Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Algemene informatie Time to Smile Chogogo Resort

In het Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort aan de zuidkust van Curaçao voel je je volgens vakantiegangers meteen thuis. Het resort is ruim opgezet, vol groen en comfort. Dat maakt het een ideale vakantiebestemming voor jong en oud. Wie neem jij mee naar het Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort op Curaçao?

Op Time to Smile Chogogo Resort hoef je je geen moment te vervelen. Het resort is van alle gemakken voorzien. Neem een frisse duik in een van de zwembaden of kom tot rust in de warme hot tub, terwijl de zon langzaam ondergaat. Voor de allerkleinsten is er een peuterzwembad. Ben je meer van het zonnen? Dan kun je relaxen op de comfortabele ligbedden aan de rand van het zwembad of in de tuin.

Van al dat luieren krijg je natuurlijk trek. Schuif gezellig aan in het Chogogo restaurant, waar je wordt getrakteerd op de lekkerste gerechten. Aan de bar van het restaurant geniet je van een vrolijk gekleurde cocktail of een verfrissend biertje, terwijl je luistert naar het ruisen van de zee.

Het team van Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort helpt je om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Bij de receptie kun je terecht voor tips over uitjes in de omgeving, gratis buskaartjes of om een mountainbike of auto te huren. Een extra service waar veel reviewers blij van worden? Je kunt op de vertrekdag in de middag of avond nog even douchen voor je weer in het vliegtuig stapt. Als dat geen fijne afsluiter van je vakantie is!

De kamers

Kies voor een studio of appartement op Time to Smile Chogogo, afhankelijk van de grootte van je reisgezelschap. De accommodaties zijn van alle gemakken voorzien, zoals comfortabele bedden, een lekker zitje en een veranda om op te relaxen.

Je Time to Smile Chogogo appartement wordt om de dag schoongemaakt en reviewers zijn vol lof over de handdoekenservice. In ieder appartement zit bovendien een klein keukenblok met vaatwasser en koelkast. Handig, want dan kun je zelf ook iets lekkers klaarmaken. Op de slaapkamers hangt een airconditioning voor de nodige verkoeling, wat zeker geen overbodige luxe is op het tropische Curaçao.

De ligging van Chogogo Beach Resort op Curaçao

Het strand van de bekende Jan Thiel Baai ligt op loopafstand van Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort. Geniet van het sprankelende blauwe water en de hagelwitte stranden. Strijk neer bij een van de restaurants of bars, terwijl je met je voeten in het zand wordt betoverd door het spectaculaire uitzicht.

Huur een auto op het resort en ontdek de rest van dit prachtige eiland, waar je zowel sprookjesachtige stranden en baaien als ruige natuurgebieden vindt. Tip: vergeet niet om je snorkelmasker mee te nemen voor een magische blik in de onderwaterwereld.

Je bent vanuit het resort in een half uurtje in Willemstad. Een deel van deze bijzondere stad staat op de Werelderfgoedlijst. Wandel over de beroemde Pontjesbrug en aanschouw de kleurrijke gevels op de Handelskade. Wil je cultuur snuiven? Dat kan in een van de musea, zoals het Maritiem museum of het Curaçao museum. Op een van de vele terrasjes in Willemstad kun je even uitrusten van een dag rondwandelen en shoppen.

En wat denk je ervan? Ga je een Time to Smile Chogogo appartement boeken?

1015 reviews over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

• 9Karen31-07-2020

Fantastisch resort

Fantastisch resort. Mooie bungalows. Tip: neem paar vaatwastabletten mee want die zijn niet te betalen hier. Plaatselijke AH is wel prijzig. Zwembad valt tegen. Is echt klein. Toen wij er waren was het heel rustig (vanwege corona) dus altijd wel een plekje. Strand is ook veel leuker om heen te gaan. Wij hebben 2 dagen auto gehuurd. Dagje klein Curaçao is aan te raden. Neem wel iets te lezen mee want anders ga je je toch vervelen. Daar kun je snorkelen met schildpadden. Was een leuke dag met ontbijt en bbq. Wij zijn met het jacht gegaan want die ging sneller dan catamaran. Goed geregeld door Miss Ann tours. We zijn ee nog 3 dagen maar tot nu toe genieten we volop!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Koershuis08-03-2020

Gewéldig!!!

Wat een ervaring, een enorm schoon, gróót, en fris appartement hadden wij, wij verbleven er 1 week en ze kwamen 2 keer grondig schoonmaken. Schone handdoeken onbeperkt op voorraad, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad was erg leuk voor de kindjes, en ook daar was de service en bediening erg goed! Een hele dikke aanrader! Vol lof!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    8Theo09-12-2019

Genieten!!

Zeer goed onderhouden resort. Ongeschikt voor mensen die skecht ter been zijn. Restaurant winig keus en duur. Ga gezellig aan het strand eten.receptie zeer behlpzaam personeel. Ga een dagje met boot miss Ann een dagje naar klein Curaçao. Een onvergetelijke dag. Om iets te zien van het eiland heb je beslist een auto nodig , leuke strandje. Huur geen fiets hier kom je niet ver mee. Veel te stijl.

• 7Bergkamp-Dijkstra03-12-2019

Erg jammer, verder fantastische vakantie

Bij "opfris" kamer bij uitcheck lopen zomaar anderen binnen, een erg vervelende ervaring na een top vakantie, vooral vervelend als je vanwege operaties een "ander" lichaam hebt en er staat zo maar iemand voor je....ondanks dat je de deur zichtbaar met koffer hebt geblokkeerd

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Jan Kreulen17-11-2019

Heerlijk! prachtig complex.

Mensen die slecht ter been zijn adviseer ik een huurauto, het is vrij steil op het complex

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8R.Dekker11-11-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Mooi groot opgezet complex nette appartementen zwembad (klein) niet geweest je komt toch voor de stranden en goede handdoeken service .Alleen jammer dat er op het complex geen winkeltje is waar je broodjes e.d kunt kopen.Auto gehuurd bij Chogogo aanrader ST Willibrordus flamingo's kijken en dan door naar beachbar Karakter.

• 9Ariel30-10-2019

Aanrader!

Mooi verzorgd en groen resort. Wij verbleven met onze kinderen van 11 jaar in een 5 persoons bungalow. Deze is erg goed bevallen. Heerlijk in de hangmat chillen en fijne bedden. Auto gehuurd bij receptie. Gelukkig geen last gehad van verbouwing. Prima zwembad. Niet bijzonder, maar zijn ook meer naar de vele strandjes geweest. Vriendelijk personeel. Fijne handdoek service en genoeg schoon gemaakt. Dichtbij JanThiel baai en AH. Gratis Doucheservice op laatste dag vonden wij ook erg goed. Wij zouden hier graag terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Ruud kerkhof25-10-2019

Heerlijk

14 nachten met kinderen en kleinkind op een mooi resort, inrichting van woning matig/sober. Veel van het eiland weer gezien en naar onze bekende gezellige restaurants geweest, geslaagde vakantie

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Pieter30-09-2019

Mooi complex maar overlast door verbouwing

Mooi gelegen complex maar wat een ellende met de verbouwingen. Met name bij het zwembad! Elke dag drilboren, stof en gewoon herrie. Niet relaxed. Geen enkele compensatie. Jammer. Personeel zakelijk beleefd maar niet spontaan. Jan Thiel Beach, je moet er van houden. Wij vonden Mambo Beach veel leuker. Gewoon normaal ruimte tussen de strandbedjes. Houd er rekening mee dat Curacao erg duur is. Wel 2 x zo duur boodschappen doen als in Nederland en het maakt niet uit welke supermarkt. Ook uit eten gaan behoorlijk prijzig. Huur een auto, een must. Zonder kom je nergens. Rijd de baaitjes af, prachtige stranden. Blauwbaai, Porto Marie, Cas Abou, Grote Knip. Doe de excursie naar Klein Curacao en neem de organisatie die een eigen beachclub hebben op dat eilandje. Miss Ann en nog 1: Mermaid geloof ik. Normaal zou Chogogo hoger scoren maar door de verbouwing een lager cijfer.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Inge30-09-2019

Leuk maar jammer van de verbouwingen

Een prachtig resort, gelegen op een heuvel. Mooie bungalows en appartementen. Ik verbleef in een 1-slaapkamer appartement. Ben je alleen of met zijn tweeen, neem een studio. Er is namelijk alleen airco in de slaapkamer. De woonkamer/keuken is een sauna! De airco in de slaapkamer staat ook nog eens tegenover het bed waardoor je de volle laag over je heen krijgt, verkouden dus! Verder zijn de appartementen top, er valt altijd wat te zeuren (kopjes/kommen zonder oortjes dus loeiheet met warme drank) maar we zijn op vakantie dus relax! Jan Thiel voor de deur, ik vond er niets aan. Weinig strand en als sardientjes in een blik op elkaar. Maar grote nadeel: de verbouwing van het zwembad. Iedere werkdag van vroeg tot laat zat je stof te happen en in de herrie. Dat er verbouwd moet worden, snap ik. Maar compenseer mensen. Geef ze aantal drankjes gratis of wat lunches. Je betaalt wel de volle mep. Wil je de kamer iets langer houden dan betalen

Gereisd met partner in september 2019

Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort info