Vakantiepark The Natural Curacao

9.9Fenomenaal

Vakantiepark Info

• Aan zee
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

29 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao

• 2018
    10Ingrid13-05-2018

Ik vond het een fantastisch resort, en heb 2 heerlijke weken gehad. Vooral door de goede zorg van Tatjana en Paul. Het resort staat in een rustig en natuurrijk deel van Curaçao met prachtige baaien in de buurt. Dankzij de tips van Tatjana en Paul ben ik op plekjes geweest waar ik normaal niet gekomen zou zijn. En niet te vergeten de wekelijkse barbecue van Tatjana, echt een aanrader!!

• 2017
    10Tim04-03-2017

Heerlijke vakantie gehad

Helemaal leuk gehad. Heel hartelijke ontvangen met een drankje en uitleg over het eiland. Zat in bungalow 4 een aanrader fantastisch uitzicht, alles erop en eraan. Groot balkon met 2 ligbedden en een zitje. Tatiana en Paul zijn erg aardig en s'ochtends is er een koffie uurtje erg gezellig. Ik had hoge verwachtingen door de vele goede recensies maar die kloppen.

• Oude reviews

9Marco24-06-2016

Prachtig mini-resort in oase-achtige omgeving!

Ik ben hier van 9 t/m 20 februari 2016 op vakantie geweest (sowieso 1e keer Curacao en geboekt voor de safaritent) en het was in één woord geweldig!! De ligging, de nette accomodatie als totaal, het wijdse uitzicht over de groene natuur tot aan zee toe, de gehele dag de meest bonte tropische vogels die komen eten en drinken, de verkoelende Noordoost-passaatwind die er in bovengenoemde tijd zeker waait.. Het hoofdgebouw schitterend in de meest fleurige zomerkleurtjes. Het zwembad was ook erg fijn en 's avonds mooi verlicht. Veel mooie plaatsen bezocht, idyllische natuurlijk gevormde strandjes dichtbij, ideaal om te snorkelen/duiken (zó anders dan het drukke en toeristische Jan Thiel en Mambo Beach) vooral dankzij de eigenaar/gastheer Paul die echt álles van het eiland (en lokale gebruiken) wist, tevens met hem en een andere gast nog een machtige eilandtour gedaan met een 4x4 wat je kon boeken, vooral de onstuimige noordkust waar hoge golven op de rotsen beuken was supergaaf! Auto huren van het resort ook mogelijk dus bijv. lekker een dag naar Willemstad, huisjes kijken, shoppen en/of cruiseschepen bewonderen, het kan allemaal! Erg gezellig bij het resort was elke ochtend het koffie-uurtje 'van het huis' en ik mag ook zeker de BBQ niet vergeten, elke maandagavond smullen geblazen oa door de goede zorgen van gastvrouwe Taat een gegarandeerd succes! :-) Het is nu alweer een paar maanden geleden maar ik ga hier 100% zeker te weten weer naar terug volgend jaar.. net zoals veel aardige gasten die ik daar heb ontmoet, sommigen komen er al jaren dus dat zegt wel wat! Als u zoekt naar rust, vriendelijkheid en kindervrij verblijf dan zou ik niet langer twijfelen! Paul, Taat (én Marlien, de hulp voor de schoonmaak) ontzettend bedankt voor de onvergetelijke vakantie en tot gauw!

• 9Activiteiten

• 10Kees 17-06-2016

Fantastisch en mooi rustig resort !

Helmaal geweldig chillen op de Antillen Ik had een Glamping tent gehuurd helemaal super! Alles erop en eraan van garde tot super douche en toilet. Mooi buiten erbij met ligbedden en grote tafel WiFi en af en toe een leguaan op visite. Helemaal geweldig dit. Lekker zwemmen relaxen koffie uurtje in de ochtend echt gezellig. Alles super uitgelegd van leuke strandjes tot supermarkt. Welkomstdrankje en elke maandag BBQ met de andere gasten erg lekker en gezellig dwt word gedaan door Paul zijn vrouw Tatjana en zoon Max . Ik komt terug met mijn partner en neem dan een tent of een bungalow groet Kees

• 10Kees17-06-2016

Fantastische plek ! Kamperen op Curacaou

The Natural Curacao overtrof mijn verwachtingen. Qua rust en als vervend natuurliefhebber helemaal geweldig. Ik had een tent gehuurd (glamping meer op zijn plaats) met een keuken douche toilet heerlijk bed en geweldige zonnebeden en een eettafel die buren staat. Alles perfect geregeld van aankomstdrankje tot uitleg leuke dingen en praktische zaken als winkels etc. Alles aanwezig in de tent van theedoek tot heerlijke lakens en handdoeken. Heerlijk bijgekomen en lekker gelezen (hebben boekenkast voor algemeen gebruik. Strandjes op 5 km afstand auto wel nodig 20 min van Willemstad . Iedere ochtend is er koffie uurtje met de gasten van 8 tot 9 erg gezellig en informatief en mandag is er altijd een BBQ avond voor de gasten die Paul zijn vrouw Taat en zoon Max verzorgen . Ik heb een eiland tour met Paul gedaan en dat was erg informatief hij weet alle leuke plekken en pareltjes Ik ben nog een dag gaan vissen en heb het fantastisch gehad volgend jaar weer de batterij daar opladen.

8 tips over Vakantiepark The Natural Curacao

• judith, 09-02-2012

Huurauto te huur via de eigenaars. Prachtige baaien en stranden op korte afstand. Alles is goed met de auto bereikbaar.

• anja, 03-01-2014

een excursie naar de ruige kust is zeer de moeite waard.

• Jeroen, 01-10-2013

de mooiste stranden van Curacao, zoals grote en kleine Knip, Daaibooi, Portomarie en de stranden van San-Juan en Westpunt op korte afstand, lekker eten bij de buurvrouw of een vd andere restaurants in de omgeving kijken naar de zonsondergang op Kokomo beach of Karakter. Christoffel Park en Boka Tablo op korte afstand van het resort

0 vragen over Vakantiepark The Natural Curacao

• Kleur van het strandLicht
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren