Vakantiepark

• Onderkomen10,0
  • Activiteiten10,0

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

26 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao in het Nederlands

Fantastische plek ! Kamperen op Curacaou

Kees
17-6-2016
  • Activiteiten10

The Natural Curacao overtrof mijn verwachtingen. Qua rust en als vervend natuurliefhebber helemaal geweldig. Ik had een tent gehuurd (glamping meer op zijn plaats) met een keuken douche toilet heerlijk bed en geweldige zonnebeden en een eettafel die buren staat. Alles perfect geregeld van aankomstdrankje tot uitleg leuke dingen en praktische zaken als winkels etc. Alles aanwezig in de tent van theedoek tot heerlijke lakens en handdoeken. Heerlijk bijgekomen en lekker gelezen (hebben boekenkast voor algemeen gebruik. Strandjes op 5 km afstand auto wel nodig 20 min van Willemstad . Iedere ochtend is er koffie uurtje met de gasten van 8 tot 9 erg gezellig en informatief en mandag is er altijd een BBQ avond voor de gasten die Paul zijn vrouw Taat en zoon Max verzorgen . Ik heb een eiland tour met Paul gedaan en dat was erg informatief hij weet alle leuke plekken en pareltjes Ik ben nog een dag gaan vissen en heb het fantastisch gehad volgend jaar weer de batterij daar opladen.

Gereisd Alleenreizend in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig,verzorgd en gemoedelijk vakantiepark.

Ans van Eerdt
17-12-2015
  • Activiteiten10

De temperatuur is dag en nacht warm (25-30). De altijd aanwezige wind is heerlijk. Het eiland heeft veel te bieden. Eigen vervoer wel nodig. Paul en Tatjana, de beheerders van het park, zijn erg attent. Het koffieuurtje s'ochtends aan de stamtafel, is gezellig en beslist een aanrader! Naast het gemoedelijk informele samenzijn, worden er ook allerlei tips uitgewisseld tav. activiteiten. Kortom, een aanrader

Gereisd Met partner in december 2015

fantastisch

André Mom
17-11-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Het park heet eigenlijk The Natural Curacao; een mooi mini resort op zo'n 20 km (20 min. rijden) van Willemstad in het rustige, mooi begroeide deel van het eiland. De huisjes zijn ruim en schoon, met prachtig balkon uitkijkend op begroeide hellingen en een meertje in de verte. Paul, Helene en Kalma ontvangen en verwennen je met veel liefde Het zwembad is geweldig, eens in de week is de gezamenlijke barbecue met alle gasten, en elke dag kun je ook, als je wilt, gaan eten op het terras of in een van de goede restaurants dichtbij. De stranden in de buurt zijn geweldig, bounty strandjes; de sfeer is er beter dan in het hele drukke gebied aan de andere kant van Willemstad (bv de Jan Thiel baai). Verder moet je de prachtige landhuizen, die op dit deel van het eiland staan, ook bezoeken. Vaak kun je er ook goed eten, in de schaduw met een heerlijk windje. Willemstad is natuurlijk een must, met de prachtige gekleurde huizen, het historische verleden, de mooie pontjesbrug.

Gereisd Met partner in november 2015

Sweetest place to be!

Fam. wisman
18-1-2014
  • Activiteiten10

Wij zijn vaak op Curacao geweest, maar dit overtrof alles. Het huis is superschoon en dat zie je niet vaak. Alles voorzien van horren, dus geen ongedierte in je huis. Kortom: beter kun je het niet treffen. De eigenaren, die naast het huis wonen, zijn schatten van mensen en staan altijd voor je klaar. Het was Super en komen zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2014

Top of the pops

anja
3-1-2014
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

prima accomodaties, geweldige service, hele lieve mensen. Het is geweldig voor een niets-doen vakantie en voor een aktieve, je hoeft niet weg maar als je naar het strand wilt of uit eten is alles vlak bij. Heerlijke strandjes en restaurantjes, voor elke smaak. En Willemstad is ook vlakbij. Het eiland is de moeite waard om met de auto te verkennen. Het enige probleem is dat de vakantie zo snel voorbij gaat. Wij willen graag weer terug! Absolute aanrader.

Gereisd Met partner in december 2013

Geweldig resort om heerlijk te onthaasten........

Jeroen
1-10-2013
  • Activiteiten10

Geweldige tijd gehad, weg vd drukte en toch overal dichtbij ligt dit mooie resort, ongeveer 20 minuten van Willemstad maar de mooiste stranden van Curacao liggen om de hoek ! Goede, complete, schone en mooie bungalows, een fijn zwembad en een service die je tegenwoordig maar zelden vind of krijgt. Paul en Calma doen echt alles om het naar de zin te maken, dat begint met het dagelijkse koffie uurtje tussen 08.00uur en 09.00uur, en eens per week de BBQ, de perfecte gelegenheid om de andere gasten beter te leren kennen op dit kleine, knusse resort. schoonmaak, laken en handdoekwissel 2x per week, maar als je er om vraagt doen ze het graag een keertje extra voor je, perfect! prijs/kwaliteit verhouding = geweldig. Als je houd van kleinschaligheid en een perfecte ambiance, uitstekende service, rust en klantvriendelijk en behulpzaam personeel dan ben je hier op de juiste plek!! Paul en Calma bedankt, mede dank zij jullie kunnen we terugkijken op een geweldige huwelijksreis !!!

Gereisd Met partner in september 2013

Heerlijk genieten op een prachtige locatie

Rolien Dijkema
22-6-2013
  • Activiteiten10

The Natural is een rustige vakantielocatie. Iedere dag hebben we genoten van onze fraai ingerichte bungalow met ruim terras. Heerlijk relaxt genieten van een prachtig groen uitzicht. Meteen als je het park binnen komt voel je je thuis. Het park is gunstig gelegen op het midden van het eiland. In de buurt zijn meerdere mooie stranden en baaien. Eetcafé De Buurvrouw, Landhuis Daniel en restaurant Karakter zijn sfeervolle locaties in de buurt om te genieten van een heerlijk diner. Een auto is een must op Curaçao. Deze zijn te huur op The Natural. Ik kan dit miniresort van harte aanbevelen. Prima prijs/kwaliteit verhouding. De gastvrijheid en service op het park is van een hoog niveau. Iedere ochtend, tijdens het koffie-uurtje van 8-9 uur is er gelegenheid tot uitwisselen van ervaringen over het eiland. Hoewel mijn vriend en ik niet zo gauw meerdere keren naar dezelfde vakantiebestemming gaan, weet ik zeker dat als we weer naar Curaçao gaan we op The Natural verblijven. Rolien

Gereisd Met partner in juni 2013

Heerlijk rustig

René Lucardie
29-5-2013
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

The Natuaral is een heerlijke plek om uit te rusten na onze eerste week in Willemstad centrum. Het is ook een goede uitvalsbasis voor leuke stranden. Porto Marie, Daai booi baai, Karakter op het Coral Estate allemaal op 5 minuten afstand met de auto. Zeer vriendelijk ontvangst. Helaas keuken alleen met het hoognodige, geen kruiden, knoflookpers bijv. maar toch een aantal keren lekkere maaltijd kunnen maken. Er zijn overigens genorg restaurantjes in de buurt

Gereisd Met partner in mei 2013

huur de studio NIET

Jan Boogaert
12-3-2013

Redenen; De zoon des huizes verblijft daar boven, en komt midden in de nacht zeer luidruchtig thuis ! . Hij loopt over de zolder met olifanten stappen. Gegarandeerd wordt je hiervan wakker, in de studio . Ook laat hij regelmatig midden in de nacht, voorwerpen vallen op de vloer, waardoor het net klinkt, of de plafond van de studio instort. Reclameren hierover helpt niet. Zoonlief blijft gewoon doorgaan met het zeer hinderlijke lawaai. De Zwembadbedden zijn prima Het Zwembad is prima.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig met alles in de buurt

Lucas Arts
12-9-2012

The Natrual ligt heerlijk rustig in een prachtige omgeving.De mooiste stranden liggen in de buurt.Ook kan je heerlijk eten bij de Lantaern en Karakter op 5 min afstand.Helene en Paul helpen je overal mee met alle vragen en nemen de tijd voor je onder genot van kop koffie.Wil je naar de drukte in willemstad dan ben je daar binnen een half uur met de auto.De bungalows zien er prachtig uit en voorzien van alle luxe met een heerlijke groot terras waar je kan genieten van een prachtig uitzicht. er wordt 2 keer per week schoongemaakt en je wordt voorzien van schone lakens en volop handdoeken al met al een echte aanrader als je naar Curacao wil gaan. Wat betreft het naturisme hier is erg veel respect voor wij zijn zelf naturist en hebben heerlijk genoten aan het zwembad waar jezelf ook gebruik kan maken van de bar en BBQ wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in Thu Aug 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Natural Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Natural Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.