Hotel Trupial Inn

CuraçaoCuraçaoWillemstad

8.9FantastischScore uit 170 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+118/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 170 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

176 Reviews over Trupial Inn

• 9Fam de Rooij-Hülters15-10-2020

Hier zou ik willen wonen !!!!

Een heel mooi en goed verzorgt complex. Lekker rustig ( niet echt iets voor gezinnen met kinderen). Voor kinderen is er op het complex niet veel meer te doen als zwemmen. Er is niet zoiets als een animatie team dus je moet jezelf kunnen vermaken. Een auto is op Curaçao een aanrader. Trupial Inn is zeer goed toegankelijk voor mensen met een lichamelijke beperking. De badkamer is echter voor een rolstoel te klein maar als je flexibel bent is dat ook te overkomen. Wij hebben in ieder geval 16 dagen genoten en willen zeker nog een keer terug. Personeel is ook heel vriendelijk en zeer behulpzaam zoals de meeste bewoners van Curaçao.

• 9Nathalie15-05-2020

Heerlijke vakantie op een mooi tropisch resort!

Mooie en relatief kleinschalige accommodatie. Het heeft een prachtige tropische tuin en de kamers zijn allemaal op de begane grond en heeft een overkapping waar je lekker van het tropische klimaat kunt genieten. Je hebt wel een auto nodig, want het resort ligt ver uit het centrum en op een soort kantorenpark. Op ca 1 km ligt een kleinschalig winkelcentrum (Zuikertuin Mall) waar diverse restaurants zitten. Maar de keuken van het Italiaanse restaurant op het resort is ook erg goed. Wij hebben erg genoten van dit resort en Curacao in het algemeen. Tip: Boek vanuit Nederland al je autohouder, want er is beperkt keuze. Een auto is onmisbaar p het eiland.

• 9Merel21-06-2019

Geweldig! Volgende bezoek Trupial inn is geboekt!

Super verblijf gehad! Inmiddels onze volgende vakantie alweer geboekt naar Trupial inn. Personeel is vriendelijk, hotel is centraal. Auto huren is wel een must. Dagelijks naar een ander strandje geweest en alleen op de laatste dag bij het zwembad gelegen. Dit is prima voor een dagje, maar ik zou er vooral lekker op uit gaan! Binnen 8 minuten ben je met de auto op Mambo beach. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 8Ingrid01-05-2019

Top vakantie

Mooie, sfeervolle en groene accommodatie. Je waant je echt in de tropen. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad, lekker restaurant, aardig personeel en je zit ook nog eens ontzettend centraal. Auto huren is wel advies.

• 8Benny12-02-2019

Top verblijf gehad!

Prima hotel, gezellige bar/restaurant, leuke huisjes/kamers. Prima locatie om het eiland te verkennen.

• 8Anita Gerardu20-01-2019

Super

Prachtig groen aangelegd park met veel mooie planten. Het ligt dichtbij Willemstad. Een huurauto is aan te raden. Appartementen zijn netjes. Jammer dat er geen waterkoker aanwezig was. Zwembad viel tegen. Wij hebben super vakantie gehad.

• 10Fam j.n.boekhouder13-01-2019

fantastisch

Wij komen al jaren naar curacao zijn al verschillende hotels en appartementen geweest. Dit jaar voor het eerst naar Trupial inn. En bij toeval op de oudejaarsborrel van de personeels de eigenaar en de frontdesk manager gesproken en hen gecomplimenteerd met de accommendatie . Dat de huisjes schoon zijn en het park wordt goed onderhouden. Personeels van de receptie, de dames die de huizen schoon maken en de restaurant personeels allemaal erg vriendelijk. Hierbij nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en we komen zeker weer terug volgende jaar. Nogmaals onze complimenten en hopelijk tot ziens. Fam: j.n. boekhouder

• 9Broer en suus04-01-2019

Super super

Wj komen zo wat iedet jaar naar Curacao. In allerlei hotels geweest veel gezien. Nu voor het eerst in trupial inn,wij kunnen het iedereen aan raden. Echt een gezellig omgeving om daar te verblijven. Huisjes zijn schattig schoon en gezellig. Personeel super vriendelijk. Als er is is staan gelijk voor je klaar,echt een aanrader om daar te verblijven. Als het goed is gaan wij zeker volgend jaar er weer na toe. Wij bedanken bij deze nogmaals iedereen die daar werkt hartelijk bedankt voor de gast vrijheid,wij komen zeker terug.masha masha danki ayoooo.

• 8Elja02-01-2019

super!!

Keurig Hotel/huisje/appartement... Vriendelijke receptie, schoon, eten in restaurant erg lekker. Ontbijt niet heel luxe maar wel alles te krijgen, ze hadden alleen niet veel haast om bij te vullen als iets op was....(klein gemist kansje) Maar als je er om vroeg werd het geregeld. Hele centrale ligging, huurauto heb je nodig om het prachtige Curacao te ontdekken. en dan zit je perfect!!Personeel is super gastvrij!! Zwembad is echt helemaal niks... voor kleintjes onder de 10 jaar prima maar je wilt immers ook niet in een zwembad liggen terwijl er zulke fantastische stranden op curaçao zijn!

• 7Ruud20-12-2018

redelijke accomodatie met super testaurant

De mensen bij de receptie zijn heel vriendelijk. de kamers zijn schoon. netjes en het bed ligt goed. het zwembad is heel erg ondiep en klein en koud.. het ligt midden in een woonwijk en is ver van alles verwijderd. echter met een auto ben je in een wip overal. het is ten slotte een klein eilandje. Het restaurant rosso is niet heel gezellig maar de keuken is een van de beste die ik in jaren heb geproef een dikke 9. Een 7 is ruim voldoende voor deze accomodatie. de wandeltocht en de eiland en strandtour zijn niets waard. ik was blij dat ik daar vanaf was. klein curacao ia een must en was geweldig.

Hotel Trupial Inn info

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)