Vakantiepark

• Onderkomen10,0
  • Activiteiten10,0

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

26 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao in het Nederlands

Wereldvakantie!

Ine
18-6-2012

In rustige, natuurlijke omgeving gebouwd miniresort. Het is nog hagelnieuw en biedt een verzorgde en moderne indruk. je kijkt uit over de heuvels van Willibrordus. De eigenaren Paul en Hélène en hun zonen zijn heel vriendelijk en gastvrij, we hebben menig leuk en interessant gesprek met ze gehad. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Het resort beschikt alleen over een kleine bar bij het zwembad, waar je (tot nu toe) je drankjes zelf noteert op goed vertrouwen. In de buurt zijn er aardige eetgelegenheden: de Lantaern, Karakter, Landhuis Daniël, de Buurvrouw. De kamers van de bungalow zijn ruim, licht en schoon en modern ingericht. De bungalows hebben een hele ruime porch, met ligbedden en een loungehoek. De handdoeken worden om de paar dagen verschoond en 1 keer per week schoongemaakt. Het is een clothing optional resort, hetgeen inhoudt dat gasten naakt kunnen zonnen bij hun bungalow of bij het zwembad. Er wordt dan ook een leeftijdsgrens van 16 jaar gehanteerd.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toplokatie op Curacao voor een rustige vakantie

Silvy
5-3-2012

We kunnen alleen maar zeggen dat we dit een top plek vinden. We hadden een prachtig appartement met eigen balkon en volop privacy. Leuke en smaakvolle inrichting en van alle gemakken voorzien. Als je van rust en privacy houdt dan is dit een echte aanbeveling. En als je drukte wilt dan stap je in je auto en rijdt je richting stad. Lokale strandjes als Daai Booi, Porto Marie en Cas Abou liggen lekker dichtbij. Het resort is zeer aangenaam. Familie van den Boogaard doet werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken. Ze zijn uitermate gastvrij en enorm behulpzaam. Fijn dat zij ons kwamen ophalen op Hato en dat we via hen een auto konden huren.

Wanneer mag ik weer ?

ronalddehoop
10-2-2012

Als je even geen zin hebt in hebt in een apres-ski sfeer in de tropen is dit echt een aanrader! Rust en privacy. Gastvrouw Helene haalt en brengt je naar het vliegveld, dus geen gedoe met transfers. Alles is splinternieuw, en ziet er fantastisch uit: je voelt je er meteen thuis. Lekker gemakkelijk om met een auto van het resort over het eiland te toeren, en de vergoeding ervoor was volgens mij tegen kostprijs. Elke dag kregen we weer een nieuwe tip voor een leuke locatie. Ja, we gaan er zeker dit jaar weer even naar terug. Ron en Anita.

Heerlijk tot rust komen in een gastvrij resort!

Kees Uffen
9-2-2012

Heerlijk genoten bij Paul en Helene. Je zit midden op het eiland, met uitzicht op de zoutpannen. Alles is dus binnen handbereik, zeker als je een van de auto's op het resort huurt (tegen een goede prijs!). Resort is heel slim op de wind gebouwd, dus je hebt het nooit te heet. Geweldig als je tot rust wilt komen en van natuur houdt. Paul en Helene zijn erg gastvrij. Ze kennen het eiland en sturen je naar de mooiste plekjes. Duiken? Geen probleem. Lekker zwemmen in zee op een erg rustig strand? Kan. De leukste restaurantjes? Die weten ze. Kortom: Wij hebben ons uitstekend vermaakt op Curacao. We gaan zeker nog eens.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Superrelaxed in gloednieuw resort

kuijpers wentink
9-2-2012

Net terug van een heerlijke superrelaxed vakantie bij resort the Natural.Het was gloednieuw en zeer smaakvol ingericht. We werden helemaal in de watten gelegd door gastvrouw Helene die alles tot in de puntjes geregeld had. Het is een Nederlandse familie die op een heel ontspannen wijze dit resort runt.Wij voelden onze vanaf de eerste dag op ons gemak en welkom bij Paul en Helene. Elke bungalow heeft een eigen huurauto en erg prettig dat ze zelf de tranfer van en naar het vliegveld regelen. Kortom een heerlijke plek op curacao waar wij zeker weer terugkomen. Karen en Jaap

Gereisd Met partner in januari 2012

The Natural is Wonderful

judith
9-2-2012

In november/december 2011 bij The Natural Curacao geweest. Een prachtig landhuis op de heuvels van St. Willibrodus met uitzicht op de zoutmeren met flamingos. De gastvrije eigenaars Paul en Helene doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij verbleven in een van de nieuwe appartementen die zij daar gebouwd hebben. Keurig ingericht van alle gemakken voorzien. Dit resort, het woord zegt het al, is gericht op het naturisme, maar is geen must. Een ieder kan zich echt op zijn gemakt voelen en gebruik maken van zwembad, ligbedden en BBQ. De witte palmstranden zijn op 5 minuten met de auto goed te bereiken. Kortom een prima plek om je vakantie door te brengen!!

Gereisd Met vrienden in november 2011

• Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Natural Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Natural Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.