranden waar je naartoe kan gaan, dus na de zee is het heerlijk nog even het zwembad in te duiken!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trupial Inn in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trupial Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.