Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°24°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

826 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Voor ons nooit weer.

Ron,
21-6-2018

+ Nette kamer, met vrolijke kleuren ingericht.

+ Prima ligging van het hotel aan eigen strand.

+ Aan Mambo Beach en vlakbij zeeaquarium.

- Bediening in buffetrestaurant.

- Kwaliteit en keuze in buffetrestaurant, weinig keuze en veel was koud.

- Bij aankomst een balkonstoel op kamer, na drie keer vragen pas opgelost, uitleg was, dat een stoel standaard was.

Gereisd met partner in juni 2018

Karin,
16-6-2018

Prachtig resort, fijn personeel. Genoten!

Gereisd met partner in mei 2018

Lekkerste bed in hele mooie kamer

De Jonge,
1-6-2018

Hotelkamer ligt in een straatje op een bergje. Je hebt een eigen voordeur. Ruim licht modern nieuw schoon fijne sfeer eigen balkonnetje. Kamer is geschikt voor mensen met allergieën. Bijzonder goed ruim bed. Ontbijt goed verzorgd. Er zijn biologische producten.Probeer de rabarbersap zalig.

Top vakantie gehad!

Mandy,
14-5-2018

Het is een goed hotel! Aardig personeel. Het eten is ook super, vooral de italiaan aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018

Entertainment team was heel vriendelijk en er werkt blondie. prince T. Venold. Mellenie. Gazzy G. Choco. Jeison!!!en er is ijs super dus. De café,S waren geweldig en het buffet was geweldig. Blue water grill (hamburger tent) was super geweldig je kan ook gewoon extra friet je kan eten in de blue water grill ,hamburger,beefbuger,hotdog,steak. De zwembadden waren super,zwembadden waren bubbelbad, grotebad bad met een bar,flamenco bad,spelletjesbad,

De medenwerkers super. En hotel waren allenmaal kleinen hotelletjes bijvoorbeeld

zeemeeuwen flamenco. ze kunnen alle tallen. Engels Nederlands papiemento’s.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Superfijn!

Kim,
4-5-2018

Heerlijk resort, goed eten. Wel jammer van de handdoekenrace elke ochtend

Gereisd met partner in april 2018

Een prachtig resort met mooie tuinen. Een langgerekt wit privé zandstrand (wel aangelegd) en azuurblauw water om in te snorkelen. Ongeveer het enige all-inclusive resort met a la carte restaurants waar je onbeperkt en ook goed kan eten. Veel entertainment (moet je van houden) en een relaxte zwemmersbar, cocktails drinken in het water! De kamers zijn ruim en schoon van opzet met grote en lekkere bedden. Personeel is heel relaxed, het tempo ook maar stel je daar gewoon op in want je bent immers op vakantie. Overall een super vakantie gehad. Dit verzorgde resort vlakbij Mambo beach is een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Richard Hulshof,
26-4-2018

Het was voor mij de tweede keer dat ik hier kwam.Eerst Breezes nu Sunscape.

Een gelegenheids reis met moeder en zus omdat ik 50 was geworden.Twee kamers besteld.

Bij aankomst bleek dat we andere kamers kregen dan we hadden besteld. Sea-view besteld en werden in andere kamers gezet zonder view met een tegoedbon voor een massage. Wij wouden dat niet dus doorgepraat om het toch te krijgen,dit werd na een dag netjes opgelost met front-view kamers. Sunscape is werkelijk een fantastich resort,niks op aan te merken,vriendelijk personeel en goed eten. Veel eten was wel hetzelfde maar werd aangevuld met variatie in vlees . Lees veel verhalen over koud eten enz maar was geen sprake van.Een aanrader als je naar Curacao gaat!

Gereisd met vrienden in april 2018

Helemaal geweldige vakantie gehad!

RS,
29-3-2018

Heerlijk ruim, centraal gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel. We hebben alle dagen gebruik gemaakt van het buffet en daar is werkelijk niets op aan te merken. Meer dan ruim voldoende keuze in wat je ook maar wilt eten.

Dames: wel even attent zijn op föhn c.q. tondeuse: ondanks een wereldstekker werkten deze apparaten nauwelijks. Ze moeten geschikt zijn voor beide wattages! We moesten in Willemstad op zoek naar een krulborstel...........................(niet erg trouwens).

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

voor herhaling vatbaar.

Anita,
21-3-2018

Super hotel. grote kamer met goede bedden. Schoon, erg vriendelijk personeel van s morgens vroeg tot s avonds laat, behulpzaam.

Eten in restaurants is prima. buffetrestaurant niet nodig....hierdoor.

strand is geweldig en mooi o0m te snorkelen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.