Vakantiepark The Natural Curacao

Vakantiepark The Natural Curacao
9,7

• Activiteiten9,8
  • Onderkomen9,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Natural Curacao voor je op een rij gezet:

26 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao in het Nederlands

Ingrid
13-5-2018
  • Onderkomen10

Ik vond het een fantastisch resort, en heb 2 heerlijke weken gehad. Vooral door de goede zorg van Tatjana en Paul. Het resort staat in een rustig en natuurrijk deel van Curaçao met prachtige baaien in de buurt. Dankzij de tips van Tatjana en Paul ben ik op plekjes geweest waar ik normaal niet gekomen zou zijn. En niet te vergeten de wekelijkse barbecue van Tatjana, echt een aanrader!!

Waanzinnig mooi

Menno
30-4-2018
  • Onderkomen10

Top resort midden in de mooie natuur aan de mooie kant van het eiland Curacao.

Tatjana en Paul geven je warm welkom en een welkomstdrankje en kaart met alle leuke strandjes, winkels etc. Iedere ochtend koffie en thee op hen terras en je komt of je komt niet. Het is heel leuk om met de andere gasten te praten en informatie uit te wisselen. Er is iedere maandag een BBQ echt een aanrader gemaakt door Tatjana en Sam de zoon van Paul.

Goede restaurantjes in de buut en vele strandjes. Als je van natuur houd en rust een aanrader. Top vakantie gehad en service een dikke 10!!!

Fenomenale plek en fantastische vakantie gehad

josedimitrus
11-2-2018
  • Onderkomen10

Perfect!!! geweldige eigenaresse Tatjana niks is haar teveel. Als je een reservering wilt vraag het haar ze regelt het waar je bijstaat. Bungalow 5 een aanrader mooiste uitzicht. Toptijd gehad hartelijk ontvangen door Paul en Tatjana met een drankje en uitleg over Curaçao. Nogmaals Tatjana je bent een aanwinst en het hart van the Natural.

Heerlijke rustige plek!

Nico
30-10-2017
  • Onderkomen10

We hebben genoten van de rust, het heerlijke zwembad en de gastvrijheid van Paul en Tatjana. Een absolute aanrader zeker als je clothing optional houdt!

Paradijs op curacao

van de Broek
9-7-2017
  • Onderkomen10

Het is een clothing optional resort dat houd in dat ik ontkleed kon zonnen maar mijn partner haar bikini aanhield omdat ze zich daarin prettiger voelt. Zeer hartelijk ontvangen door Tatiana en Paul met een drankje en uitleg over de mooiste plekjes van het eiland, deze kaart mochten we houden top! Zaten in de studio klein maar fijn en gezellig dicht bij het zwembad. De keuken is buiten evenals de lekkere relax stoelen. Lekker een auto tour met Paul gedaan door de stad en de wilde westkust, en een Boattrip gesnorkeld met schilpadden wat wel een hoogtepunt was. Duikscholen genoeg in de buurt om te duiken of een duikdiplma te halen. super gehad leuke mensen leren kennen iedere ochtend koffie uur een must en de BBQ op maandag ook erg gezellig wij gaan zeker terug.

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

M de Jong
10-3-2017
  • Onderkomen10

Deze winter een safaritent geboekt i.p.v. een bungalow. Aanrader van alle gemakken voorzien. Door de schuifdeur met horregaas vanaf bed een prachtig uitzicht op de sterrenhemel en s'morgens wakker worden met de zon op bed. We hebben genoten van ons verblijf.

Heerlijke vakantie gehad

Tim
4-3-2017
  • Onderkomen10

Helemaal leuk gehad. Heel hartelijke ontvangen met een drankje en uitleg over het eiland. Zat in bungalow 4 een aanrader fantastisch uitzicht, alles erop en eraan. Groot balkon met 2 ligbedden en een zitje. Tatiana en Paul zijn erg aardig en s'ochtends is er een koffie uurtje erg gezellig. Ik had hoge verwachtingen door de vele goede recensies maar die kloppen.

goede akomodatie prettige sfeer.

frans
11-10-2016
  • Onderkomen9

als je er geen moeite mee hebt dat mensen in hun blootje zonnen of bij hun bungalow of tent verblijven is het een prima vakantie verblijf.

• Onderkomen10

Ik ben hier van 9 t/m 20 februari 2016 op vakantie geweest (sowieso 1e keer Curacao en geboekt voor de safaritent) en het was in één woord geweldig!! De ligging, de nette accomodatie als totaal, het wijdse uitzicht over de groene natuur tot aan zee toe, de gehele dag de meest bonte tropische vogels die komen eten en drinken, de verkoelende Noordoost-passaatwind die er in bovengenoemde tijd zeker waait.. Het hoofdgebouw schitterend in de meest fleurige zomerkleurtjes. Het zwembad was ook erg fijn en 's avonds mooi verlicht. Veel mooie plaatsen bezocht, idyllische natuurlijk gevormde strandjes dichtbij, ideaal om te snorkelen/duiken (zó anders dan het drukke en toeristische Jan Thiel en Mambo Beach) vooral dankzij de eigenaar/gastheer Paul die echt álles van het eiland (en lokale gebruiken) wist, tevens met hem en een andere gast nog een machtige eilandtour gedaan met een 4x4 wat je kon boeken, vooral de onstuimige noordkust waar hoge golven op de rotsen beuken was supergaaf! Auto huren van het resort ook mogelijk dus bijv. lekker een dag naar Willemstad, huisjes kijken, shoppen en/of cruiseschepen bewonderen, het kan allemaal! Erg gezellig bij het resort was elke ochtend het koffie-uurtje 'van het huis' en ik mag ook zeker de BBQ niet vergeten, elke maandagavond smullen geblazen oa door de goede zorgen van gastvrouwe Taat een gegarandeerd succes! :-) Het is nu alweer een paar maanden geleden maar ik ga hier 100% zeker te weten weer naar terug volgend jaar.. net zoals veel aardige gasten die ik daar heb ontmoet, sommigen komen er al jaren dus dat zegt wel wat! Als u zoekt naar rust, vriendelijkheid en kindervrij verblijf dan zou ik niet langer twijfelen!

Paul, Taat (én Marlien, de hulp voor de schoonmaak) ontzettend bedankt voor de onvergetelijke vakantie en tot gauw!

Fantastisch en mooi rustig resort !

Kees
17-6-2016
  • Onderkomen10

Helmaal geweldig chillen op de Antillen

Ik had een Glamping tent gehuurd helemaal super!

Alles erop en eraan van garde tot super douche en toilet.

Mooi buiten erbij met ligbedden en grote tafel WiFi en af en toe een leguaan op visite. Helemaal geweldig dit. Lekker zwemmen relaxen koffie uurtje in de ochtend echt gezellig. Alles super uitgelegd van leuke strandjes tot supermarkt. Welkomstdrankje en elke maandag BBQ met de andere gasten erg lekker en gezellig dwt word gedaan door Paul zijn vrouw Tatjana en zoon Max . Ik komt terug met mijn partner en neem dan een tent of een bungalow groet Kees

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Natural Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Natural Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.