Vakantiepark The Natural Curacao

Curaçao, Curaçao, Willemstad

9.5Fenomenaal

• 9.8Onderkomen
  • 9.7Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
Meer vakantiepark info

29 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao

• 2018
    10Ingrid13-05-2018

Ik vond het een fantastisch resort, en heb 2 heerlijke weken gehad. Vooral door de goede zorg van Tatjana en Paul. Het resort staat in een rustig en natuurrijk deel van Curaçao met prachtige baaien in de buurt. Dankzij de tips van Tatjana en Paul ben ik op plekjes geweest waar ik normaal niet gekomen zou zijn. En niet te vergeten de wekelijkse barbecue van Tatjana, echt een aanrader!!

Alleen gereisd in oktober 2017

• 10Menno30-04-2018

Waanzinnig mooi

Top resort midden in de mooie natuur aan de mooie kant van het eiland Curacao. Tatjana en Paul geven je warm welkom en een welkomstdrankje en kaart met alle leuke strandjes, winkels etc. Iedere ochtend koffie en thee op hen terras en je komt of je komt niet. Het is heel leuk om met de andere gasten te praten en informatie uit te wisselen. Er is iedere maandag een BBQ echt een aanrader gemaakt door Tatjana en Sam de zoon van Paul. Goede restaurantjes in de buut en vele strandjes. Als je van natuur houd en rust een aanrader. Top vakantie gehad en service een dikke 10!!!

Gereisd met partner in april 2018

• 10josedimitrus11-02-2018

Fenomenale plek en fantastische vakantie gehad

Perfect!!! geweldige eigenaresse Tatjana niks is haar teveel. Als je een reservering wilt vraag het haar ze regelt het waar je bijstaat. Bungalow 5 een aanrader mooiste uitzicht. Toptijd gehad hartelijk ontvangen door Paul en Tatjana met een drankje en uitleg over Curaçao. Nogmaals Tatjana je bent een aanwinst en het hart van the Natural.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Nico30-10-2017

Heerlijke rustige plek!

We hebben genoten van de rust, het heerlijke zwembad en de gastvrijheid van Paul en Tatjana. Een absolute aanrader zeker als je clothing optional houdt!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10van de Broek09-07-2017

Paradijs op curacao

Het is een clothing optional resort dat houd in dat ik ontkleed kon zonnen maar mijn partner haar bikini aanhield omdat ze zich daarin prettiger voelt. Zeer hartelijk ontvangen door Tatiana en Paul met een drankje en uitleg over de mooiste plekjes van het eiland, deze kaart mochten we houden top! Zaten in de studio klein maar fijn en gezellig dicht bij het zwembad. De keuken is buiten evenals de lekkere relax stoelen. Lekker een auto tour met Paul gedaan door de stad en de wilde westkust, en een Boattrip gesnorkeld met schilpadden wat wel een hoogtepunt was. Duikscholen genoeg in de buurt om te duiken of een duikdiplma te halen. super gehad leuke mensen leren kennen iedere ochtend koffie uur een must en de BBQ op maandag ook erg gezellig wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

• 10M de Jong10-03-2017

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

Deze winter een safaritent geboekt i.p.v. een bungalow. Aanrader van alle gemakken voorzien. Door de schuifdeur met horregaas vanaf bed een prachtig uitzicht op de sterrenhemel en s'morgens wakker worden met de zon op bed. We hebben genoten van ons verblijf.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Tim04-03-2017

Heerlijke vakantie gehad

Helemaal leuk gehad. Heel hartelijke ontvangen met een drankje en uitleg over het eiland. Zat in bungalow 4 een aanrader fantastisch uitzicht, alles erop en eraan. Groot balkon met 2 ligbedden en een zitje. Tatiana en Paul zijn erg aardig en s'ochtends is er een koffie uurtje erg gezellig. Ik had hoge verwachtingen door de vele goede recensies maar die kloppen.

Alleen gereisd in februari 2017

• 9frans11-10-2016

goede akomodatie prettige sfeer.

als je er geen moeite mee hebt dat mensen in hun blootje zonnen of bij hun bungalow of tent verblijven is het een prima vakantie verblijf.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in september 2016

• 9Marco24-06-2016

Prachtig mini-resort in oase-achtige omgeving!

Ik ben hier van 9 t/m 20 februari 2016 op vakantie geweest (sowieso 1e keer Curacao en geboekt voor de safaritent) en het was in één woord geweldig!! De ligging, de nette accomodatie als totaal, het wijdse uitzicht over de groene natuur tot aan zee toe, de gehele dag de meest bonte tropische vogels die komen eten en drinken, de verkoelende Noordoost-passaatwind die er in bovengenoemde tijd zeker waait.. Het hoofdgebouw schitterend in de meest fleurige zomerkleurtjes. Het zwembad was ook erg fijn en 's avonds mooi verlicht. Veel mooie plaatsen bezocht, idyllische natuurlijk gevormde strandjes dichtbij, ideaal om te snorkelen/duiken (zó anders dan het drukke en toeristische Jan Thiel en Mambo Beach) vooral dankzij de eigenaar/gastheer Paul die echt álles van het eiland (en lokale gebruiken) wist, tevens met hem en een andere gast nog een machtige eilandtour gedaan met een 4x4 wat je kon boeken, vooral de onstuimige noordkust waar hoge golven op de rotsen beuken was supergaaf! Auto huren van het resort ook mogelijk dus bijv. lekker een dag naar Willemstad, huisjes kijken, shoppen en/of cruiseschepen bewonderen, het kan allemaal! Erg gezellig bij het resort was elke ochtend het koffie-uurtje 'van het huis' en ik mag ook zeker de BBQ niet vergeten, elke maandagavond smullen geblazen oa door de goede zorgen van gastvrouwe Taat een gegarandeerd succes! :-) Het is nu alweer een paar maanden geleden maar ik ga hier 100% zeker te weten weer naar terug volgend jaar.. net zoals veel aardige gasten die ik daar heb ontmoet, sommigen komen er al jaren dus dat zegt wel wat! Als u zoekt naar rust, vriendelijkheid en kindervrij verblijf dan zou ik niet langer twijfelen! Paul, Taat (én Marlien, de hulp voor de schoonmaak) ontzettend bedankt voor de onvergetelijke vakantie en tot gauw!

Alleen gereisd in februari 2016

• 10Kees 17-06-2016

Fantastisch en mooi rustig resort !

Helmaal geweldig chillen op de Antillen Ik had een Glamping tent gehuurd helemaal super! Alles erop en eraan van garde tot super douche en toilet. Mooi buiten erbij met ligbedden en grote tafel WiFi en af en toe een leguaan op visite. Helemaal geweldig dit. Lekker zwemmen relaxen koffie uurtje in de ochtend echt gezellig. Alles super uitgelegd van leuke strandjes tot supermarkt. Welkomstdrankje en elke maandag BBQ met de andere gasten erg lekker en gezellig dwt word gedaan door Paul zijn vrouw Tatjana en zoon Max . Ik komt terug met mijn partner en neem dan een tent of een bungalow groet Kees

Alleen gereisd in januari 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren