FamiliehotelWeer vandaag32°26°

174 reviews over Hotel Trupial Inn in het Nederlands

Geweldig! Volgende bezoek Trupial inn is geboekt!

Merel
21-6-2019

Super verblijf gehad! Inmiddels onze volgende vakantie alweer geboekt naar Trupial inn. Personeel is vriendelijk, hotel is centraal. Auto huren is wel een must. Dagelijks naar een ander strandje geweest en alleen op de laatste dag bij het zwembad gelegen. Dit is prima voor een dagje, maar ik zou er vooral lekker op uit gaan! Binnen 8 minuten ben je met de auto op Mambo beach. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Top vakantie

Ingrid
1-5-2019

Mooie, sfeervolle en groene accommodatie. Je waant je echt in de tropen. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad, lekker restaurant, aardig personeel en je zit ook nog eens ontzettend centraal. Auto huren is wel advies.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top verblijf gehad!

Benny
12-2-2019

Prima hotel, gezellige bar/restaurant, leuke huisjes/kamers. Prima locatie om het eiland te verkennen.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super

Anita Gerardu
20-1-2019

Prachtig groen aangelegd park met veel mooie planten. Het ligt dichtbij Willemstad. Een huurauto is aan te raden. Appartementen zijn netjes. Jammer dat er geen waterkoker aanwezig was. Zwembad viel tegen. Wij hebben super vakantie gehad.

fantastisch

Fam j.n.boekhouder
13-1-2019

Wij komen al jaren naar curacao zijn al verschillende hotels en appartementen geweest. Dit jaar voor het eerst naar Trupial inn. En bij toeval op de oudejaarsborrel van de personeels de eigenaar en de frontdesk manager gesproken en hen gecomplimenteerd met de accommendatie . Dat de huisjes schoon zijn en het park wordt goed onderhouden. Personeels van de receptie, de dames die de huizen schoon maken en de restaurant personeels allemaal erg vriendelijk. Hierbij nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en we komen zeker weer terug volgende jaar. Nogmaals onze complimenten en hopelijk tot ziens. Fam: j.n. boekhouder

Gereisd Met partner in december 2018

Super super

Broer en suus
4-1-2019

Wj komen zo wat iedet jaar naar Curacao. In allerlei hotels geweest veel gezien. Nu voor het eerst in trupial inn,wij kunnen het iedereen aan raden. Echt een gezellig omgeving om daar te verblijven. Huisjes zijn schattig schoon en gezellig. Personeel super vriendelijk. Als er is is staan gelijk voor je klaar,echt een aanrader om daar te verblijven. Als het goed is gaan wij zeker volgend jaar er weer na toe. Wij bedanken bij deze nogmaals iedereen die daar werkt hartelijk bedankt voor de gast vrijheid,wij komen zeker terug.masha masha danki ayoooo.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super!!

Elja
2-1-2019

Keurig Hotel/huisje/appartement... Vriendelijke receptie, schoon, eten in restaurant erg lekker. Ontbijt niet heel luxe maar wel alles te krijgen, ze hadden alleen niet veel haast om bij te vullen als iets op was....(klein gemist kansje) Maar als je er om vroeg werd het geregeld. Hele centrale ligging, huurauto heb je nodig om het prachtige Curacao te ontdekken. en dan zit je perfect!!Personeel is super gastvrij!! Zwembad is echt helemaal niks... voor kleintjes onder de 10 jaar prima maar je wilt immers ook niet in een zwembad liggen terwijl er zulke fantastische stranden op curaçao zijn!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

redelijke accomodatie met super testaurant

Ruud
20-12-2018

De mensen bij de receptie zijn heel vriendelijk. de kamers zijn schoon. netjes en het bed ligt goed. het zwembad is heel erg ondiep en klein en koud.. het ligt midden in een woonwijk en is ver van alles verwijderd. echter met een auto ben je in een wip overal. het is ten slotte een klein eilandje. Het restaurant rosso is niet heel gezellig maar de keuken is een van de beste die ik in jaren heb geproef een dikke 9. Een 7 is ruim voldoende voor deze accomodatie. de wandeltocht en de eiland en strandtour zijn niets waard. ik was blij dat ik daar vanaf was. klein curacao ia een must en was geweldig.

Fantastisch!

Patricia
20-11-2018

Geweldige tijd gehad in Trupiall Inn. Wij zaten precies t.o. de receptie. De kamer is schoon en netjes. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Elje dag schone handdoeken. Heel veel groen. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Wij hebben tijdens ons verblijf een auto gehuurd. Is wel een aanrader. Mochten wij ooit weer terug komen dan kiezen wij weer voor Trupiall Inn.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Danielle
3-7-2018

Het was echt een super verblijf! het was heerlijk rustig. Wij zaten precies in een hoek met ons huisje en het was heerlijk. S'avonds nog lekker buiten zitten. De bedden waren ook heerlijk en elke dag werd het opgemaakt en werd er schoongemaakt. ik heb niks te klagen gehad en zou hier de volgende keer zeker boeken! De liggen is tussen Jan Thiel en Willemstad in met een huurauto of bus ben je er allebei in een aantal minuten. Ook bij de receptie kan je altijd terecht

Gereisd Met vrienden in november 2017

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trupial Inn in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trupial Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.