Appartement The Lush

9,2

3 reviews over Appartement The Lush in het Nederlands

Sherman Rosario
19-3-2019

Goed appartement, schoon, leuk, ruim en van alle gemakken voorzien. Goede prijs kwaliteit verhouding en een zeer vriendelijke - en behulpzame gastvrouw. Nogmaals bedankt!. Dit appartement is zeker aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Brenda
27-6-2018

In dec 2017 ging ik naar Curaçao. In The Lush was het een zeer prettig verblijf. De omgeving was rustig en veilig. De appartement was reuze gezellig, licht en netjes ingericht. De eigenaresse mevr. Miluska was vriendelijk en zeer attent. Ik voelde me direct thuis. The Lush is zeker een aanbeveling voor een verblijf op Curaçao.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar! Geweldig!!

Anja
26-4-2018

Gastvrije ontvangst door eigenaresse Milushka, we voelden ons heel welkom. Een starters-/welkomstpakketje : Enkele koffiezakjes, thee, fles wijn, pakjes sap crackers/zoutjes en snoepjes. Heel attent dit alles! Het schone en goed verzorgde huisje is van alle gemakken voorzien. Ruim opgezet : royale woonkamer met open keuken. Een slaapkamer met een uitstekend bed en een veel kastruimte en ladekastjes. Alles met airco. Douche, toilet en bed zijn halverwege ons verblijf keurig schoongemaakt . De ligging is prima voor ons: in een rustige wijk. Je hebt wel een auto nodig om naar de stranden, de supermarkt of het centrum(Punda) te gaan.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement The Lush in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement The Lush zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.