Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°25°
Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort voor je op een rij gezet:

Traveltroef

959 reviews over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in het Nederlands

Gabrielle ketting
16-9-2018

Wat een heerlijk resort! We hebben erg genoten.

Mooi groot resort en netjes schoon! We hadden 1 kamer appartement was groot genoeg voor ons tweetjes. Strand vlakbij!

Aanrader

Anoniem
15-9-2018

Het was een goed verblijf, goede bedden en prima voorzieningen. Schoonmaak mocht van mij vaker langs komen.

Genoten!!

Noëlla
14-9-2018

Wij hadden een super ruim appartement voor ons tweeen met twee slaapkamers en twee badkamers!! 🙈en er zat een heerlijke veranda bij met een hangmat waar wij heerlijk hebben geluierd! Tevens erg vriendelijk (schoonmaak)personeel. De interieurverzorgster bracht heel eerlijk mijn fotocamera terug die bij vertrek onder mijn kussen had gelegen. 🤭

WTC.nl

Fantastische vakantie op een prachtig eiland

Simone van Randwijk
11-9-2018

Time to Smile Chogogo Resort, wat hebben we genoten van 12 dagen zon, zee, avontuur en een prachtig eiland.

We hadden een studio kamer op een heerlijke plek, zeer centraal en dichtbij de huttubs en restaurant.

De service van het resort is super, vriendelijke meiden en Nederlands sprekend personeel. Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid, echt een aanrader om dit bij de boeking al bij te boeken!

Mooi park, dichtbij het strand en de Albert Heijn deze is ongeveer 200 meter verder gelegen. Wel is een auto aan te raden om Curaçao te ontdekken en vele dingen te zien en te doen, de auto kun je makkelijk parkeren voor je accommodatie en is allemaal top geregeld bij de slagboom.

We hebben genoten, voor herhaling vatbaar!! :)

Geweldig!

Marcel&Janet
16-8-2018

Mooie huisjes op een mooi aangelegd rustig park.

Prima zwembad op het park, altijd wel een plek te vinden.

Strand is een klein stukje lopen. Daar kun je ook lekker eten of wat drinken.

Restaurant op het park is ook erg goed, zeker de green egg avond is aan te bevelen.

AH op loop afstand.

Aan te raden is om een auto te huren en het eiland rond te gaan.

Heerlijk

K. van Schijndel
12-8-2018

Mooie, frisse gerenoveerde appartementen.

Kleurrijk geschilderd aan de buitenkant en goed onderhouden tuinen met mooie planten.

Goed, betaalbaar restaurant.

Met een bushalte voor de ingang en een ingang voor het strand met gezellige restaurantjes, barretjes voor de deur ideale ligging !

Leuke vakantie om er een keer geweest te zijn.

René van Zundert
11-8-2018

Supermooi huisje hadden we (nr 2086) ruim, helder, mooi gelegen qua uitzicht in een mooi aangelegde tuin en heerlijke bedden. Volop vogels, leguanen en hagedissen om het plaatje compleet te maken. Grote L-vormige veranda met hangmat . Restaurant in de open lucht bij het zwembad. Ontbijt was goed, werd op een aparte manier geserveerd wat veel effectiever kan. De lunch- en dinerkaart niet ruim, wel prijzig maar was wel goed van eten. De autohuur van de accommodatie was makkelijk te regelen en qua prijs vergelijkbaar met de omliggende verhuurders. De zwembaden waren éénvoudig maar vergde veel schoonmaak ivm de omliggende bomen, planten en bloemen, dit werd ook goed gedaan. De hot tubes zijn aangenaam.

Het (lokale) personeel is heel erg traag en neem de tijd voor het ontbijt...... Vooral op zondag. Bij de receptie zijn nederlandse medewerkers waarbij er een paar zijn die het nog niet helemaal snappen..

Strand/duikschool zijn top!!

Top een tien !

Hanneke van Lochem
22-6-2018

Het resort is heerlijk rustig en er ligt een prachtige tuin omheen met heel veel vogels , hagedissen en andere dieren .Er wordt eens per drie dagen schoon gemaakt en dan heb je ook weer een heerlijk fris bed . Het strand is echt een paar minuten lopen, je kan daar van de drukte genieten en als je dan weer terug het resort oploopt kom je in een oase van rust . Schoon rustig en praktisch ingerichte huizen .Goede bedden ook .De green egg barbecue avond van het restaurant is een aanrader . Heerlijke T Bone steak en Grooper gegeten De hangmat is op de veranda is regelmatig gebruikt door ons .Echt vakantie dus .De slogan van het resort is Time to smile :-) ik kan je verzekeren dat wij dat veel hebben gedaan daar :-) Tip : zoek even uit hoe de prijzen in verhouding liggen met Nederland Het leven daar is naar onze begrippen best duur . Voor de gemiddelde Hollandse portemonnee kan dat wat tegenvallen .

Het is een hele lange zit voordat je bent aangeland bij Chogogo....b.v. vanuit Groningen: 04.30 uur met taxi naar Schiphol 06.30 aangekomen....vlucht om 08.45 uur en dan dik 9 uur in het vliegtuig etc etc. We waren om 14.30 uur (tijd op Curacao) op het resort..app. nog niet gereed dus balen en wachten....en wachten het was 16.45 uur dat wij de sleutel kregen Pfffffff. In het app. stond ons een verrassing te wachten vanwege enkele feestelijke gebeurtenissen onzerzijds..fles wijn, ontbijtvoucher en een drankje in het restaurant..dikke mik. Het was bloedheet in de kamer dus gauw naar de slaapkamer met Airco. Voorheen hing er nog een ventilator aan het plafond.

Het app. is basic ingedeeld, waarbij ons het eerste opviel dat er in de keuken geen Magnetron aanwezig is, bedenk zelf maar waarom dat wel heel handig is in een keuken. Verder is het allemaal wel okay..de douche en de bedden zijn heerlijk.

Enneh...Bert wie kent hem niet, superman.

Modern

Maaike
8-6-2018

Mooi verblijf, simpel appartement, receptie behulpzaam.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort