Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
9,2

33 reviews over Bed and Breakfast Toni Kunchi in het Nederlands

Goede ligging! Vriendelijke ontvangst en zeer goede, prettige service. Goede, ruime kamers en goed ingerichte gezamenlijke ruimten. Uitstekend ontbijtbuffet. Gelegenheid om te zwemmen.

Een plezierige plek om te logeren!

Goede prijs - kwaliteit verhouding !!

Gereisd alleenreizend in februari 2019
Simone, eigenaar, 6-3-2019
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Ben en wie weet tot een volgende keer.

Toppie

Lies & André,
19-2-2019

In deze B&B voel je , je echt gast.

Simone is een geweldige Gastvrouw.

De reacties van mijn voorgangers klopt helemaal.

Dit guest house is echt een plek voor jou

Gereisd met partner in januari 2019
Simone, eigenaar, 19-2-2019
Hartelijk dank voor jullie mooie behoordeling en hopelijk tot een volgende keer.

Heel Goed

Wim,
16-1-2019

Aanrader! Goede kamer met warme douche. Prima ontbijt. Eigenaresse Simone was er als dat nodig was, maar verder alle vrijheid en privacy die je je kunt wensen.

Gereisd alleenreizend in januari 2019
Simone, eigenaar, 19-2-2019
Hartelijk dank voor je review Wim! Het is fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in onze B&B.

Centraal, ontspannen en compleet.

Jacomijn Jansen,
11-1-2019

Heel centraal op het eiland, goed bereikbaar!

B&B Toni Kunchi heeft ruime kamers en een prettige ruimte om te ontbijten. Regelmatig een extraatje van de gastvrouw bij het ontbijt.

We hebben ook genoten van het ruime zwembad en van de verschillende zitplekjes om even wat te drinken, lezen of bij te praten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Simone, eigenaar, 19-2-2019
Hartelijk dank voor je review Jacomijn. Het was fijn dat jullie bij ons te gast waren.

Heerlijk!

Paul,
25-12-2018

Hartstikke mooi geworden tov een aantal jaren geleden. Curacao is een prachtig eiland en Toni Kuchi is een prachtige rustige stek van waaruit van alles makkelijk te ondernemen is.

Gereisd alleenreizend in november 2018
Simone, eigenaar, 27-12-2018
Hartelijk dank Paul voor je mooie review. Het is leuk om te horen dat de gerenoveerde kamers in de smaak vallen.

Heerlijk!

Sigrid & Lars,
23-12-2018

Heerlijke plek! Gastvrij en weg van de drukte! Huiselijke sfeer en natuurlijk het heerlijke zwembad. We gaan zeker terugkomen!

Gereisd met partner in januari 2016
Simone, eigenaar, 27-12-2018
Bedankt Lars en Sigrid. Ik hoop jullie gauw weer te mogen ontvangen.

Een prachtig, heerlijk rustig, schoon en supervriendelijk guesthouse. Ik kom er al een aantal jaren achtereen voor mijn werk, dan verblijf ik er een week. Een ideale plek voor mij want heel centraal op het eiland. Een lekkere kamer, idem zwembad en uiterst vriendelijke host.

Gereisd zakelijk in november 2018
Simone, eigenaar, 11-12-2018
Hartelijk dank voor je mooie review Hein. Ik hoop dat je nog vele malen bij ons te gast zult zijn.

Een klein paradijs op Curacao

S. Ezinga,
4-12-2018

Een superfijne accommodatie op Curaçao. De ligging is ideaal en binnen een paar autominuten zit je midden in Willemstad of op het strand. De gastvrouw is, naast een knappe verschijning, bijzonder hartelijk en wil je heel graag vertellen wat Curaçao te bieden heeft. De volgende keer dat ik Curaçao bezoek stap ik op Hato Airport een taxi in en laat ik me afzetten bij Bed and Breakfast Toni Kunchi om vervolgens zo het heerlijke zwembad in te duiken. Ayo!

Gereisd zakelijk in april 2018

Heerlijk relaxed

Alex,
2-12-2018

Heerlijk verblijf met uitstekende gastheer en -vrouw. Heerlijk zwembad en goede schone kamers. Gezellige patio.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Thuiskomen

Cor,
2-12-2018

Niet aan zee, maar gelegen in een mooie en veilige wijk van Willemstad. Warm welkom en heerlijke plek om te verblijven

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Toni Kunchi in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Toni Kunchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.