Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Toni Kunchi

CuraçaoCuraçaoWillemstad

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Toni Kunchi voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 43 reviews

Meer bed & breakfast info

43 Reviews over Toni Kunchi

• 10fam. Sapasuru27-11-2021

Een onvergetelijk verblijf

Eenvoudige maar hele prettige omgeving om te verblijven, alles doet het, is schoon, je kunt in de zon of in de schaduw. Er is een parkeerplaats op het terrein, een lekker zwembad om af te koelen en elke ochtend een heerlijk ontbijt. De gastvrouw Simone doet er alles aan om haar bezoekers het zo aangenaam mogelijk te maken en dat is meer dan gelukt met haar worteltaart en Arepa di pampuna.

• 9Amber31-12-2020

Helemaal top!

Genoten van ons verblijf in Toni Kunchi! Lekkere plek met zwembad en heerlijk ontbijt die 's ochtends voor je klaarstaat. Gastvrouw Simone was erg gastvrij en vriendelijk! Dankjewel!

• 10Valerie Betting26-12-2020

Fantastisch!

Samir&ik hadden in 2016 twee weekjes gelogeerd bij Simone. Het verblijf en de rest van het eiland was ons zó goed bevallen, dat we eind 2019 besloten te trouwen in curacao, en met onze gasten te verblijven in de B&B Toni Kunchi bij Simone. Het contact verliep meteen soepel, en ze was zo enthousiast. Ondanks alle veranderende regels rondom Corona, hebben wij altijd ontzettend goed contact gehad en Simone heeft altijd met ons meegedacht. We hadden haar gevraagd wat biertjes koud te zetten bij aankomst, wisten wij veel dat de stroom zou uitvallen... Maar niks was te gek, de biertjes waren gekoeld in ijsblokjes die ze bij een supermarkt had weten te scoren, hoe lief! Als we vroeg op moesten voor een dagtrip, regelde ze dat het (tot in de puntjes geregelde) ontbijt om 6.30 klaar stond. Wij waarderen alle moeite enorm en zijn alleen maar positief over het verblijf, zo positief dat we eigenlijk zelfs niet meer weg wilden.. Bedankt voor alles!!

• 10Roland & Sandra22-12-2019

B&B Toni Kunchi is een ideale plek om vandaan het eiland te ontdekken. Het is zeer centraal gelegen in een mooie wijk van Curacao. De B&B laat zich het beste omschrijven als een hele fijne en relaxte plek. Een fijn zwembad met lekkere plekken om te liggen. Een charmant binnenplaatsje waar elke ochtend een prima ontbijt geserveerd wordt. En je auto kun je veilig parkeren op het terrein. Gastvrouw Simone maakt de beleving compleet. Ze staat altijd klaar om te helpen als er iets is. Ook voor tips en adviezen over wat wel en niet te doen op Curacao kun je bij haar altijd terecht.

Kortom voor een top verblijf op Curacao raden wij B&B Toni Kunchi van harte aan.

• 9Bruiloft Thomas&Jessica22-09-2019

Een fantastisch verblijf voor onze huwelijksgasten

Toni Kunchi is een hele centrale wijk en het B&B ligt prachtig mooi. De gastvrouw Simône is heel klantvriendelijk en heeft ons heel goed geholpen met het onderbrengen van een aantal huwelijksgasten die over zijn gekomen uit NL. De sfeer die hangt bij B&B Toni Kunchi is heel relaxed en goed verzorgd. In alle gemakken is voorzien en men kan heerlijk afkoelen in het zwembad. Voor onze huwelijksgasten heeft hun verblijf hier de hele ervaring van de reis naar Curacao een extra dimensie gegeven. Iedereen was zeer te spreken over B&B Toni Kunchi in het algemeen en Simône in het bijzonder. Ook namens ons veel dank voor de goede zorgen voor onze gasten en het meedenken om de puzzel op te lossen om iedereen onder te brengen gedurende onze huwelijksweek! Masha bon mes!

• 9Linda Bos02-09-2019

Mooie B&B met geweldige service!

Het is duidelijk dat Simone deze B&B met veel passie runt, ze zorgde voor lekkere extras bij het ontbijt en was erg behulpzaam. De B&B ligt in een rustige wijk, je wordt s'ochtends wakker met fluitende vogeltjes. Het zwembad bood de nodige verkoeling op het altijd warme eiland. Erg lekker geslapen ook.

• 9Ko en Nella29-07-2019

Heerlijk vakantieverblijf!

Sfeervol B&B met een vriendelijke en servicegerichte gastvrouw. Prettige, schone kamer en een heerlijk zwembad. We hebben er ruim twee weken genoten. Voor ons was de ligging van B&B Toni Kunchi perfect omdat we vakantie combineerden met familiebezoek.

Simone, eigenaar, 29-08-2019

Beste Ko en Nella,

Hartelijk dank voor de mooie review en hopelijk tot een volgende keer.

• 9Arnoud18-07-2019

Geweldige ontvangst, centraal gelegen, HEERLIJK!

We zijn geweldig ontvangen door Simone. Vanaf deze plek zijn alle leuke plekken (strand en stad, restaurants en winkels) heel goed bereikbaar. En bij thuiskomst heerlijk met zn zessen het zwembad in om af te koelen. Ander opvallend punt: heerlijk ontbijt, gewoon bij de prijs inbegrepen. Ze zien ons zeker terug!

Simone, eigenaar, 12-08-2019

Hartelijk dank voor de geweldige review Arnoud. Jullie zijn de volgende keer uiteraard weer van harte welkom!

• 9Robert Blok03-06-2019

Uitstekend

De kamer en de overige faciliteiten waren uitstekend. De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en het onbijt was elke ochtend goed verzorgd. Daarnaast was er een mooi zwembad aanwezig waar gebruik van gemaakt kon worden en was de ligging van het B&B erg goed. Dicht in de buurt van een grote supermarkt en restaurants. Daarnaast ben je in tien minuten bij Mambo of Jan Thiel. De eigenaren waren ook uiterst vriendelijk en die hebben er voor gezorgd dat wij hier een hele prettige tijd hebben gehad.

Ik kan het iedereen aanraden die wil genieten van de rust en de geweldige service. Daarnaast was de prijs-kwaliteitsverhouding ook erg goed.

Simone, eigenaar, 12-06-2019

Hartelijk dank voor de mooie review Robert. Leuk dat jullie bij ons te gast waren en wie weet tot een volgende keer.

• 10Reinder Dijkema02-06-2019

Geweldig, gastvrij, goede accommodatie!

Als je eenmaal geweest bent, graag nog es gaat!

Simone, eigenaar, 03-06-2019

Dankjewel Reinder voor de geweldige review. Fijn dat we onderdeel mochten zijn van een mooie vakantie en jullie zijn natuurlijk van harte welkom een volgende keer.

Bed & Breakfast Toni Kunchi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden