Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort voor je op een rij gezet:

951 reviews over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in het Nederlands

Het is een hele lange zit voordat je bent aangeland bij Chogogo....b.v. vanuit Groningen: 04.30 uur met taxi naar Schiphol 06.30 aangekomen....vlucht om 08.45 uur en dan dik 9 uur in het vliegtuig etc etc. We waren om 14.30 uur (tijd op Curacao) op het resort..app. nog niet gereed dus balen en wachten....en wachten het was 16.45 uur dat wij de sleutel kregen Pfffffff. In het app. stond ons een verrassing te wachten vanwege enkele feestelijke gebeurtenissen onzerzijds..fles wijn, ontbijtvoucher en een drankje in het restaurant..dikke mik. Het was bloedheet in de kamer dus gauw naar de slaapkamer met Airco. Voorheen hing er nog een ventilator aan het plafond.

Het app. is basic ingedeeld, waarbij ons het eerste opviel dat er in de keuken geen Magnetron aanwezig is, bedenk zelf maar waarom dat wel heel handig is in een keuken. Verder is het allemaal wel okay..de douche en de bedden zijn heerlijk.

Enneh...Bert wie kent hem niet, superman.

Modern

Maaike
8-6-2018

Mooi verblijf, simpel appartement, receptie behulpzaam.

Fantasctisch

Lowie Blankenspoor
31-5-2018

Chogogo is een super mooi/schoon resort. Wij verbleven in huis 2091 met een schitterend uitzicht op Jan thiel strand. DE medewerkers bij de receptie zijn zeer behulpzaam. Handdoeken en strandhanddoeken kan je gewoon omruilen bij de receptie . Voor mijn kleinzoon heb ik gratis een bolderkar gedurende ons verblijf 15 dagen bij de receptie "gehuurd" . Nogmaasl bedankt voor de fantasctische vakantie en hopelijk tot volgend jaar.

Het is een super mooi resort. Alles wordt goed onderhouden, de omgeving is erg verzorgd. De huisjes zijn schoon en dit wordt gedurende je verblijf ook goed bijgehouden. Daarnaast is er overal gratis wifi in het resort. De service is perfect. Vriendelijk personeel. En je kunt altijd handdoeken pakken bij de receptie mocht je daar behoefte aan hebben. Verder is er een mooi zwembad aanwezig en zelf jacuzzi’s. Het is op loop afstand van zanzibar, erg gezellig!

Geweldig

Annemarieke
16-5-2018

Super resort. Heerlijk appartement en schoon. Wij hadden ontbijt erbij dat was goed geregeld .. voornamelijk lagen we op het strand wat maar 5 min lopen was vanaf t resort. Heerlijke vakantie gehad.

Prima vakantie

C.
13-5-2018

Het zag er ontzettend mooi uit, goed zwembad, mooie huisjes etc. Alleen de mensen van de receptie mogen echt wel wat vriendelijker worden! Als je iets vraagt, wil het liefst gewoon antwoord, en geen antwoord op een hele andere vraag. Verder was het heerlijk genieten!

Een aanrader!

Familie Bouwman
4-5-2018

Hele mooie schone huisjes die leuk en prettig zijn ingericht met erom heen prachtige flora en fauna. Er zijn twee heerlijke jacuzzi's en een zwembad en het personeel is ontzettend vriendelijk. Nadeel vonden wij dat er vrij weinig te doen is naast de zwem en chill mogelijkheden. Er is 1 superklein restaurant en verder is er geen een bar of andere plek om wat te drinken en eten. Ook zijn er geen enkele faciliteiten als sport/spel of animatie. Chogogo is perfect zonder kinderen maar ik zou hier met een familie niet super snel heen gaan.

Suzette
3-5-2018

We vonden het vakantiepark idee heel leuk!

Het was een goed en betaalbare accommodatie met veel mogelijkheden!

Linda
27-4-2018

Chocogo resort alles was goed en netjes

Geweldig

Ida Masselink
        22-4-2018

Prachtig vakantie park met mooie bungalows. Netjes en modern

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Strand is op loopafstand nog geen 5 min. Vanuit het park ben je zo in Willemstad met het gratis vervoer vanuit het park. Restaurant is aan het zwembad, eten is daar erg goed, alleen niet zo'n uitgebreide kaart. Gratis Wi-Fi in de bungalow en op het strand. Kortom een fijne plek om te vertoeven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort scoort een 8.58 uit 10 op basis van 953 reviews.

Acties

Acties voor Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort