Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
8,6

Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort op exotisch Curaçao. De appartementen zijn hier ruim en op je veranda chill je in een hangmat. Bij het zwembad vind je zelfs hottubs. Vanuit Time to Smile heb je uitzicht op de Jan Thiel baai, waar je na een paar minuten wandelen neerstrijkt op het zandstrand. Willemstad bereik je na 30 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

973 reviews over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch, liefst volgend jaar weer

Ronald
13-11-2018

Bij een verblijf in chogogo is de entree voor Jan Thiel Beach gratis.

Geweldig, heel ontspannen en schoon!

Fam.Dijk
9-11-2018

Het was heerlijk! Onwijs vriendelijke mensen die op het resort werken, heerlijke ontbijtjes bij het zwembad, schone kamers, genoeg plek bij het zwembad en service aan het zwembad. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

monique
8-11-2018

Het eten op het resort is echt top !

WTC.nl

Hopen zeker nog een keer terug te gaan!

Jet Kruize
2-11-2018

Genoten van de prachtige tuin waarin de woningen liggen. Het appartement was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Met 3 personen twee slaapkamers en twee badkamers. Ideaal!

Waanzinnig resort en onze mooiste ooit !

Esmeralda Knauff
1-11-2018

Prachtig Resort (nog mooier dan in de boekjes :-) ), heerlijk zwembad geschikt voor klein en groot met leuk restaurant en terras, onwijs (klant)vriendelijke medewerkers (niet is teveel), waanzinnige droom huisjes (keuken met vaatwasser, Amerikaanse koelkast, Nespresso apparaat, boordrooster en fornuis), prachtige en ruime slaap- en badkamers, wifi en groot balkon (waar de meest waanzinnige prachtige vogels gezellig aan komen vliegen) met 2 persoons hangmat en op hele korte loopafstand van het strand (Jan Thiel) alsof je zo binnen loopt op een filmset. Onze mooiste vakantie ooit....

Prachtig park wij gaan zeker nog een keer terug .

Aha Maaskant
31-10-2018

Mooie 3 kamerbungalow met twee slaapkamers en twee badkamers. Dus ruimte genoeg voor 4 personen. Fijne keuken waar bijna alles aanwezig is .Het enige wat wij wel misten was een magnetron. Verder is het een mooi schoon park met prachtige bloemen.

Rust en natuur

Petra
31-10-2018

Mooi aangelegd

Rustige sfeer

Lekkere zachte bedden

Douchedruk niet altijd even goed

Dagelijks gratis handdoekwissel bij receptie

Heuvelachtig waardoor niet geschikt voor mindervaliden

Heerlijke hottubs met ligbedden

Doelmatige inrichting

Afstand Willemstad 30minuten per auto

Voor herhaling vatbaar

Geweldig

Wil
30-10-2018

Heerlijk vrij de Groene oase van rust vogeltjes op je balkon lezend in je hangmat

Lopend naar strand genieten en zwemmen in de zee

Wandelend Langs de zee naar de andere stranden en met de locale bus terug

Een woord geweldig

5x geweest en we kijken uit naar de 6e keer

Henk de Lint
30-10-2018

Ik moet erg goed mijn best doen om iets negatiefs te verzinnen, gewoon boeken en genieten. Maar als ik iets zou moeten opmerken: De stoelen op de (heerlijke) veranda zijn niet geschikt om (lang) op te zitten, dus de kussens van de bank naar buiten. Verder staat er geen eettafel op de (heerlijke) veranda, dus ook de eettafel en stoelen van binnen naar buiten. Dit is bij de buren echt beter. Maar nogmaals, dit is niet genoeg om Chogogo negatief te beoordelen. Er is rust, ruimte, de bungalows zijn schoon, de bedden zijn prima, het ligt dichtbij alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie. Je kunt zonder auto naar de zee, restaurants, pinautomaat en supermarkt. De bus naar Willemstad stopt voor de deur en is gratis. Ga dus gewoon met de bus van de reisorganisatie van het vliegveld naar de accomodatie. Als de jetlag wat gezakt is huur je op het resort voordelig een auto om de mooie stranden ten westen van Willemstad te bezoeken.

Op dit bewaakte, prachtige resort staan hele mooie huisjes en appartementen. Het huisje was prachtig ingericht en voorzien van tv. Er omheen een hele grote veranda met hangmat en lekkere buitenzit. Je zit vlakbij het strand Jan Thiel beach. Op het park is een mooi zwembad en een leuke buitenruimte waar je kunt zitten voor een drankje van de buitenbar of een lekkere maaltijd of snack. Gratis handdoeken zijn beschikbaar voor op het strand. De Albert Heijn en de autoverhuur zijn op loopafstand. Wil je bijzonder eten, op het strand, dan kan dat op Jan Thiel beach bij één van de vele restaurantjes daar. Als je op Curacao bent moet je langs de diverse stranden. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Willemsstad is ook een aanrader. Een stad met sfeer en vriendelijke mensen. Genoeg te zien. Een bezoek aan het fort is de moeite waard. Daar vind je leuke winkeltjes en restaurantjes met een prachtig uitzicht over zee.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort