Bed and Breakfast Toni Kunchi

Tonen op kaart

40 reviews over Bed and Breakfast Toni Kunchi

• 2019
    10Roland & Sandra22-12-2019

B&B Toni Kunchi is een ideale plek om vandaan het eiland te ontdekken. Het is zeer centraal gelegen in een mooie wijk van Curacao. De B&B laat zich het beste omschrijven als een hele fijne en relaxte plek. Een fijn zwembad met lekkere plekken om te liggen. Een charmant binnenplaatsje waar elke ochtend een prima ontbijt geserveerd wordt. En je auto kun je veilig parkeren op het terrein. Gastvrouw Simone maakt de beleving compleet. Ze staat altijd klaar om te helpen als er iets is. Ook voor tips en adviezen over wat wel en niet te doen op Curacao kun je bij haar altijd terecht.

Kortom voor een top verblijf op Curacao raden wij B&B Toni Kunchi van harte aan.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Bruiloft Thomas&Jessica22-09-2019

Een fantastisch verblijf voor onze huwelijksgasten

Toni Kunchi is een hele centrale wijk en het B&B ligt prachtig mooi. De gastvrouw Simône is heel klantvriendelijk en heeft ons heel goed geholpen met het onderbrengen van een aantal huwelijksgasten die over zijn gekomen uit NL. De sfeer die hangt bij B&B Toni Kunchi is heel relaxed en goed verzorgd. In alle gemakken is voorzien en men kan heerlijk afkoelen in het zwembad. Voor onze huwelijksgasten heeft hun verblijf hier de hele ervaring van de reis naar Curacao een extra dimensie gegeven. Iedereen was zeer te spreken over B&B Toni Kunchi in het algemeen en Simône in het bijzonder. Ook namens ons veel dank voor de goede zorgen voor onze gasten en het meedenken om de puzzel op te lossen om iedereen onder te brengen gedurende onze huwelijksweek! Masha bon mes!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Linda Bos02-09-2019

Mooie B&B met geweldige service!

Het is duidelijk dat Simone deze B&B met veel passie runt, ze zorgde voor lekkere extras bij het ontbijt en was erg behulpzaam. De B&B ligt in een rustige wijk, je wordt s'ochtends wakker met fluitende vogeltjes. Het zwembad bood de nodige verkoeling op het altijd warme eiland. Erg lekker geslapen ook.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Ko en Nella29-07-2019

Heerlijk vakantieverblijf!

Sfeervol B&B met een vriendelijke en servicegerichte gastvrouw. Prettige, schone kamer en een heerlijk zwembad. We hebben er ruim twee weken genoten. Voor ons was de ligging van B&B Toni Kunchi perfect omdat we vakantie combineerden met familiebezoek.

Simone, eigenaar, 29-08-2019

Beste Ko en Nella,

Hartelijk dank voor de mooie review en hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Arnoud18-07-2019

Geweldige ontvangst, centraal gelegen, HEERLIJK!

We zijn geweldig ontvangen door Simone. Vanaf deze plek zijn alle leuke plekken (strand en stad, restaurants en winkels) heel goed bereikbaar. En bij thuiskomst heerlijk met zn zessen het zwembad in om af te koelen. Ander opvallend punt: heerlijk ontbijt, gewoon bij de prijs inbegrepen. Ze zien ons zeker terug!

Simone, eigenaar, 12-08-2019

Hartelijk dank voor de geweldige review Arnoud. Jullie zijn de volgende keer uiteraard weer van harte welkom!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Robert Blok03-06-2019

Uitstekend

De kamer en de overige faciliteiten waren uitstekend. De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en het onbijt was elke ochtend goed verzorgd. Daarnaast was er een mooi zwembad aanwezig waar gebruik van gemaakt kon worden en was de ligging van het B&B erg goed. Dicht in de buurt van een grote supermarkt en restaurants. Daarnaast ben je in tien minuten bij Mambo of Jan Thiel. De eigenaren waren ook uiterst vriendelijk en die hebben er voor gezorgd dat wij hier een hele prettige tijd hebben gehad.

Ik kan het iedereen aanraden die wil genieten van de rust en de geweldige service. Daarnaast was de prijs-kwaliteitsverhouding ook erg goed.

Simone, eigenaar, 12-06-2019

Hartelijk dank voor de mooie review Robert. Leuk dat jullie bij ons te gast waren en wie weet tot een volgende keer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Reinder Dijkema02-06-2019

Geweldig, gastvrij, goede accommodatie!

Als je eenmaal geweest bent, graag nog es gaat!

Simone, eigenaar, 03-06-2019

Dankjewel Reinder voor de geweldige review. Fijn dat we onderdeel mochten zijn van een mooie vakantie en jullie zijn natuurlijk van harte welkom een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Ben01-03-2019

uitstekende accomodatie met een prima service!!

Goede ligging! Vriendelijke ontvangst en zeer goede, prettige service. Goede, ruime kamers en goed ingerichte gezamenlijke ruimten. Uitstekend ontbijtbuffet. Gelegenheid om te zwemmen. Een plezierige plek om te logeren! Goede prijs - kwaliteit verhouding !!

Simone, eigenaar, 06-03-2019

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Ben en wie weet tot een volgende keer.

Alleen gereisd in februari 2019

• 10Lies & André19-02-2019

Toppie

In deze B&B voel je , je echt gast. Simone is een geweldige Gastvrouw. De reacties van mijn voorgangers klopt helemaal. Dit guest house is echt een plek voor jou

Simone, eigenaar, 19-02-2019

Hartelijk dank voor jullie mooie behoordeling en hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Wim16-01-2019

Heel Goed

Aanrader! Goede kamer met warme douche. Prima ontbijt. Eigenaresse Simone was er als dat nodig was, maar verder alle vrijheid en privacy die je je kunt wensen.

Simone, eigenaar, 19-02-2019

Hartelijk dank voor je review Wim! Het is fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in onze B&B.

Alleen gereisd in januari 2019

1 tip over Bed and Breakfast Toni Kunchi

• Jan en Amy Willeboordse, 29-01-2013

Goede wegenkaart is wel handig. Eten: In de Tropen, De Kleine Wereld en vele andere goede restaurants. Prijzen varieren, kwaliteit is over het algemeen goed tegen een redelijke prijs. Wie van bowlen houdt: adventure City. Cultuur: vele mooie landhuizen, al dan niet met activiteiten: landhuis Knip (Tula - opstand tegen de slavernij). Kura Hulanda in Otrobanda is ook de moeite waard: de ontwikkeling van de slavernij. Vele "spannende" weggetjes die naar mooie baaitjes leiden: o.a. Playa Canoa.

1 vraag over Bed and Breakfast Toni Kunchi

• Karin van santen , 20-05-2019

Was

Hoi in het mooie curacao mijn vraag is als je wat langer bij jullie bent is er ook gelegenheid om een wasje tedraaien gr

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen