Bed and Breakfast Toni Kunchi

Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
Bed and Breakfast Toni Kunchi
9,3

Laatste review

Een prachtig, heerlijk rustig, schoon en supervriendelijk guesthouse. Ik kom er al een aantal jaren achtereen voor mijn werk, dan verblijf ik er een week. Een ideale plek voor mij want heel centraal op het eiland. Een lekkere kamer, idem zwembad en uiterst vriendelijke host.

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

27 reviews over Bed and Breakfast Toni Kunchi in het Nederlands

Simone, eigenaar, 11-12-2018
Hartelijk dank voor je mooie review Hein. Ik hoop dat je nog vele malen bij ons te gast zult zijn.

Een klein paradijs op Curacao

S. Ezinga,
4-12-2018

Een superfijne accommodatie op Curaçao. De ligging is ideaal en binnen een paar autominuten zit je midden in Willemstad of op het strand. De gastvrouw is, naast een knappe verschijning, bijzonder hartelijk en wil je heel graag vertellen wat Curaçao te bieden heeft. De volgende keer dat ik Curaçao bezoek stap ik op Hato Airport een taxi in en laat ik me afzetten bij Bed and Breakfast Toni Kunchi om vervolgens zo het heerlijke zwembad in te duiken. Ayo!

Heerlijk relaxed

Alex,
2-12-2018

Heerlijk verblijf met uitstekende gastheer en -vrouw. Heerlijk zwembad en goede schone kamers. Gezellige patio.

Thuiskomen

Cor,
2-12-2018

Niet aan zee, maar gelegen in een mooie en veilige wijk van Willemstad. Warm welkom en heerlijke plek om te verblijven

Geweldige voorziening op een prachtig eiland!

Jacko de Haan,
2-12-2018

Geweldig mooi appartement met airco en Simone is een super gastvrouw die je van alle informatie over het eiland en daarom heen kan voorzien. Alles is goed verzorgd en schoon. De voorziening van de centrale keuken is heel praktisch en handig voor iedereen. Het zwembad ligt naast je kamer-appartement en is heerlijk om af te koelen en te zonnen. Er is genoeg privacy om fantastisch te kunnen genieten. Wat ons betreft een absolute aanrader.

Fijn verblijf

Henk Drost,
27-11-2018

Fijn verblijf. Lekker ontbijt. Zwembad. Mooie ruimte om buiten te zitten.

Ontbijt vroeg en nogal gehorig.

Simône, eigenaar, 3-12-2018
Hartelijk dank Henk voor de goeie review. Het klopt dat de kamer waarin je verbleef wat gehorig is tijdens het ontbijt, omdat het ontbijt aan dezelfde kant van de patio wordt geserveerd. We gaan proberen hier een oplossing voor te vinden.

Super verblijf

Niels Mulder,
27-11-2018

Na 4 jaar weer op vakantie geweest naar Curacao, dit betekende voor mij vanzelfsprekend weer een verblijf bij B&B Toni Kunchi.

De gemoedelijke sfeer, fijne kamers, zwembad en niet in de laatste plaats de goede zorgen van gastvrouw Simone zijn voor mij een fijn uitgangspunt voor een topvakantie op Curacao!

Simône, eigenaar, 3-12-2018
Hartelijk dank voor je geweldige review Niels. Het was fijn om je na al die jaren weer te mogen verwelkomen. Hopelijk duurt het geen 4 jaar voor je weer naar het eiland komt.

Super! Rustig, Persoonlijk, Comfortabel

Stefan,
25-11-2018

We hebben hier 10 dagen overnacht. Het vertoeven is heerlijk. De kamers zijn ruim, met koelkast, douche, kluis en airco. De bedden liggen heel goed. Alles is keurig opgeruimd. Er is een binnenplaats met zon afscherming, daar is het ontbijtbuffet. Het ontbijtbuffet is enerzijds eenvoudig, geen poespas, maar anderzijds heel compleet. Cornflakes/muesli, gekookt ei, vlees/kaas/jam en brood. Elke dag een “verrassing” in de verrassingsdoos, soms iets dat zelf gebakken is.

Woensdag is “super egg day”, dan bakt Simone eieren met spek ter afwisseling van de gekookte eieren. De hele ochtend is er koffie in overvloed en komt Simone langs voor een praatje.

Er is een mooi zwembad met ligstoelen en een overdekte veranda. Parkeren kan op het terrein. Prettige buurt zonder extreem lawaai.

Alles bij elkaar een heerlijk “honk” om curacao te verkennen. Een auto huren is wel een must, maar Curacao verkennen zonder auto is sowieso onmogelijk.

Simône, eigenaar, 3-12-2018
Hartelijk dank Stefan voor je geweldige review. Het is altijd fijn om te horen, dat gasten een fijne tijd bij ons hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer!

fantastisch, kom hier zeer zeker terug,

Ans Tap,
25-11-2018

Voor mij de eerste keer bij Toni Kunchi, wil nooit meer ergens anders. Simone + rest van de familie ontzettend aardig, gastvrij en behulpzaam, heerlijk ontbijt....

Dit is mijn adres als ik op Curacao ben. De ligging is heel centraal, overal dichtbij. Gastvrouw Simone geeft veel informatie en is in voor een praatje als jij dat ook bent. Wat een groen, wat een rust, fraai zwembad, prettige kamer, goed ontbijt. Eerlijke prijs. Kamers al deels vernieuwd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Toni Kunchi in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Toni Kunchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.