Hotel The Ritz Village

Laatste review

erg goed

Bert de Vries,
11-11-2018

Goede accomodatie, dicht bij het centrum van Willemstad en veel aanvullende service

Kenmerken

54 reviews over Hotel The Ritz Village in het Nederlands

erg goed

Bert de Vries,
11-11-2018

Ritz Village is een aanrader! Fantastisch!

Fam. Feenstra,
20-10-2018

We zijn heel gastvrij ontvangen. De cottage vonden wij zeer ruim, oogde ruimer door het hoge plafond, was praktisch en netjes ingericht, stond een kan water in de koelkast klaar, thee en oploskoffie stond op tafel voor gebruik.

Op verzoek dagelijks schone handdoeken (door ze op de grond te leggen), cottage is dagelijks schoongemaakt, 1x schoon beddengoed in 8 dagen. We hebben voor het eerst op een vakantie heerlijk kunnen slapen.

Het complex is kleinschalig, gemoedelijk, schoon. Zwembad was omringd door cottages en ommuurd, deed knus aan, hier heerlijk kunnen liggen op de ligbedden met kussens.

Een ideale locatie in de stad, alles was prima te belopen.

Klein minpuntje; de koude/ lauwe douche.

Super!

Denies,
12-10-2018

Geen kamer, maar een appartement! Super dus. Bankstel, eettafel, keukenblok, tv; super ruim. Alles netjes schoon. Tafeltje en twee stoeltjes voor je appartement.

Ontbijt optioneel. Twee maal gebruik van gemaakt. Simpel maar prima.

Aardig personeel.

Minpunt: je kon geen paar gulden wisselen voor de blikjes automaat bij aankomst.

Dag voor vertrek kregen we briefje meteventuele mogelijkheid late uitcheck. Dat bleek toch niet te kunnen; doe dan geen briefje.

Verder super prijs kwaliteit.

Redelijk snel in centrum. Laatste straatje wel erg donker.

D-reizen

niet twijfelen maar doen!!!

Saskia,
3-7-2018

wij waren met z'n vieren in dit hotel en ik kan alleen maar zeggen........... niet twijfelen maar gewoon doen!! Wat een heerlijk hotel met super behulpzaam personeel. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. De kamers waren mooi en ruim met een eigen keukentje zodat we zelf ons ontbijt konden klaarmaken. Heerlijk beschut buiten kunnen zitten op het "gezamenlijke" terras waar we uit de zon zaten maar door het open dak een heerlijk windje hadden. Het personeel heeft echt alles gedaan om het ons naar de zin te maken en dat is geweldig gelukt. Wij kijken terug op een zeer geslaagde vakantie!!

Heerlijke vakantie gehad!

SB,
17-4-2018

The Ritz Village heeft hostels en studio's. Wij verbleven in een studio. De studio was ruim en goed onderhouden. Eigenlijk hebben wij er alleen geslapen en gedoucht en daar is dit een meer dan prima accommodatie voor. Het water van de douches is koud maar dat is op vrijwel heel Curaçao het geval. De medewerkers van de receptie, bij het zwembad en in de winkel zijn altijd vriendelijk en willen je graag dingen uitleggen en wegwijs maken.

Vanaf het busstation rijden busjes af en aan naar mambo beach. Dit busstation ligt vrijwel tegenover The Ritz en busritje naar Mambo kost je ongeveer 3 gulden per persoon.

The Ritz heeft daarnaast een gunstige ligging omdat je binnen enkele minuten in het bruisende Pietermaai staat maar ook de pontjesbrug ligt vrijwel om de hoek. Ondanks de gunstige ligging is The Ritz rustig gelegen.

Let op: Het krijgen van een legale taxi is 's avonds erg lastig. Regel dus een auto of tel nr van een taxi.

Geweldig!

L.,
6-3-2018

Het was super fijn, vriendelijk personeel, wel jammer van de koude douche maar dat mocht de pret niet drukken. Dicht bij het centrum dus niks te klagen!

geweldig

Dhr .Frans,
1-3-2018

de hitte ,slechte wegen .

de rest was geweldig

goed geslapen in de Ritz (buurt) Scharloo

Zou hier zo weer boeken

Quimbe,
25-2-2018

De Ritz Village ligt vlakbij centrum van Willemstad, ongeveer 10 minuten lopen van de Ronde Markt en 5 minuten verder van Pontjesbrug en winkels. Hotelkamer prima, wij hadden cottage, receptie behulpzaam. Erg blij met koelkast, zodat we zelf ons ontbijt konden doen. Is mooi groot zwembad bij. Loop 's avonds niet naar rechts bij de uitgang, maar via (donker)straatje naar links en dan naar de grote weg. Dan weer naar links en bij stoplichten rechts en dan zit je bijna bij gebied met veel restaurantjes (straatje met lichtjes) En geweldig leuk Cubaans restaurant/danscafé. Nadeel: het douchen is koud, maar na een warme dag buiten is dat helemaal geen nadeel . Oh ja in Curacao is elke dag wel een megaplensbui, ff schuilen en dan kun je weer verder vakantievieren.

Wees verstandig! Boek een ander hotel!

Richard,
25-2-2018

Om te beginnen...het personeel wil alles voor je doen!!! Maar.....als je dit hotel geboekt hebt en je kunt nog wijzigen, doe dat alsjeblieft!!! Het hotel is van buiten schattig, van binnen een drama! Koud water douche, geen dekens op de bedden, ruwe afgewerkte vloeren, water dat de kamer binnenkomt via de muren en dak. Sterk verouderd interieur. Badkamer is zeer vochtig doordat afvoerputje hoger ligt, waardoor water blijft staan en daardoor veel muggen. En dat wil je niet in een land met kans op Dengue overgebracht door muggen. Het hotel ligt in een onveilge buurt, er wordt verderop in de straat getippeld en gedeald. In het hotel wordt zelf een veilige looproute getoond op de kaart. Aan de overkant van de straat staan bouwvallen, wat zwervers trekt. Dus wees aub verstandig en betaal een paar honderd euro meer voor een fijne vakantie, denk niet...het zal wel loslopen, want dan kom je bedrogen uit.

Top vakantie!

Monica,
27-1-2018

Goede locatie dicht bij het centrum en taxi/bus vervoer. Personeel erg vriendelijk!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Ritz Village in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Ritz Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.