Vakantiepark The Natural Curacao

• 10Activiteiten

Vakantiepark Info

• Aan zee
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

29 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao

• 0judith09-02-2012

The Natural is Wonderful

In november/december 2011 bij The Natural Curacao geweest. Een prachtig landhuis op de heuvels van St. Willibrodus met uitzicht op de zoutmeren met flamingos. De gastvrije eigenaars Paul en Helene doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij verbleven in een van de nieuwe appartementen die zij daar gebouwd hebben. Keurig ingericht van alle gemakken voorzien. Dit resort, het woord zegt het al, is gericht op het naturisme, maar is geen must. Een ieder kan zich echt op zijn gemakt voelen en gebruik maken van zwembad, ligbedden en BBQ. De witte palmstranden zijn op 5 minuten met de auto goed te bereiken. Kortom een prima plek om je vakantie door te brengen!!

Met vrienden

8 tips over Vakantiepark The Natural Curacao

• judith, 09-02-2012

Huurauto te huur via de eigenaars. Prachtige baaien en stranden op korte afstand. Alles is goed met de auto bereikbaar.

• anja, 03-01-2014

een excursie naar de ruige kust is zeer de moeite waard.

• Jeroen, 01-10-2013

de mooiste stranden van Curacao, zoals grote en kleine Knip, Daaibooi, Portomarie en de stranden van San-Juan en Westpunt op korte afstand, lekker eten bij de buurvrouw of een vd andere restaurants in de omgeving kijken naar de zonsondergang op Kokomo beach of Karakter. Christoffel Park en Boka Tablo op korte afstand van het resort

0 vragen over Vakantiepark The Natural Curacao

• Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren