Bed and Breakfast Toni Kunchi

9,1

13 reviews over Bed and Breakfast Toni Kunchi in het Nederlands

Ronald
16-12-2016

Toni Kunchi ligt centraal gelegen in een rustige woonwijk. Van hieruit kun je gemakkelijk de stad, de stranden en andere toeristische attracties bereiken.

de appartementen zijn schoon en netjes, er is een klein zwembad en Simone en Willem staan altijd met raad en daad voor je klaar.

Wil je een rustige vakantie op Curacao dan is dit een fantastische optie.

Gewoon doen!

Jan en Amy Willeboordse
28-1-2013

B&B Toni Kunchi: super voor wie niet van toeristische -vaak onpersoonlijke- luxe houdt. De omgeving en de buurt zijn prima, het kost vaak wel wat tijd om de Sta. Rosaweg op te komen.

Simone staat altijd klaar. Kamers: schoon en ruim met eigen ijskastje, er is een keurige badkamer met elke dag schone handdoeken,

Heerlijk dat het ontbijt 's morgens zomaar voor je neus staat: bruin en wit brood, altijd een of twee lekkernijen erbij, gekookte eitjes, koffie, thee, jus, melk, meerdere soorten hartig en zoet beleg, wat wil je nog meer?

Je kunt altijd koffie maken, er mag gerookt worden (behalve uiteraard op de kamers), er is een heerlijk zwembad aan een prachtig grasveld met palmbomen.

Heel prettig dat de auto binnen geparkeerd kan worden achter een afsluitbaar hek.

En dit alles voor een betaalbare prijs!

Er mag wel iets beter licht komen op de porch bij het zwembad.

Verder willen we de stoeltjes terug op de Handelskade.....

Wie dit laatste niet snapt moet beslist zelf gaan kijken!!

EEN VERBLIJF MET 5 PALMBOOMPJES !!!!

Wies Daamen
18-4-2012

Curaçao kent vele mooie plekjes en Toni Kunchi is er allicht één van! Ik kom superlatieven te kort om deze voortreffelijke B&B aan te prijzen. Geloof je me niet? Neem dan zelf eens een kijkje en je zult me beslist gelijk geven.

goede prijs kwalitiet verhouding

mmmm
15-2-2011

Gezellig onderkomen. alles schoon. Simone is zeer belangstellend en hoort graag je ervaringen en geeft goede adviezen. Ligging heel goed. Ontbijt eenvoudig, maar voldoende, met elke dag wat lekkers. Koffie (nescafe, zoals bijna overal) en thee hele dag beschikbaar. Veel betaalbare restaurants in de buurt. Bed beetje hard, maar dat is persoonlijk. zwembad met ligstoelen aanwezig. Douche goed, tegen betaling warm. Warm is niet noodzakelijk in dat klimaat maar wel lekker. Internet gratis aanwezig.

centraal gelegen

sietske
13-8-2010

Ligt erg centraal.

Kamers zijn erg schoon, voorzien van koelkast en er is voor stroomgebruik geen converter nodig.

Het ontbijt daar en tegen is erg eenvoudig, wit en bruine sneetjes brood, ham, kaas, jam en hagelslag. Koffie, thee en jus.

centraal gelegen

sietske
13-8-2010

De B&B ligt erg centraal. De kamers zijn super schoon.

Het ontbijt is wel erg eenvoudig, wit & bruin brood, ham, kaas, jam en hagelslag. Koffie en thee.

Kamers voorzien van koelkast en voor gebruik van stroom geen converter (omvormer) nodig.

Heerlijk

Jewel
16-4-2010

De ideale manier om curacao te verkennen.

Erg centraal gelegen met in de buurt het heerlijke suikertuintje mall, waar je alles kan vinden.

Ontbijt erg goed verzorgd en de kamers ook prima in orde.

De eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam.

Gastvrijheid ten top!

Remco
24-1-2010

Wij hebben 2 weken gelogeerd in B&B Toni Kunchi. Het verblijf hebben wij als warm en zeer gastvrij ervaren. De kamers zijn ruim, de bedden zijn prima en er is een goede douche aanwezig. Verder beschikken de kamers over airco en ventilator wat op Curacao geen overbodige luxe is.

Het ontbijt is simpel, maar er is voor ieder wat wils. De gastvrouw trakteert iedere ochtend op wat lekkers.

De ligging is goed. De bezienswaardigheden aan de oostkant van het eiland zijn binnen 10 minuten bereikbaar en aan de westkant gemiddeld 30 minuten.

Al met al, wat ons betreft is B&B Toni Kunchi zeker een aanrader!

Geweldig verblijf

Janske
17-1-2010

Wij zijn met z'n drieen (moeder en twee dochters) 8 dagen in Toni Kunchi geweest. We hebben het er echt heerlijk gehad. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid (met brood, een eitje, yochurtjes, broodrooster, koffie en thee etc etc) en de kamers waren prima in orde. Een lekkere ruime badkamer met elke dag schone handdoeken, lekkere bedden, airco en een ventilator, een eigen koelkast, veel parkeerruimte, mooi zwembad, een computer waar je zo op kan, en natuurlijk Simone die je overal bij kan helpen en veel leuke tips heeft. Een auto is wel erg handig, dan kom je op een stuk meer plekken. Toni Kunchi ligt vlak bij een van de grote wegen op curacao dus je kan overal snel komen.

Kortom: een echte aanrader!

Erg genoten!

Stefan
3-9-2009

Wij hebben 8 dagen bij Toni Kunchi Bed&Breakfast verbleven en hebben er erg genoten. De kamers zijn erg ruim en zeer schoon. Elke dag nieuwe handdoeken. Het ontbijt is in de gezellige patio en is erg lekker. Elke dag een verrassing wat er voor lekkers bij het ontbijt lag.

De kamers beschikken over:

- eigen badkamer/toilet

- airconditioning

- ventilator

- eigen koelkast (binnenkort)

- 'normale' stroomverziening (geen converter nodig)

Overig:

- Zwembad

- Eigen parkeerplaats achter een hek

- WIFI + gem. computer

- Grote boekenkast

Ligging:

Op Curacao is een auto geen overbodige luxe. Een auto heb je in elk geval nodig! Toni Kunchi ligt vlakbij 'het Suikertuintje' waar een winkelcentrum + restaurant "de Heeren" zich bevindt. Het strand (Mambo beach) is +/- 15 min. rijden (via grotere wegen). Vliegveld +/- 25 min, Albert Heijn +/- 5 min. Punda/Otrobanda +/- 10 min. Toni Kunchi ligt vlakbij de ring + Santa Rosaweg wat soms erg druk kan zijn. Vooral tijdens de spits.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Toni Kunchi in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Toni Kunchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.