Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

826 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

Fetja,
19-2-2018

Ik heb een leuke vakantie gehad,maar dat heeft zeer zeker niet aan het hotel gelegen.

-Eten zeer slecht,koud/lauw,vliegen op het eten,9 dagen hetzelfde saaie eten gezien.

Bij de eetzaal sta je als vee in een rij te wachten tot je door het chagrijnige personele naar je tafel gestuurd werd.

-Slechte en onvriendelijke bediening.

-Strand was goed maar bedjes waren meestal al "gereserveerd" met handdoeken.

-Kamer was redelijk,we hadden zeezicht,de zee zag je mits je over het balkon ging hangen.

-Hotel is niet berekend op het aantal gasten ,veel te veel mensen op een té kleine ruimte.

Kortom : Ben je wat gewend wat reizen/vakantie/hotels betreft dan is dit not the place to be !

Gereisd met partner in februari 2018

zeker een aanrader voor een lekkere luie vakantie

shirley dorrepaal,
15-2-2018

dat niets moet maar alles mogelijk is

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Kunst,
10-2-2018

Wanneer je veel cultuur of prachtige natuur zoekt, van wandelen en fietsen houdt, moet je niet op Curacao zijn. Hou je van relaxen, altijd mooi weer en zwemmen, snorkelen, is het hier fantastisch. Dit resort ook helemaal Top!

Gereisd met partner in februari 2018

nooit meer

JJ Dekker,
29-12-2017

de mensen moeten weten dat er een hoop beloofd wordt, en dat daar niets van waar is, het eten is zeer slecht, koud tot lauw!! het drinken wat overblijft in de glazen wordt, let op teruggegoten in de fles of schenk- kan, schandalig wij hebben het zelf gezien en andere mensen ook, drinken bij het ontbijt komt na 3x vragen pas als je klaar bent met eten dat is steeds weer bij het buffet, zeer slechte bediening! wij zijn er ziek van geworden en hebben het daar gemeld, maar touroperator zegt daar niets mee te doen, je betaald bijna 4000 euro voor 10 dagen, en wordt door toedoen van hun ziek.wij hebben 3x geklaagd bij de hostes, die zegt dan dat de manager contact met je opneemt, maar die was nergens te vinden!!loopt weg voor de problemen.wij konden niets ondernemen vanwege ziekte, en je betaald geen 4000 om alleen de zon te zien? maar touroperator zegt dan doodleuk ga maar bij je reisverzekering proberen want wij doen niets, ze willen alleen maar geld verdienen,en als alles dan fout gaat geven ze niet thuis, dat is toch wel heel erg schandalig! het begon al met de heenvlucht die werd al 5x veranderd van stoel en [of] vliegtuig, niets klopte en terugweg weer,veranderingen. bah touroperator durf voor je fouten uit te komen en kom je klanten normaal tegemoet!! wat wij van curacao gezien hebben heen en terug naar resort leek ons mooi, maar hebben door de ziekte helaas niets kunnen ondernemen, het gril restaurant was overigens wel goed de bediening ook! mag ook gezegd worden. maar denk echt goed na voor je gaat boeken bij suncape, touroperator zal zeggen dat alles goed is, maar dat is toch echt niet zo!! compenseer de mensen die het door jullie toedoen ,er echt recht op hebben. want zo is het wel echt mooi verdienen voor jullie, en nooit voor de gevolgen staan. in 1 woord bah touroperator schandalig!!!. verbeter je.

Gereisd met partner in december 2017

Uitstekend naar ons zin gehad.

Mary N,
27-12-2017

Heel vriendelijk personeel.

Shuttlebusje naar Willemstad, wel even reserveren.

Voor ons zeker nog een keer terug.

Niet voor herhaling vatbaar

Maria,
22-12-2017

Het restaurant is onder de maat.Eten is niet warm.Ook de schoonmaak kan beter,stoelen en tafels zijn vet.Het is jammer,want het hotel heeft een uitstekende ligging en een prachtig strand.

En helaas doen ze hier niks aan handdoekjes leggen.Deze worden vaak al op de late avond neergelegd voor de volgende dag.

Hopi Bon

Peter,
12-12-2017

En heel mooi resort met tropische uitstraling.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Schoon en netjes.

Goede all-in formule met zoveel cocktails.

Enige iets minder is het buffetrestaurant, want na tijd wel wat koud is. Wordt wel opgevangen met restaurants, zoals grill en vis.

Gereisd met partner in november 2017

Slecht eten

Sanne en Larissa,
12-12-2017

Het eten is erg slecht. Bij het buffet ligt koud eten. Wij zijn 7 dagen hiervan ziek geweest.

Aantal keer naar de F&B manager geweest, hij nam onze klachten niet serieus. Wij kregen dagelijks het antwoord we zullen het buffet hoger zetten dit helaas zonder resultaat. Hij bood ons elke avond een diner aan in het grill restaurant ( terwijl wij all in clusive zitten) en hier ook het eten koud.

Medewerker achter de bar gooit aangebroken glas rode wijn terug in de fles.

Kakkerlakken liepen in het clubhuis.

- manager van het grill restaurant was erg klant vriendelijk.

Gereisd met vrienden in december 2017

Goed hotel

Ronald en Sandra,
6-10-2017

Eten was goed maar soms lauw, als je rond opening gaat in het buffetrestaurant is het goed te doen. Grill restaurant kan je heerlijk eten, italiaan was wat minder. Bij bij alle restaurants kan je drinken halen zonder dat je er zit, dus hoeft niet alleen bij de bars. KOFFIEBAR is echt een aanrader, heerlijk 24/7 open.

Je kan voor 1 uur een snorkel huren en is zeker de moeite waard qua ligging, shuttle naar willemstad even reserveren 1 of 2 dagen van te voren.

Animatie is vriendelijk en actief, weinig kinderen gezien in de periode maar dat is dan ook logisch in September.

Service in buffetrestaurant laat het soms wel afweten, de overige restaurants hebben ze meer aandacht voor je en zijn ook kleiner opgezet.

Kamers zijn geweldig, precies wat je nodig hebt. Wij hadden een kamer op begane grond en met 3 stappen op het strand!

Gereisd met partner in september 2017

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.