Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Nooit meer!

Tuba,
6-1-2019

Ik heb omdat het personeel bij de receptie een fout hebben gemaakt voor een tweede persoon bij moeten betalen. Ze konden het in het systeem niet meer veranderen na veel discussie heb ik betaald en aangegeven dat ik maar een vriendin ga uitnodigen. Afgesproken dat er ook voor een tweede persoon is betaald is de tweede persoon ook gekomen. Aan de deur is deze persoon toegang geweigerd. Het personeel achter de receptie luister niet, is onbeleefd.

De zwembaden zijn niet allemaal schoon, het eten is vies en elke dag het zelfde. De kamers stinken, zijn vochtig, je ruikt de schimmel.

Je betaald om om 15 uur in te checken maar ik ben pas om 20.30 uur mijn kamer in kunnen gaan.

Kort om kom niet!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Volgend jaar zeker weer!

Larissa,
21-11-2018

Het resort is super mooi en schoon! Het ligt op maximaal 5 minuten lopen van mambo beach en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Elke dag worden er activiteiten voor de gasten georganiseerd en elke avond is er een programma om de gasten te vermaken. Je kunt de hele dag door eten en drinken en als je naar de stad wil gaat er 2 keer per dag een gratis pendelbus heen en weer om je te brengen en op te halen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Top! 😍

Jessie,
16-11-2018

Super resort! 5 verschillende restaurants met goed eten niet alleen de standaard all you Can eat maaltijden. De hele dag uitgebreide animatie voor jong en oud. Goede ligging, naast het privé strand zijn er verschillende stranden op 5 minuten lopen. Ruime kamers met een eigen bed per persoon. 😍

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Thuisgevoel

Anique,
7-11-2018

Ze noemen het niet voor niets Curadise!

Gereisd met vrienden in januari 2017

geweldig!

sabrina de kroon,
31-10-2018

Het is een echte aanrader! Alles tiptop verzorgd, schone kamers, lekker eten en genoeg leuke activiteiten en volop ontspanning!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Voor 6000 euro! Nooit meer en zeker niet aan te

Kyra Elst,
21-9-2018

Ik ben met 2 andere vrienden naar dit hotel gekomen. Dus normaal een 3 persoonskamer.... Dit was zeker niet het geval! 2 tassen, 2 biertjes in de mini bar, 2 stoelen op het terras, 2 handdoeken,... Geloof mij ik kan verder gaan, maar daarbuiten was de kamer gewoon Vuil! Schimmel in de badkamer, terra beschimmeld,water langs de muren van het terras,... En ook hier kan ik verder over blijven gaan. Het liefst zou ik foto's willen kunnen posten om te laten zien hoe vuil het hier is. Wij hebben 6000 euro betaald voor een kamer met 2. Bij het aanspreken van andere mensen die bij hetzelfde agentschap zitten touroperator dus, betalen 4000 euro dus dezelfde prijs als ons 2000 elks horen we dat ze een groot terras hebben 4 stoelen, heel proper,... Het hotel kan ons niet helpen dus touroperator en het hotel steken 2000 euro extra in hun zakken terwijl deze kamer max 4000 waard is voor 2 weken. Zelfs dat eigenlijk niet want wij hebben een vuilere, beschimmelde kamer

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldig

Richard Hulshof,
26-4-2018

Het was voor mij de tweede keer dat ik hier kwam.Eerst Breezes nu Sunscape.

Een gelegenheids reis met moeder en zus omdat ik 50 was geworden.Twee kamers besteld.

Bij aankomst bleek dat we andere kamers kregen dan we hadden besteld. Sea-view besteld en werden in andere kamers gezet zonder view met een tegoedbon voor een massage. Wij wouden dat niet dus doorgepraat om het toch te krijgen,dit werd na een dag netjes opgelost met front-view kamers. Sunscape is werkelijk een fantastich resort,niks op aan te merken,vriendelijk personeel en goed eten. Veel eten was wel hetzelfde maar werd aangevuld met variatie in vlees . Lees veel verhalen over koud eten enz maar was geen sprake van.Een aanrader als je naar Curacao gaat!

Gereisd met vrienden in april 2018

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Slecht eten

Sanne en Larissa,
12-12-2017

Het eten is erg slecht. Bij het buffet ligt koud eten. Wij zijn 7 dagen hiervan ziek geweest.

Aantal keer naar de F&B manager geweest, hij nam onze klachten niet serieus. Wij kregen dagelijks het antwoord we zullen het buffet hoger zetten dit helaas zonder resultaat. Hij bood ons elke avond een diner aan in het grill restaurant ( terwijl wij all in clusive zitten) en hier ook het eten koud.

Medewerker achter de bar gooit aangebroken glas rode wijn terug in de fles.

Kakkerlakken liepen in het clubhuis.

- manager van het grill restaurant was erg klant vriendelijk.

Gereisd met vrienden in december 2017

Heerlijk resort

liesbeth 't Jong,
21-9-2017

Een heerlijke vakantie gehad met mn man en vrienden. Heerlijk strand, vriendelijk personeel, lekker eten enz. maar jammer genoeg veel te weinig schaduw plaatsen op het strand. Ook was er de laatste 3 dagen van onze vakantie een huwelijksfeest van ongeveer 80 personen uit New York. Deze mensen zorgden voor heel veel overlast, ook 's nachts. Op het strand met harde muziek, mensen werden weggestuurd op bepaalde plaatsen ondat het gezelschap foto's wilde maken en het amusement 's avonds werdt overstemd door hun luide muziek. Hier werd niets aan gedaan. Snap niet dat zo'n resort dit toe staat ten koste van zn andere betalende gasten.

Gereisd met vrienden in september 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.