Vakantiepark The Natural Curacao

Vakantiepark The Natural Curacao
9,6

• Activiteiten9,7
  • Onderkomen9,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

8 tips over Vakantiepark The Natural Curacao

anja, 3-1-2014
een excursie naar de ruige kust is zeer de moeite waard.
Jeroen, 1-10-2013
de mooiste stranden van Curacao, zoals grote en kleine Knip, Daaibooi, Portomarie en de stranden van San-Juan en Westpunt op korte afstand, lekker eten bij de buurvrouw of een vd andere restaurants in de omgeving kijken naar de zonsondergang op Kokomo beach of Karakter. Christoffel Park en Boka Tablo op korte afstand van het resort
René Lucardie, 29-5-2013
De stranden zijn zoals gezegd zeer dichtbij en als je er bent zeker minimaal een keer eten bij de Buurvrouw een fantasisch gezellig restaurant met dito bar op de weg naar Willemstad (ook slechts 5 autominuten) Ontvangst door de eigenaresse en de rest van het personeel is hartverwarnend!

Lucas Arts, 12-9-2012
    Ga zeker mee met de boottrip die ze zelf organiseren op hun prachtige catamaran. ook de wekelijkse BBQ op dinsdag is zeker aan te raden hier kan je lekker vakantie adviesen uitwisselen met medebezoekers.
    Ine, 18-6-2012

Wij hebben erg lekker gegeten bij restaurant Karakter (Coral Estate). Er wordt mooi gekookt en het is heerlijk om met een lekker hapje de zon in de zee te zien zakken.

Verder houdt het resort iedere dinsdagavond een BBQ voor hun gasten waarop je kunt inschrijven.Wij hebben het 2 keer gedaan en het waren erg gezellige en ontspannen avonden.

Silvy, 5-3-2012
    Behalve lekker chillen op het resort is het de moeite waard om strandjes als Daai Booi, Porto Marie en Cas Abou te zoeken. Tochtje naar Westpunt is adembenemend mooi. Landhuis Daniel ligt dichtbij en daar kan je heerlijk eten.

Kees Uffen, 9-2-2012

Vraag zeker wanneer er iets te doen is bij de toko op de hoek. Het is daar 's avonds altijd gezellig, met locals die erg gastvrij zijn en weten wat feesten is. Je lacht je helemaal een bult :-)

En natuurlijk Mambo Beach bezoeken, wellicht tref je er nog een BN'er!

judith, 9-2-2012
    Huurauto te huur via de eigenaars. Prachtige baaien en stranden op korte afstand. Alles is goed met de auto bereikbaar.