Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort ****

Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
8,6

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort voor je op een rij gezet:

933 reviews over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in het Nederlands

Fantastische plek!

MWB, 27-1-2018

Fantastische plek met veel groen vlakbij Jan Thiel, strand, leuke eettentjes, winkeltjes en een Albert Heijn. Mooie appartementen, leuk zwembad.

Enige nadeel: elke middag worden de planten besproeid met afvalwater dat nogal naar ruikt. En op de weg tussen Chogogo (Caracasbaaiweg) en Willemstad staat vaak file.

Geweldig!

Anja, 21-1-2018

We verbleven 10 dagen in een drie kamer bungalow, het was geweldig! Prachtige bungalow voorzien van alle gemakken op een heel mooi resort. Super schoon en modern en uitzicht op zee. Het ontbrak ons werkelijk aan niets! De medewerkers deden allemaal hun best om het de gasten naar de zin te maken. Schoonmakers, de portier, bediening in het restaurant en dames aan de receptie ( met name Yovanna) allemaal aardig en behulpzaam.

We komen hier zeker nog eens terug!

gewelgige vakantie , zeker een aanrader .

leo, 19-1-2018

Goed verzocht en rustig gelegen . Op het eind/begin van de buslijn naar Willemstad . Is prima te doen met gratis kaartjes van Chogogo .

Prima meerkeuze ontbijd .

Super leuk

Maaike, 13-1-2018

Alles was heel goed, het was een echte gezins bestemming.

Al voor de 15 de keer in dit resort.

Margo, 12-1-2018

Mooie huisjes, dicht bij de jan thiel baai, goede service. Kindvriendelijk.

Een mooie, goede en nette locatie

Henk Bosma, 24-12-2017

Receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Elektriciteit zoals thuis, 230 Volt + Nederlandse stekkers. Bedjes op het strand Fl. 12,- (€ 6-). Als je geld wisselt kost het altijd (groot of klein bedrag) ca, Fl. 9,50. Schoonmaak elke drie dagen. Aanrader tegen de muggen: OFF (in oranje bus) Fl. 23,- bij Van den Tweel/Albert Heijn; deze supermarkt zit op 10 minuten lopen buiten het resort. In de buurt zijn geen winkels dan moet je naar Willemstad, 20 minuten met de auto. Er zijn geen gebruiksaanwijzingen voor de TV, radio, airco, koffiezetapparaat, iHome en vaatwassertje. Tijdens ons verblijf werd in onze bungalow de airco omgebouwd naar een zgn. ECO-systeem. Voor ons geen pluspunt, want dat betekende dat de airco (die alleen in de slaapkamers zit) alleen werkt als de slaapkamerdeur dicht zit en je zelf in de slaapkamer bent, dus alleen tijdens de nacht. Gevolg een erg warme bungalow. Hopelijk besluit men alsnog te stoppen met de ombouw van het systeem.

Prachtig schoon park met mooie huisjes.

Theo en Helma Coppens, 12-12-2017

Mooie ligging park. Prachige bloeiende planten. Fijne hottube. Ik kan geen min punten noemen.

Goede vakantie gehad!

Danielle, 25-11-2017

we verbleven 2 weken in een appartement , en alles was netjes en schoon onderhouden..

Het strand op loopafstand ook erg fijn!

We hadden ook ontbijt erbij geboekt,

Maar dat was een afknapper!

Elke dag keuze uit hetzelfde menu..

Had graag een buffet gezien, waar jezelf een keuze kan maken..

met wat meer variatie! ( geen aanrader helaas)

Verder een top vakantie gehad!

Verder

geweldig mooi en hygiënisch top voor elkaar

Ed Luttikhuis, 10-11-2017

mooi gelegen en daarnaast super schoon, nogmaals mijn complimenten, top medewerkers vooral de locals veel schik mee gehad, willen alles voor je doen!, chef Ivo goeie plaats vervanger voor Doeke.

Geweldig

Jikke A., 20-10-2017

Wat hebben wij optimaal genoten van Chogogo! Vaak zien foto's van reisbureaus/locatie zelf er mooier uit dan de werkelijkheid maar aan Chogogo was echt niets gelogen.

Mooi ruim opgezet en netjes park, fijne zwembaden met ligbedjes, lekkere koele kamer door airco, wat kookmogelijkheden, koelkast, voldoende thee- en keukendoeken, handdoeken, badhanddoeken, strand erg dichtbij, lekkere lunch- en dinermogelijkheden, autohuur is gemakkelijk geregeld, ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik ben denk ik nog nooit zo positief geweest over een verblijf. Ideaal ook dat je je op de vertrekdag gewoon in een leegstaande kamer kan douchen. Oja en dat de kamer wordt schoongemaakt en voorzien wordt van schone handdoeken. Het is een appartement, het zou niet eens hoeven. Als ik dan toch iets moet noemen... we hebben een superior kamer geboekt, dichtbij de hottubs/beter uitzicht, maar ook verder lopen van alles. Volgend jaar nemen we een gewone.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort scoort een 8.57 uit 10 op basis van 935 reviews.

Acties

Acties voor Appartement Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort