Vakantiepark

• Onderkomen10,0
  • Activiteiten10,0

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

20 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao in het Nederlands

Waanzinnig mooi

Menno
30-4-2018
  • Activiteiten10

Top resort midden in de mooie natuur aan de mooie kant van het eiland Curacao. Tatjana en Paul geven je warm welkom en een welkomstdrankje en kaart met alle leuke strandjes, winkels etc. Iedere ochtend koffie en thee op hen terras en je komt of je komt niet. Het is heel leuk om met de andere gasten te praten en informatie uit te wisselen. Er is iedere maandag een BBQ echt een aanrader gemaakt door Tatjana en Sam de zoon van Paul. Goede restaurantjes in de buut en vele strandjes. Als je van natuur houd en rust een aanrader. Top vakantie gehad en service een dikke 10!!!

Gereisd Met partner in april 2018

Fenomenale plek en fantastische vakantie gehad

josedimitrus
11-2-2018
  • Activiteiten10

Perfect!!! geweldige eigenaresse Tatjana niks is haar teveel. Als je een reservering wilt vraag het haar ze regelt het waar je bijstaat. Bungalow 5 een aanrader mooiste uitzicht. Toptijd gehad hartelijk ontvangen door Paul en Tatjana met een drankje en uitleg over Curaçao. Nogmaals Tatjana je bent een aanwinst en het hart van the Natural.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke rustige plek!

Nico
30-10-2017
  • Activiteiten10

We hebben genoten van de rust, het heerlijke zwembad en de gastvrijheid van Paul en Tatjana. Een absolute aanrader zeker als je clothing optional houdt!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Paradijs op curacao

van de Broek
9-7-2017
  • Activiteiten10

Het is een clothing optional resort dat houd in dat ik ontkleed kon zonnen maar mijn partner haar bikini aanhield omdat ze zich daarin prettiger voelt. Zeer hartelijk ontvangen door Tatiana en Paul met een drankje en uitleg over de mooiste plekjes van het eiland, deze kaart mochten we houden top! Zaten in de studio klein maar fijn en gezellig dicht bij het zwembad. De keuken is buiten evenals de lekkere relax stoelen. Lekker een auto tour met Paul gedaan door de stad en de wilde westkust, en een Boattrip gesnorkeld met schilpadden wat wel een hoogtepunt was. Duikscholen genoeg in de buurt om te duiken of een duikdiplma te halen. super gehad leuke mensen leren kennen iedere ochtend koffie uur een must en de BBQ op maandag ook erg gezellig wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

M de Jong
10-3-2017
  • Activiteiten9

Deze winter een safaritent geboekt i.p.v. een bungalow. Aanrader van alle gemakken voorzien. Door de schuifdeur met horregaas vanaf bed een prachtig uitzicht op de sterrenhemel en s'morgens wakker worden met de zon op bed. We hebben genoten van ons verblijf.

Gereisd Met partner in januari 2017

goede akomodatie prettige sfeer.

frans
11-10-2016
  • Activiteiten9

als je er geen moeite mee hebt dat mensen in hun blootje zonnen of bij hun bungalow of tent verblijven is het een prima vakantie verblijf.

Gereisd Met partner in september 2016

Rustig,verzorgd en gemoedelijk vakantiepark.

Ans van Eerdt
17-12-2015
  • Activiteiten10

De temperatuur is dag en nacht warm (25-30). De altijd aanwezige wind is heerlijk. Het eiland heeft veel te bieden. Eigen vervoer wel nodig. Paul en Tatjana, de beheerders van het park, zijn erg attent. Het koffieuurtje s'ochtends aan de stamtafel, is gezellig en beslist een aanrader! Naast het gemoedelijk informele samenzijn, worden er ook allerlei tips uitgewisseld tav. activiteiten. Kortom, een aanrader

Gereisd Met partner in december 2015

fantastisch

André Mom
17-11-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Het park heet eigenlijk The Natural Curacao; een mooi mini resort op zo'n 20 km (20 min. rijden) van Willemstad in het rustige, mooi begroeide deel van het eiland. De huisjes zijn ruim en schoon, met prachtig balkon uitkijkend op begroeide hellingen en een meertje in de verte. Paul, Helene en Kalma ontvangen en verwennen je met veel liefde Het zwembad is geweldig, eens in de week is de gezamenlijke barbecue met alle gasten, en elke dag kun je ook, als je wilt, gaan eten op het terras of in een van de goede restaurants dichtbij. De stranden in de buurt zijn geweldig, bounty strandjes; de sfeer is er beter dan in het hele drukke gebied aan de andere kant van Willemstad (bv de Jan Thiel baai). Verder moet je de prachtige landhuizen, die op dit deel van het eiland staan, ook bezoeken. Vaak kun je er ook goed eten, in de schaduw met een heerlijk windje. Willemstad is natuurlijk een must, met de prachtige gekleurde huizen, het historische verleden, de mooie pontjesbrug.

Gereisd Met partner in november 2015

Sweetest place to be!

Fam. wisman
18-1-2014
  • Activiteiten10

Wij zijn vaak op Curacao geweest, maar dit overtrof alles. Het huis is superschoon en dat zie je niet vaak. Alles voorzien van horren, dus geen ongedierte in je huis. Kortom: beter kun je het niet treffen. De eigenaren, die naast het huis wonen, zijn schatten van mensen en staan altijd voor je klaar. Het was Super en komen zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2014

Top of the pops

anja
3-1-2014
  • Activiteiten9

prima accomodaties, geweldige service, hele lieve mensen. Het is geweldig voor een niets-doen vakantie en voor een aktieve, je hoeft niet weg maar als je naar het strand wilt of uit eten is alles vlak bij. Heerlijke strandjes en restaurantjes, voor elke smaak. En Willemstad is ook vlakbij. Het eiland is de moeite waard om met de auto te verkennen. Het enige probleem is dat de vakantie zo snel voorbij gaat. Wij willen graag weer terug! Absolute aanrader.

Gereisd Met partner in december 2013

• Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Natural Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Natural Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.