Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Heerlijk beach-hotel

Sandra
1-5-2016

Zeer gastvrij en gastgericht ~ goede restaurants ~ smakelijke drinks ~ prima kamer - zeer goed bed ~ badkamer klein en aan renovatie toe (blok 4).

Verbeteren: douche verstelbaar of hoger hangen - fohn op de kamer - flesjes water aan iedere bar kunnen verkrijgen

Gereisd alleenreizend in april 2016

Veel te duur

mich354
4-10-2013

Wellicht dat de Sunscape keten eens in de leer kan gaan bij iberostar of riu of een voorbeeld nemen aan de resorts in turkije want het is allemaal erg karig. De locatie is niets mis mee maar t strand mag de kwalificatie strand niet hebben. Het lijkt of er een laagje van 1 cm Zilverzand is neefgegooid met heel veel kiezels en andere troep. Het eten is 3 sterren hooguit. Dagelijks hetzelfde en niet smakelijk. De hele dag uit plastic bekers drinken is armoedig en dan is het bier ook nog vaak lauw.(alleen bij diner uit glas) Verder is de kwalificatie "unlimited" bij de all inn formule nergens op gebaseerd en is het vooral savonds ronduit saai. Dus ga voor je duurverdiende geld beter naar mexico o.i.d.

Gereisd alleenreizend in september 2013

Fantastisch...

ineke nobel
24-6-2013

In alles vond ik het helemaal toppie,bediening, het personeel, eten... Wel de maaltijden etc. genuttigd, maar eigenlijk overdag bijna altijd op stap en avontuur!

Het enige wat ik persoonlijk echt wel miste was het eten van het eiland zelf. Daar moet zeker meer mee gedaan worden. Thuis kan ik ook Italiaans, Japans eten of een vette hap halen! In het buitenland eet je het eten van het land zelf!

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Fijne vakantie

Dennis
18-5-2012

Ik heb een week in het Breezes gelogeerd.

Het is mooi resort met mooi privestrand, Er is een uitgebreid aanbod aan activiteiten en zeker jonge kinderen kunnen zich hier ook prima vermaken met soms niet alledaagse activiteiten. Ook voor oudere kinderen en volwassenen is er genoeg te doen, vervelen hoef je je hier niet.

De kamers zijn netjes, schoon en worden ook prima bijgehouden.

Het eten bij Jimmy;s is eenvoudig maar wel afwisselend, niet alleen pasta en friet Daarnaast kun je ook reserveren bij het Japanse en Italiaanse restaurant (zit bij de prijs inbegrepen) Dit eten is erg lekker!!

Er is ook een snackbarretje waar je hamburgers, krokketten, frikandellen etc kunt krijgen.

Gereisd alleenreizend in mei 2012

leuk vakantie adres

Ad
28-1-2012

Breezes is een aardige accomodatie en ziet er redelijk uit.Had zeezicht en lekker zon.De omgeving bij Breezes is wel een beetje rommelig maar dat is eigenlijk op het hele eiland zo.Het meeste personeel is wel aardig en had tijd voor een praatje,alles op het gemak.Enkele vragen werden goed opgelost soms na doorverwijzing naar een ander.Het eten is wel vers allemaal maar de keuze is niet bijzonder.Had wel iets uitgebreider mogen zijn.De kamer werdt iedere dag schoongemaakt,had een prima bed,bijna alle lampekappen stonden los en nog wat meer van die kleinigheidjes,maar voor mij niet storend.Drinken genoeg,volop keuze maar weinig alcohol in het glas en erg veel ijsklonten.De cocktails ging beter vond ik.Al met al een aardige locatie om een weekje te zijn.

Gereisd alleenreizend in januari 2012

echt fantastisch!

frederique
13-10-2011

echt super mooi en altijd warm en erg vriendenlijk!

Gereisd alleenreizend in april 2007

Net een paradijs

Claudia
26-7-2010

Vorig jaar in mei geweest. Enorm naar mijn zin gehad. Hotel kamer prima in orde, je slaapt er ook alleen maar. De mensen zijn zeer vriendelijk en willen alles voor je doen om het naar de zin te maken. Het ligt er ook aan hoe jij tegen deze mensen zelf ben. Heb je een klacht dan wordt deze ook opgelost.

Gereisd alleenreizend in mei 2009

Het was super

Marja
18-6-2010

Personeel erg vriendelijk, als je iets vroeg werd het gelijk gedaan

Gereisd alleenreizend in mei 2010
2008

Het houdt niet over

Bertil Postema
31-12-2008

Zakelijk op reis en hier verbleven. All inclusive. Ja, ik sliep in het ude gedeelte. Niet echt super. Eten matig en in buffetvorm. Lekker strandjeRedelijk ver van Willemstad. Wel dichtbij Mambo beach. Kortom, te duur voor het aangebodene.

Gereisd alleenreizend in december 2008

de naam super club is zeker op zijn plaats

een prima animatie team

de service bij de incheckbalie mag van mij

wat beter maar desondanks een topper

om zeker nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd alleenreizend in maart 2008

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.