Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

826 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

echt nooit meer

john en sjan,
29-10-2018

,vies hotel.onderscheid tussen amerikanen en nederlanders.vochtige kamers,.slechte service,rauwe hamburgers,vette vis.hotel is verouderd en dakpannen liggen eraf.renoveren tijdens ons verblijf.vieze plastic glazen.gasten legde handdoeken om 6.00 uur.zwembad is vies en wordt niet gereinigd.service is slecht.manager gesproken maar er veranderde niets.ontbijt moest jezelf koffie of thee halen het personeel is lui.geen shows gasten roken en drinken in het zwembad.stagelopers doen het beter zeker luuk.verschillende keren meegemaakt drank op.nederlanders zijn er niet graag gezien.dit hotel is geen aanrader.voor de derde keer hier geweest en nooit meer.totaal geen toezicht bij strand,zwembad of de kamers.luidruchtig,mensen hebben muziek hard aanstaan,geen rust daar.

mensen hadden daar een kamer met iedere dag een koude douche,wij een kamer vol muggen.sommige waren ook heel onvriendelijk en bot.

Gereisd met partner in oktober 2018

Beter als gedacht!

Marcel,
25-10-2018

Lees een aantal negatieve punten maar de accommodatie is gewoon top. Allereerst overal ja zelfs in de zee voor het hotel WIFI. Permanent 10/10mb. Eten is goed en er zijn veel keuzes. Lekker strand met voldoende bedden en handdoekservice. Meeste medewerkers zijn erg vriendelijk. Rechtstreeks bij het hotel boeken levert tijdens verblijf pas een voordeel op. Kamers zijn prima en de bedden 5sterren.

Klein nadeel is wel dat je bij 4 van de 5 restaurants soms even moet wachten totdat er plaats is. Ondanks een aantal zure reacties is de accommodatie echt veel beter.

Gereisd met partner in oktober 2018

Paradijselijk

Hulten,
22-10-2018

Geweldig resort! Van alle gemakken voorzien, nette ruime kamers, mooie zwembaden en goed divers eten!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Vakanties.nl

Leuk resort maar kamers erg basic.Curacao is leuk

Kris Lulofs,
25-9-2018

Sunscape Resort te Curaçao was goed om te verblijven.

De 4 thema restaurants waren goed.De basis restaurant was niet zo bijzonder qua eten.Maar je werd er wel vol van en niet ziek.

De 3 zwembaden bestonden uit 1 die enkel beschikbaar was als je duurder boekte.Een ander bij onze hotelkamer was 5 bij 3 meter ongeveer dus ook niet de moeite.Het hoofdzwembad was niet zo groot maar voldoende .Leuk was het uitzicht daarvandaan over zee.

De drie stranden waren erg goed.En met rotsen aangelegd afgescheiden van de Caraïbische zee.Daar was het goed in te zwemmen.

Personeel snapte de fooien niet.Als ik 1 wijntje krijg en 5 gulden geef verwacht ik zeker nog 2 te krijgen.Maar daar kon je soms lang op wachten of speciaal naar vragen voor je dat kreeg.Om nu te zeggen dat personeel lui was is een groot woord maar langzaam zeker.Zal wel komen door het mooie weer.Lol!Ik heb personeel wel eens vriendelijker meegemaakt maar het volstaat.Curacao was OK

Gereisd met partner in augustus 2018

Volgend jaar weer!

Jason,
21-9-2018

Hele aardige persoon, alles gaat lekker lekker op zen carbische tempo maar daar is niks mis mee. Neem waterschoentjes mee!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor 6000 euro! Nooit meer en zeker niet aan te

Kyra Elst,
21-9-2018

Ik ben met 2 andere vrienden naar dit hotel gekomen. Dus normaal een 3 persoonskamer.... Dit was zeker niet het geval! 2 tassen, 2 biertjes in de mini bar, 2 stoelen op het terras, 2 handdoeken,... Geloof mij ik kan verder gaan, maar daarbuiten was de kamer gewoon Vuil! Schimmel in de badkamer, terra beschimmeld,water langs de muren van het terras,... En ook hier kan ik verder over blijven gaan. Het liefst zou ik foto's willen kunnen posten om te laten zien hoe vuil het hier is. Wij hebben 6000 euro betaald voor een kamer met 2. Bij het aanspreken van andere mensen die bij hetzelfde agentschap zitten touroperator dus, betalen 4000 euro dus dezelfde prijs als ons 2000 elks horen we dat ze een groot terras hebben 4 stoelen, heel proper,... Het hotel kan ons niet helpen dus touroperator en het hotel steken 2000 euro extra in hun zakken terwijl deze kamer max 4000 waard is voor 2 weken. Zelfs dat eigenlijk niet want wij hebben een vuilere, beschimmelde kamer

Gereisd met vrienden in september 2018

Gewéldig!

Miranda,
7-9-2018

Curaçao is sowieso al een aanrader! Buiten dat om hadden wij het in dit hotel goed. Korte afstand van willemstad centrum vandaan, lief personeel, schoon en keuze genoeg om de avond lekker te gaan eten. Ruime kamers met airco en een groot balkon. Elke avond entertainment en live muziek. Auto hebben wij ook daar gehuurd. Allemaal goed verlopen. Top vakantie samen gehad!

Gereisd met partner in juni 2018

Te verouderd hotel niet meer van deze tijd!

Jolanda,
16-8-2018

Plekje aan het strand is geweldig.

Kamers zijn netjes en schoon.

Eten is ronduit slecht dus avondeten buiten de deur gedaan en dat kan niet de bedoeling zijn van All-In. Het totaal plaatje van het resort is dat het zwaar verouderd is! Niet meer van deze tijd.

Kortom veel te duur resort voor hetgene wat je krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische vakantie gehad.

Joey H.,
6-8-2018

Prachtige plek om te zijn. Hotelkamers zijn ruim, bedden zijn goed en airco doet het prima.

Eten mocht wat gevarieerder, maar door de crisis in Venezuela hebben ze hier weinig invloed op. Door de meerdere restaurants toch nog voldoende opties. Animatieteam is top.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima verblijf, wel gedateerd

Gemma ,
3-7-2018

Voor de tweede keer in Sunscape verbleven. Vorige keer was 6/7 jaar terug. Er was werkelijk niets veranderd! Alles was nog hetzelfde... Het zwembad is erg gedateerd en ziet er vies uit. De kamers zijn prima, maar niet heel schoon. Bedden zijn wel goed.

Wij hebben tijdens onze vakantie 3 hotelkamers gezien. Oceanview kamer geboekt, eerste kamer was uitzicht op een vieze sloot. Na veel gezeik eindelijk een fatsoenlijke kamer (5 verdieping in de tower met uitzicht over resort). Airco werkte goed.

Eten is prima, je kunt iedere dag iets anders eten. Het eten voor het Italiaans restaurant werd opgeschept in het buffetrestaurant! Grill op het strand is goed. Wel hebben wij meer dan een uur zitten wachten op ons eten. Ontbijt is prima. Broodjes niet altijd vers, met de dag anders. Alles ligt netjes afgedekt al dan niet met onhandige deksels. Cakejes/toetjes zijn aangevreten door de vogels.

Eilandtour met TUI is een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.