Géén boekingskosten

Meer appartement info

43 Reviews over Tropical Curaçao

• 10Rudger en Angelique16-10-2021

Geweldige mooie vakantie op Curaçao

Wij zouden vorig jaar december naar Curaçao toe komen, maar door Corona omstandigheden mocht dit niet doorgaan. Het was geen probleem om dit om te boeken en hierdoor zijn wij dus nu gekomen eind september tot 14 oktober. Toen wij aankwamen zag alles er al prachtig en geregeld uit. Super mooi appartement en een mooie auto die hier bij in zat, appartement was brandschoon en de handdoeken werden continu aangevuld als deze bijna op waren, genoeg badlakens. Prachtig zwembad en vooral de ligging van het appartement is echt perfect, overal dicht bij! Zeker een aanrader om hier met je partner naar toe te gaan, of met je gezin.

• 10Natuur
  • 9Sandra15-05-2020

Een heerlijk plek op het eiland!

Van Gerda weten wij dat alles piekfijn in orde is. Zo ook haar appartement waar wij verbleven. Gelegen op een centrale plek, voorzien van alle luxe én privacy. Het was een feest om weer terug te zijn. Het enthousiasme en de gastvrijheid waar we mee ontvangen zijn droegen bij aan de vakantie waar we zo naar uit hadden gekeken. Voor ons springt deze plek er echt uit!

• 9Sandra Ward17-01-2019

Relaxing Vacation

Wonderful stay at Tropical Curacao! Picked up from and returned to the airport was very convenient. A rental is a must on the island and Gerda will take care of the arranging. Gerda was always available to answer questions and checking in to ensure we were having a wonderful stay. This rental is centrally located and a perfect jumping off point for all your adventures on the island. The mature palms and landscaping make the pool area a very relaxing place to spend time. You will see iguanas, trupials, hummingirds, and macaws just sitting out there. Lovely stay.

• 8A. de Boer21-11-2018

Fantastisch verblijf gehad! Schoon, netjes en alles goed geregeld! Makkelijk een auto kunnen huren via het hotel en ook het eten in het hotel was erg goed!

• 10Fam. van Deelen29-01-2018

Geweldig!

Heerlijk appartement van alle gemakken voorzien, uitgebreide keuken, ruime slaapkamers met heel goede bedden! We hebben genoten van het onder de porch zitten en zwemmen in het prachtige zwembad. De vriendelijke eigenares staat altijd voor je klaar!

• 9Helga en Kees17-12-2017

Schitterend, ruim en zeer behulpzame eigenaresse

Wij verbleven 14 dagen in appartement B en hebben, met de tegelijk gehuurde auto, een fantastische vakantie op Curaçao gehad. Ons appartement was elke dag een aangenaam rustpunt, van alle gemakken voorzien en het heerlijke zwembad hebben we elke dag benut. Ook zijn tips en aanwijzingen van Gerda erg fijn, zodat veel van het lokale Curaçao hebben gezien.

• 10Rick & Julisa03-12-2017

Wederom Fantastisch!

Dit jaar voor de tweede keer verbleven in het mooie appartement A. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Appartment was van alle gemakken voorzien. Gerda is een fantastische gastvrouw. Gerda, heel erg bedankt voor je hulp en steun. We komen volgend jaar weer zeker terug.

• 7Anoniem22-06-2017

Ietwat teleurstellend

Door de uitstekende beoordeling op Zoover bij dit apartement terecht gekomen. Wij zaten in apartement A. Helaas waren de voorgaande beoordelingen wellicht té lang geleden geplaatst. Er was ondertussen veel achterstallig onderhoud en dingen die kapot/defect waren. Hier moeten duidelijk de puntjes weer eens op de i gezet worden. Eigenaresse heeft wel beterschap beloofd. Naar de supermarkt en een paar restaurantjes kun je lopend, verder overal een auto voor nodig.

• 10Rick en Julisa11-12-2016

Fantastisch!!

2 weken in november een heerlijke vakantie gehad in appartement A. Geweldig ontvangst, appartement was geweldig. Het appartement bevatte alles wat je nodig hebt en ligt zeer centraal. Heerlijk bed. We komen zeker nog een keer terug. Gerda, bedankt voor de goede zorgen.

• 9Fam Jacobs22-09-2016

Geweldig

Beste Gerda, We hebben 15 dagen in jou geweldig mooie appartementen mogen verblijven. We hebben in alle twee de appartementen gewoond. Ze zijn alle twee mooi. Super hoor. Je ligt centraal. En overal vlak bij. Je bent een geweldige gastvrouw. Niets is jou teveel. Nogmaals heel hartelijk bedankt, en we houden contact. We komen zeker nog een keer terug. Hennie, Liesbeth, Sander en Marieke

Appartement Tropical Curaçao info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Alablancaweg 4