Appartement Tropical Curaçao

Appartement Tropical Curaçao
9,1

9 tips over Appartement Tropical Curaçao

Plugje, 18-6-2015
Ik zelf zou als je met meerdere bent het bovenste appartement nemen waar zo heerlijk de wind door waait. En de ligging is ongelofelijk centraal perfect!!
Familie van Hoegee, 23-5-2013

Super centraal gelegen , luxe, veel privacy, 160m2 , een gezellig complete woonhuis, groot zwembad voor 2 appartementen

alles voor kleine kinderen aanwezig. Kinderstoleen, trip traps, babybedjes, wippertje, kinderspeelgoed, kinder DVD's, baby autostoelen etc etc. Werkelijk alles is hier anwezig.

Piet, 13-11-2012
Het appartement is centraal gelegen, waardoor Jan Thiel, Zanzibar, Mambo, het Sea-aquarium, Punda, Albert Heijn, Westpunt, de heerlijke strandjes,, HATO et cetera eenvoudig en snel zijn te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Curaçao voor je op een rij gezet:

Piet, 13-11-2012

Bij een volgende bezoek zullen we zeker weer gebruik maken van Appartement A. Het heeft ons verblijf onvergetelijk gemaakt.

Daarnaast, ook zeker niet onbelangrijk, ligt het appartement in een veilige wijk.

Lennart de Bruin, 12-11-2012
Om s'avonds lekker te gaan uit eten raad ik Papagayo Beachclub aan (en dan een tafeltje op het strand) en de Boathouse aan. Verder is ook Klein Curaçao iets waar je absoluut moet zijn geweest.
jarrikbijsterbosch, 16-7-2012
Heb je kleine kinderen boek dan deze appartementen!! Gerda heeft werkelijk alles voor de kinderen van kinderstoelen, boxkleed, kinderbedjes, box, extra bedje voor op het strand, babyautostoel, verhogers etc.

jarrikbijsterbosch, 15-7-2012

Wil je ook echt van je vakantie genieten boek dan bij Gerda een van haar luxe vakantie appartementen;

www.tropical-curacao.com

Frank, 15-7-2012

Wil je centraal op een prachtige groene plek verblijven boek dan Appartement Tropical

www.tropical-curacao.com Lees vooral "wat vonden anderen".

Ook wij zijn op deze wijze aan het appartement gekomen.

Je merkt het verschil!!!

Pauline Schilthuizen, 10-4-2012

Ga met The Mermaid een dagje naar Klein Curacao, een waar bounty-eiland ten oosten van Curacao. Gastvrouw Gerda regelt het graag voor je.

Uiteten bij De Gouverneur de Rouville aan de Handelskade met uitzicht op de beroemde gekleurde pakhuizen en pontjesbrug is een ware belevenis. Wel vooraf reserveren en vraag om een tafel op de galerij, niet in de tuin! Ook eten op het strand bij Pirate Bay in Otrabanda is zeker een aanrader. Ook hier: reserveren en vragen om tafel op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Curaçao voor je op een rij gezet: