Appartement Tropical Curaçao

39 reviews over Appartement Tropical Curaçao in het Nederlands

Geweldig!

Fam. van Deelen
29-1-2018

Heerlijk appartement van alle gemakken voorzien, uitgebreide keuken, ruime slaapkamers met heel goede bedden! We hebben genoten van het onder de porch zitten en zwemmen in het prachtige zwembad. De vriendelijke eigenares staat altijd voor je klaar!

Schitterend, ruim en zeer behulpzame eigenaresse

Helga en Kees
17-12-2017

Wij verbleven 14 dagen in appartement B en hebben, met de tegelijk gehuurde auto, een fantastische vakantie op Curaçao gehad. Ons appartement was elke dag een aangenaam rustpunt, van alle gemakken voorzien en het heerlijke zwembad hebben we elke dag benut. Ook zijn tips en aanwijzingen van Gerda erg fijn, zodat veel van het lokale Curaçao hebben gezien.

Wederom Fantastisch!

Rick & Julisa
3-12-2017

Dit jaar voor de tweede keer verbleven in het mooie appartement A.

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Appartment was van alle gemakken voorzien.

Gerda is een fantastische gastvrouw. Gerda, heel erg bedankt voor je hulp en steun.

We komen volgend jaar weer zeker terug.

Ietwat teleurstellend

Anoniem
22-6-2017

Door de uitstekende beoordeling op Zoover bij dit apartement terecht gekomen.

Wij zaten in apartement A.

Helaas waren de voorgaande beoordelingen wellicht té lang geleden geplaatst.

Er was ondertussen veel achterstallig onderhoud en dingen die kapot/defect waren.

Hier moeten duidelijk de puntjes weer eens op de i gezet worden.

Eigenaresse heeft wel beterschap beloofd.

Naar de supermarkt en een paar restaurantjes kun je lopend, verder overal een auto voor nodig.

Fantastisch!!

Rick en Julisa
11-12-2016

2 weken in november een heerlijke vakantie gehad in appartement A. Geweldig ontvangst, appartement was geweldig. Het appartement bevatte alles wat je nodig hebt en ligt zeer centraal. Heerlijk bed. We komen zeker nog een keer terug. Gerda, bedankt voor de goede zorgen.

Geweldig

Fam Jacobs
22-9-2016

Beste Gerda,

We hebben 15 dagen in jou geweldig mooie appartementen mogen verblijven. We hebben in alle twee de appartementen gewoond. Ze zijn alle twee mooi. Super hoor. Je ligt centraal. En overal vlak bij.

Je bent een geweldige gastvrouw. Niets is jou teveel.

Nogmaals heel hartelijk bedankt, en we houden contact. We komen zeker nog een keer terug.

Hennie, Liesbeth, Sander en Marieke

Appartement B is prachtig gelegen in een mooie groene tuin met een groot zwembad; vooral het tuinhuis is een dikke 10 waard, genieten, elke dag weer.

De ontvangst van Gerda op de luchthaven is meteen super hartelijk en zo is ze alle 15 dagen geweest, niets is haar teveel. Het verblijf hier is echt een tropische verrassing!

Fantastische vakantie!!

Barry, Helen, Rubin, Fenna en Maura
16-9-2016

Bij Gerda is een vakantie zoals een vakantie moet zijn. Het appartement is geweldig en van alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers, een ruime badkamer, een heerlijk zwembad in de tuin en een groot terras waar je kunt relaxen. Met de auto hebben we het hele eiland verkend en iedere dag prachtige plekken bezocht. Gerda haalde ons op van het vliegveld, maakte ons wegwijs, had op iedere vraag een antwoord en zorgde ervoor dat we ons heel snel thuis voelden. Na 16 dagen wilden we echt nog niet naar huis... Eén ding is zeker: wij gaan zo snel mogelijk terug!

Heerlijke plek

G kuiper
12-9-2016

Zeer nette accomodatie op een mooie locatie in Willemstad. Heerlijk zwembad in een prachtige tuin. Gerda heeft ons goed wegwijs gemaakt en We konden voor allerlei vragen goed bij haar terecht. Zeer gastvrij. Een mooie plek waar je je lekker thuis voelt.

in een woord geweldig

Yvonne
11-9-2016

Eindelijk een appartement dat net zo is als de plaatjes. Prima verzorgt, heerlijk zwembad, veel privacy, ruim appartement. Een warm welkom.Vriendelijke eigenares en door haar prima weg wijs gemaakt. Gerda bedankt voor een onvergetelijke vakantie.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropical Curaçao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropical Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.