Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort op exotisch Curaçao. De appartementen zijn hier ruim en op je veranda chill je in een hangmat. Bij het zwembad vind je zelfs hottubs. Vanuit Time to Smile heb je uitzicht op de Jan Thiel baai, waar je na een paar minuten wandelen neerstrijkt op het zandstrand. Willemstad bereik je na 30 minuten rijden.

1013 reviews over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

• 2019
    8Theo09-12-2019

Genieten!!

Zeer goed onderhouden resort. Ongeschikt voor mensen die skecht ter been zijn. Restaurant winig keus en duur. Ga gezellig aan het strand eten.receptie zeer behlpzaam personeel. Ga een dagje met boot miss Ann een dagje naar klein Curaçao. Een onvergetelijke dag. Om iets te zien van het eiland heb je beslist een auto nodig , leuke strandje. Huur geen fiets hier kom je niet ver mee. Veel te stijl.

• 7Bergkamp-Dijkstra03-12-2019

Erg jammer, verder fantastische vakantie

Bij "opfris" kamer bij uitcheck lopen zomaar anderen binnen, een erg vervelende ervaring na een top vakantie, vooral vervelend als je vanwege operaties een "ander" lichaam hebt en er staat zo maar iemand voor je....ondanks dat je de deur zichtbaar met koffer hebt geblokkeerd

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Jan Kreulen17-11-2019

Heerlijk! prachtig complex.

Mensen die slecht ter been zijn adviseer ik een huurauto, het is vrij steil op het complex

• 8R.Dekker11-11-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Mooi groot opgezet complex nette appartementen zwembad (klein) niet geweest je komt toch voor de stranden en goede handdoeken service .Alleen jammer dat er op het complex geen winkeltje is waar je broodjes e.d kunt kopen.Auto gehuurd bij Chogogo aanrader ST Willibrordus flamingo's kijken en dan door naar beachbar Karakter.

• 9Ariel30-10-2019

Aanrader!

Mooi verzorgd en groen resort. Wij verbleven met onze kinderen van 11 jaar in een 5 persoons bungalow. Deze is erg goed bevallen. Heerlijk in de hangmat chillen en fijne bedden. Auto gehuurd bij receptie. Gelukkig geen last gehad van verbouwing. Prima zwembad. Niet bijzonder, maar zijn ook meer naar de vele strandjes geweest. Vriendelijk personeel. Fijne handdoek service en genoeg schoon gemaakt. Dichtbij JanThiel baai en AH. Gratis Doucheservice op laatste dag vonden wij ook erg goed. Wij zouden hier graag terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Ruud kerkhof25-10-2019

Heerlijk

14 nachten met kinderen en kleinkind op een mooi resort, inrichting van woning matig/sober. Veel van het eiland weer gezien en naar onze bekende gezellige restaurants geweest, geslaagde vakantie

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Pieter30-09-2019

Mooi complex maar overlast door verbouwing

Mooi gelegen complex maar wat een ellende met de verbouwingen. Met name bij het zwembad! Elke dag drilboren, stof en gewoon herrie. Niet relaxed. Geen enkele compensatie. Jammer. Personeel zakelijk beleefd maar niet spontaan. Jan Thiel Beach, je moet er van houden. Wij vonden Mambo Beach veel leuker. Gewoon normaal ruimte tussen de strandbedjes. Houd er rekening mee dat Curacao erg duur is. Wel 2 x zo duur boodschappen doen als in Nederland en het maakt niet uit welke supermarkt. Ook uit eten gaan behoorlijk prijzig. Huur een auto, een must. Zonder kom je nergens. Rijd de baaitjes af, prachtige stranden. Blauwbaai, Porto Marie, Cas Abou, Grote Knip. Doe de excursie naar Klein Curacao en neem de organisatie die een eigen beachclub hebben op dat eilandje. Miss Ann en nog 1: Mermaid geloof ik. Normaal zou Chogogo hoger scoren maar door de verbouwing een lager cijfer.

• 7Inge30-09-2019

Leuk maar jammer van de verbouwingen

Een prachtig resort, gelegen op een heuvel. Mooie bungalows en appartementen. Ik verbleef in een 1-slaapkamer appartement. Ben je alleen of met zijn tweeen, neem een studio. Er is namelijk alleen airco in de slaapkamer. De woonkamer/keuken is een sauna! De airco in de slaapkamer staat ook nog eens tegenover het bed waardoor je de volle laag over je heen krijgt, verkouden dus! Verder zijn de appartementen top, er valt altijd wat te zeuren (kopjes/kommen zonder oortjes dus loeiheet met warme drank) maar we zijn op vakantie dus relax! Jan Thiel voor de deur, ik vond er niets aan. Weinig strand en als sardientjes in een blik op elkaar. Maar grote nadeel: de verbouwing van het zwembad. Iedere werkdag van vroeg tot laat zat je stof te happen en in de herrie. Dat er verbouwd moet worden, snap ik. Maar compenseer mensen. Geef ze aantal drankjes gratis of wat lunches. Je betaalt wel de volle mep. Wil je de kamer iets langer houden dan betalen

• 7Wesley23-09-2019

Dikke aanrader

Mooi verzorgd resort, met mooie bungalows en appartementen. Het resort is ruim opgezet, dus (zelf verbleven in een 5-persoons bungalow) zit je niet heel dicht op je buren, ook wel fijn! Bungalows zien er van binnen modern en netjes uit. De kwaliteit/prijs verhouding is prima!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Bart22-09-2019

Geweldig!

Een fijn resort waar je je meteen thuis voelt! Het is schoon elke derde dag word je appartement schoongemaakt en je kan je handdoeken zo vaak verschonen als je wilt Kortom het is super!!!

108 tips over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

• Freek Raijmakers, 29-04-2014

Shete Boca (ruige natuur, indrukwekkend), Klein Curaçao (via Mermaid, zwemmen met schildpadden en prachtig strand),

• Van der Ham, 06-04-2014

Achter op het park zijn enkele uitkijkpunten gemaakt waar je een prachtig uitzicht hebt over de Lagune van Jan Thiel.

• Elke, 11-11-2013
    • Auto huren (kleine knip, grote knip, westpunt, kokomo beach, Punda).
    • Fort nassau, romantisch restaurant met een prachtig uitzicht over de hele stad, heel lekker eten en voor nederlandse begrippen normale prijs.

Als je lokale dingen wilt proberen, ga dan naar: - vrijdagavond: L'equise (spies eten met brood en saus, erg gezellig en lekker!) - Truki pan (vanaf 22.00 u 's avonds, vervanger van de NL-shoarma, lekker!!) - Speki webu (golden gate). - Jaanchies (Westpunt)

94 vragen over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

• Sandra, 01-09-2019

Klamboe

Hebben de 3 kamerbungalows klamboe ‘s boven de bedden?

• Angela, 17-07-2019

superior of geen superior

Heeft iemand ervaren wat het verschil is tussen 1 0f 2 kamer appartement superior of zonder. Ik ben benieuwd of het het geld waard is?

• Yvonne, 28-06-2019

Pubers

Is er iets te doen voor pubers? Komen die hier in de periode va 21.7.2019?

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats