Géén boekingskosten

Appartement The Beach House

CuraçaoCuraçaoWillemstad

We hebben de beste aanbieders voor Appartement The Beach House voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 136 reviews

Contact

136 Reviews over The Beach House

• 8danielle15-09-2022

Top vakantie

Heel fijn verblijf gehad. Appartement is mooi en schoon, was van alles voorzien. Mooie ligging direct aan Mambo beach. Zeer vriendelijk personeel. Auto huren is wel nodig ivm boodschappen en alle mooie stranden te bezoeken.Ook fijn dat je een appje krijgt wanneer de schoonmaakster komt, zodat je kan zorgen dat je rond die tijd niet thuis bent. KLuisje gratis op de kamer , en prachtig ruim balkon. Weet wel dat het vroeg donker is , rond 18,30, en de winkels allemaal dicht zijn, enkel de restaurants en horeca zijn dan open. Willemstad smorgens vroeg doen ivm warmte... Vreugdenhill en Luna park kan je fijn boodschappen doen, is kleine 10 minuutjes metde auto. Bezoek ook de prive resorts, hier kan je tegen kleine betaling van het strand en alle faciliteiten gebruik maken(bleu bay) was echt mooi snorkelen. En vergeet niet palya grandi met de zeeschilpadden. Kortom het was er top, we gaan volgend jaar zeker weer terug!

• 7Natuur
  • 9DP04-09-2022

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Zeer ruime appartementen met 2 slaap- en badkamers en zeer groot balkon. Gelegen aan het strand, centraal gelegen in uitgaansgebied.

Slaapkamers hebben airco, woonkamer niet. Maar als je de deuren van de slaapkamer even open laat staan is de woonkamer ook binnen korte tijd koel.

Personeel is erg opgewekt, vriendelijk en behulpzaam. Altijd bereid om te helpen of je van informatie te voorzien.

The Beach House is centraal gelegen aan Mambo beach. Een leuke plek met veel restaurants, bars en clubs. Op de feestavonden die de clubs organiseren hoor je de muziek wel goed, maar het is aan jezelf hoeveel last je daarvan ervaart.

Paar kleine aandachtspunten wat betreft schoonmaak en bedden.

• 9Alexander30-05-2022

Mooi en ruim appartement, vriendelijk personeel

We hebben met ons gezin in de meivakantie een heerlijk verblijf gehad op Curaçao. De accommodatie, The Beach House, heeft daar zeker aan bijgedragen. Ruim en schoon appartement met twee slaapkamers, twee badkamers, een flinke woonkamer en een zeer groot balkon met loungestoelen. De bedden liggen prima. De keuken is van alle gemakken voorzien. Parkeergelegenheid op eigen terrein, 24/7 toegankelijk. In de tuin bevindt zich een mooi zwembad en zijn onder meer tweepersoons ligbedden met schaduwdoek aanwezig. Vanuit de tuin is er via een deur direct toegang tot het gezellige Mambo Beach. Overdag is er personeel aanwezig voor het wisselen van de strandhanddoeken en het bieden van ondersteuning. In de avond en nacht is er een bewaker op het terrein. Het personeel is heel vriendelijk en biedt goede service. De locatie pal aan Mambo Beach is top: bars, restaurants, strandbedjes, happy hours. Met de auto ben je zo in hartje Willemstad.

• 9Tineke, Petra en Anne04-04-2022

FANTASTISCH!

Heel goed appartement (zeezicht) op prachtige locatie met geweldig mooi uitzicht. We hebben er van begin tot eind van genoten. Hadden geen betere keus kunnen maken.

• 9Anoniem01-04-2022

Een zeer ruim.appartement met groot balkon, het was schoon. Wij hebben een prima vrblijf gehad. Komen zeker terug!

• 10Fam Strieker20-02-2022

Geweldige accommodatie, op een prachtige locatie met zwembad. En direct grenzend aan het strand! Prachtig appartement met een groot balkon. Vriendelijke eigenaresse en zeer behulpzame dames bij de receptie. Met name Pamela! Dit appartement kan ik iedereen aanraden!

• 10Natuur
  • 10Brouwer17-10-2021

In 1 woord, geweldig

Perfecte accommodatie, nu voor de 2e keer daar geweest. En wederom een leuke vakantie gehad. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan er zeker terug komen :)

• 10Natuur
  • 8NdM08-09-2021

Mooi appartement, super locatie

Ons appartement was echt super. Fijn balkon, heerlijke plek om elke ochtend lekker buiten te ontbijten. Twee slaapkamers met eigen badkamer was ook top. Grote luxe keuken (neem zelf een paar vaatwasser blokjes mee). Locatie aan Mambo beach was ook super. Je loopt zo overal naartoe, heel gezellig. De muziek tijdens de 'feestavonden' was wel te horen, maar stopte op normale tijden. Minpunt: op de dag van (late) vertrek was er geen appartement/plek beschikbaar om te kunnen douchen cq om te kleden. Hygiëne een 7, ik had meer schoonmaak en bedlinnen/handdoeken wissel (2x bij 10 dagen) verwacht bij zo'n luxe locatie.

• 8Ruimte
  • 8Yen05-07-2021

Geweldig!

Het is een mooi appartement met fijne voorzieningen. De service in het appartementencomplex is echt top! De oven was kapot en werd gelijk die middag weer gemaakt en kregen een leenoven voor zolang het nodig was. Mooi groot balkon waar je lekker kon ontbijten ‘s ochtends. Wij zaten in een appartement voor 4 personen en hadden 2 badkamers tot onze beschikking. Het appartement was ook mooi schoon! Bij het zwembad kon je de deur door en je bent gelijk op mambo beach en met de auto is het 10 minuutjes rijden vanaf Willemstad

• 10Naomi23-06-2021

Fan-tas-tisch!!

Samen met 2 vriendinnen hebben wij een heerlijk verblijf gehad in The Beach House. Wát een fijne accommodatie is dit! Heerlijke ruime appartementen, schoon, zéér vriendelijk personeel en een topligging. Je loopt zo het strand op, dichtbij alle leuke restaurantjes en stranden. Nooit meer iets anders. We'll be back! Masha danki!!

Appartement The Beach House info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)