Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
8,9

Omschrijving
Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort op exotisch Curaçao. De appartementen zijn hier ruim en op je veranda chill je in een hangmat. Bij het zwembad vind je zelfs hottubs. Vanuit Time to Smile heb je uitzicht op de Jan Thiel baai, waar je na een paar minuten wandelen neerstrijkt op het zandstrand. Willemstad bereik je na 30 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort voor je op een rij gezet:

Traveltroef

982 reviews over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in het Nederlands

Fantastische huisjes, goede plek service kan beter

Hans Sleebos,
13-1-2019

Hele mooie complete huisjes, dichtbij het strand, waar veel leuke bars en restaurants zijn, op loopafstand van AH. Lekkere bedden, goede douche, smart tv, fijn bij jetlag!

Wel veel vertraging (dit was touroperator) niet alleen door vlucht maar lang wachten op transfer (in de nacht). (Touroperator bleek bij de excursies ook zeker geen hoogvlieger in transfers). Bovendien was de bewegwijzering in het resort niet helemaal goed, waardoor we liepen te sjouwen in de nacht met onze koffers zonder te weten of we goed gingen. Het busje van Chogogo was veel te klein). Humeurige dame in het zwembadrestaurant. (het was weliswaar laat, maar wij waren inmiddels zo'n 24 uur op).

Bij terugreis geen late check out beschikbaar (bij zeer late terugvlucht) en veranderde zitplaatsen met een andere maatschappij. Jammer, want voor de rest was het een goede en mooie vakantie op een goede plek. Het ligt dus niet aan de acommodatie maar aan de service.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig

Ton Van Der Heijden,
18-12-2018

Chogogo was top, een eigen huis met alle ruimte en van alle gemakken voorzien

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk resort met leuke appartementen en huisjes. Zwembad en restaurant zijn prima, maar gezelliger is natuurlijk Jan Thiel Beach, met de voetjes in het zand zonnen en eten, vanaf het resort een paar minuutjes lopen. Alles erg netjes en tuinen prachtig aangelegd, Op het resort kun je ook een auto huren, prima geregeld en ook goed parkeren voor de deur van hetb appartement

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch!

Fam. Snijder,
2-12-2018

Prachtig resort, mooie en ruime bungalow voor 5 m/v, fijn zwembad. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ligging uitsteken, vlakbij het strand, restaurants en supermarkt. We hadden huisje met uitzicht op zee, zoals gevraagd. Geweldige vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Paradijsje op aarde !

Corry van der Westen,
1-12-2018

Dit is een paradijsje op aarde :-)

Mooi appartement met keuken en veel ruimte en mooi balkon met hangmat.

Supermarkt op loopafstand .

Service is super.

Bij de receptie gratis kaartjes voor de bus ( met kaartje tijden) waarmee je naar Willemstad en Mambo beach kunt .

Bij de diverse zwembaden is speelgoed en zijn gratis luchtbedden beschikbaar.

Eten in het restaurant is heerlijk maar ook op het strand diverse restaurantjes waar we heerlijk gegeten hebben. Kortom...een aanrader als je echt wil genieten :-)

Aanrader!

Francis,
1-12-2018

Top locatie! Direct aan het strand, waar zich ook de duikschool bevond. Niets aan te merken op het appartement, gewoon helemaal prima. Heerlijk zwembad, geen druk gedoe met allerlei glijbanen en zo, heel relaxt dus. Ook altijd wel een Zonnebedje beschikbaar en deze werden ook niet “gereserveerd”. Eten was ook goed, genoeg keuze in de menu kaart. Ik was hier samen met mijn dochter (25 jr) en we hebben genoten, zou hier zo weer heen gaan!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Top vakantie gaan zeker nog een keer terug

Angela,
28-11-2018

Net terug uit het prachtige Curaçao.

Chogogo resort is echt top.

Strand voor de deur toegang is gratis (ligbed te huur voor 6 gulden bij Zanizibar)

supermarkt is op ongeveer 5 min lopen vanaf het resort genaamd Van Tweel (Albert heijn) De prijzen zijn iets duurder dan we gewend zijn in Nederland, maar zeker goed te doen (voorbeeld pak jonge kaas 5 gulden = € 2.50; Zo zijn een beetje alle prijzen.

Uiteten is ook goed te doen. Mocht je van een alcoholische dranken houden kan het een dure grap zijn.

Eten bij het restaurant van chogogo is heerlijk ook leuke vriendelijke bediening.

Dingen bezoeken met de stadsbus is goed te doen, Aleen houden ze niet van op tijd komen 😂 Zijn vaak een kwartier tot half uur te laat.

Bij de receptie kun je gratis buskaartje krijgen om naar Punda

(Willemstad), Mambo beach of Dolphin acedemy te gaan.

Mocht je wens zijn zwemmen met dolfijnen zeker daar doen.

De wifi doet het overal echt super.

Gereisd met vrienden in november 2018

Mooiste vakantie ooit.

F. De Vries,
24-11-2018

Chogogo is de perfecte vakantiebestemming; ruim opgezet, grote appartementen, 5 minuten van het strand maar zelf ook een mooi kleinschalig zwembad. Oefen in NL vast met snorkelen! Als je dit kan heb je grote kans op meerdere stranden tussen de schildpadden te zwemmen. (En andere prachtige grote siervissen) Jan Thiel stranden zijn aangelegd maar heerlijk om te liggen, je loopt zo de heldere zee in en wordt bediend bij je (betaalde) strandbedje voor wat drinken. Aan de westkant zijn de stranden natuurlijk, hier is het vaak ook bewolkt maar de temperatuur blijft op het hele eiland altijd minimaal 25 graden. Ze hebben dan ook airco op de kamers, prettig tijdens de nacht.

Verder is er genoeg te doen; Klein Curaçao is prachtig, met dolfijnen zwemmen een onvergetelijke ervaring, Willemstad leuk om een keer te zien, westkust meerdere strandjes en nog veel meer. Wel sluit het hier allemaal vroeg. 's Avonds kun je borrelen tot 23/24uur.

Frans van Wel,
19-11-2018

Als je echt wil genieten dan moet je hier heen gaan wij zijn hier reeds voor de derde maal daar geweest.

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan door alle medewerkers van het resort vanaf medewerkers van de Receptie tot aan de Schoonmakers.

Echt Super en als je een goede suggestie hebt voor eventuele verbetering wordt er naar geluisterd en naar gekeken of daar iets aan gedaan kan worden.

En ook het Management kan je aanspreken als het nodig is.

Wij komen zeker hier weer terug.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch, liefst volgend jaar weer

Ronald,
13-11-2018

Bij een verblijf in chogogo is de entree voor Jan Thiel Beach gratis.

Gereisd met partner in augustus 2016

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort