Appartement Tropical Curaçao

Tonen op kaart

41 reviews over Appartement Tropical Curaçao

• 2018
    8A. de Boer21-11-2018

Fantastisch verblijf gehad! Schoon, netjes en alles goed geregeld! Makkelijk een auto kunnen huren via het hotel en ook het eten in het hotel was erg goed!

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Fam. van Deelen29-01-2018

Geweldig!

Heerlijk appartement van alle gemakken voorzien, uitgebreide keuken, ruime slaapkamers met heel goede bedden! We hebben genoten van het onder de porch zitten en zwemmen in het prachtige zwembad. De vriendelijke eigenares staat altijd voor je klaar!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Helga en Kees17-12-2017

Schitterend, ruim en zeer behulpzame eigenaresse

Wij verbleven 14 dagen in appartement B en hebben, met de tegelijk gehuurde auto, een fantastische vakantie op Curaçao gehad. Ons appartement was elke dag een aangenaam rustpunt, van alle gemakken voorzien en het heerlijke zwembad hebben we elke dag benut. Ook zijn tips en aanwijzingen van Gerda erg fijn, zodat veel van het lokale Curaçao hebben gezien.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Rick & Julisa03-12-2017

Wederom Fantastisch!

Dit jaar voor de tweede keer verbleven in het mooie appartement A. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Appartment was van alle gemakken voorzien. Gerda is een fantastische gastvrouw. Gerda, heel erg bedankt voor je hulp en steun. We komen volgend jaar weer zeker terug.

Gereisd met partner in november 2017

• 7Anoniem22-06-2017

Ietwat teleurstellend

Door de uitstekende beoordeling op Zoover bij dit apartement terecht gekomen. Wij zaten in apartement A. Helaas waren de voorgaande beoordelingen wellicht té lang geleden geplaatst. Er was ondertussen veel achterstallig onderhoud en dingen die kapot/defect waren. Hier moeten duidelijk de puntjes weer eens op de i gezet worden. Eigenaresse heeft wel beterschap beloofd. Naar de supermarkt en een paar restaurantjes kun je lopend, verder overal een auto voor nodig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Rick en Julisa11-12-2016

Fantastisch!!

2 weken in november een heerlijke vakantie gehad in appartement A. Geweldig ontvangst, appartement was geweldig. Het appartement bevatte alles wat je nodig hebt en ligt zeer centraal. Heerlijk bed. We komen zeker nog een keer terug. Gerda, bedankt voor de goede zorgen.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Fam Jacobs22-09-2016

Geweldig

Beste Gerda, We hebben 15 dagen in jou geweldig mooie appartementen mogen verblijven. We hebben in alle twee de appartementen gewoond. Ze zijn alle twee mooi. Super hoor. Je ligt centraal. En overal vlak bij. Je bent een geweldige gastvrouw. Niets is jou teveel. Nogmaals heel hartelijk bedankt, en we houden contact. We komen zeker nog een keer terug. Hennie, Liesbeth, Sander en Marieke

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 10Gerda18-09-2016

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

Appartement B is prachtig gelegen in een mooie groene tuin met een groot zwembad; vooral het tuinhuis is een dikke 10 waard, genieten, elke dag weer. De ontvangst van Gerda op de luchthaven is meteen super hartelijk en zo is ze alle 15 dagen geweest, niets is haar teveel. Het verblijf hier is echt een tropische verrassing!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Barry, Helen, Rubin, Fenna en Maura16-09-2016

Fantastische vakantie!!

Bij Gerda is een vakantie zoals een vakantie moet zijn. Het appartement is geweldig en van alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers, een ruime badkamer, een heerlijk zwembad in de tuin en een groot terras waar je kunt relaxen. Met de auto hebben we het hele eiland verkend en iedere dag prachtige plekken bezocht. Gerda haalde ons op van het vliegveld, maakte ons wegwijs, had op iedere vraag een antwoord en zorgde ervoor dat we ons heel snel thuis voelden. Na 16 dagen wilden we echt nog niet naar huis... Eén ding is zeker: wij gaan zo snel mogelijk terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10G kuiper12-09-2016

Heerlijke plek

Zeer nette accomodatie op een mooie locatie in Willemstad. Heerlijk zwembad in een prachtige tuin. Gerda heeft ons goed wegwijs gemaakt en We konden voor allerlei vragen goed bij haar terecht. Zeer gastvrij. Een mooie plek waar je je lekker thuis voelt.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

9 tips over Appartement Tropical Curaçao

• Pauline Schilthuizen, 10-04-2012

Ga met The Mermaid een dagje naar Klein Curacao, een waar bounty-eiland ten oosten van Curacao. Gastvrouw Gerda regelt het graag voor je. Uiteten bij De Gouverneur de Rouville aan de Handelskade met uitzicht op de beroemde gekleurde pakhuizen en pontjesbrug is een ware belevenis. Wel vooraf reserveren en vraag om een tafel op de galerij, niet in de tuin! Ook eten op het strand bij Pirate Bay in Otrabanda is zeker een aanrader. Ook hier: reserveren en vragen om tafel op het strand.

• Piet, 13-11-2012

Bij een volgende bezoek zullen we zeker weer gebruik maken van Appartement A. Het heeft ons verblijf onvergetelijk gemaakt. Daarnaast, ook zeker niet onbelangrijk, ligt het appartement in een veilige wijk.

• Piet, 13-11-2012

Het appartement is centraal gelegen, waardoor Jan Thiel, Zanzibar, Mambo, het Sea-aquarium, Punda, Albert Heijn, Westpunt, de heerlijke strandjes,, HATO et cetera eenvoudig en snel zijn te bereiken.

0 vragen over Appartement Tropical Curaçao

Appartement Tropical Curaçao info