Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Jason,
21-9-2018

Hele aardige persoon, alles gaat lekker lekker op zen carbische tempo maar daar is niks mis mee. Neem waterschoentjes mee!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

geen aanrader!

Roseboom
11-1-2017

Wat een ballentent! Ontbijt prima maar lange rij bij gebakken eieren en omeletten, 1 persoon staat te bakken en moet alle gasten van het hotel voorzien, lange wachtrij iedere ochtend weer. Verder ontbijt prima alleen voor de muesli en yoghurt zijn er nergens lepeltjes te krijgen, vragen aan personeel en na 10 minuten heb je dan eindelijk een lepeltje. Lunch & diner in buffetrestaurant waardeloos, veel hetzelfde en eten lauw of koud, heel erg jammer! Pizza staat in een soort oventje maar doet het blijkbaar niet want zelfs de pizza was telkens koud. Vlees en ander eten werd volgens van tevoren bereid en als het dan koud in een warmhoudbak gaat, krijg je het natuurlijk niet meer warm. Al a carte vis en japanner lekker en eindelijk warm eten. A la carte kun je niet reserveren met als gevolg lange wachtrijen. Parasols veel te weinig op het strand en bij het zwembad is het verbranden want daar is geen enkele parasol! Strand is mooi en de zee is prachtig helder. Schepijs verkrijgbaar op bepaalde tijden, echter niet bemand dus wachten wachten wachten, dan maar het restaurant inlopen en vragen of iemand je kan helpen met een ijsje. Tja dan weer wachten en dan uiteindelijk na 10 min heb je dan je ijsje in een koffiebekertje, als de plastic lepels op zijn krijg je er een vork bij. Heel leuk een bar in het zwembad maar als het personeel achter deze bar telkens wegloopt is het heeel lang wachten op een drankje. Cola en de zogenaamde jus d'orange heel waterig, smaakt nergens naar. Personeel is vriendelijk daar is niets van te zeggen maar zijn met de bediening totaal niet op elkaar afgestemd. Kamers zijn gedateerd maar wel lekker ruim en de schoonmaak is prima. Helaas is onze vakantie erg tegengevallen, wij hadden veel meer van dit 4 sterren hotel verwacht, 2 sterren is het waard. Dit komt met name door het koude eten! U ziet ons hier niet meer terug! Wij hebben allerlei vakanties al gehad, op de camping in een caravan, hotel Mallorca en all-in Turkije, zijn niet verwend en zeker wel wat gewend maar dit hotel is geen 4 sterren waard! Helaas!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijk ontspannen vakantie.

Linda
16-9-2016

Heerlijk resort. Iedereen die wij zijn tegengekomen doet zijn best om ons verblijf perfect te maken. Kamers waren schoon en heel erg groot, heerlijke bedden, airco schoon niets op aan te merken!

Met eten volop keuze zowel bij buffet als a la carte. Bij Oceana hebben we niet gegeten maar alle andere restaurants waren prima. De spare ribs zijn een aanrader.

Je kan er 24 per dag echte koffie krijgen in alle denkbare variaties. Cocktails zijn iets te zoet voor mijn smaak maar als je aangeeft wat hoe je het wilt dan willen ze deze al te graag voor je maken.

De activiteiten waren top. Mijn kind is 9 jaar oud en er waren ruim voldoende activiteiten voor hem, mij en voor ons samen zodat we altijd konden kiezen. Het concept van de Sunscape dollars en dagelijke veiling was erg leuk bedacht.

Al met al... perfect.

Accomodatie voldoende

Strand geweldig

`personeel slecht tot geweldig

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Net terug van een weekje vakantie op Curaçao met een verblijf in sunscape. Heerlijk gehad. Eten was in het buffet restaurant was heel goed, divers, vers en voor elk wat wils! Ivm kinderen ( 1,5 en 6 jaar) alleen in buffet restaurant gegeten. Wel goede verhalen gehoord over de andere restaurants van mede vakantiegangers.

Locatie is ook top! Zwembaden prima en direct gelegen aan het strand. Kamer was ook top. Ondanks de boeking als voordeelkamer super grote nette en frisse kamer met groot balkon! Zoals op de foto's op de sites ook vermeld staat:-)! Meer dan genoeg ruimte met z'n 4 tjes!

Personeel overal ook vriendelijk. Animatie team doet er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken, top met veel wisselende activiteiten.

Let wel op met de zon. Deze is vrij krachtig. 6 x pd dag smeren met factor 50 is geen overbodige luxe vooral de eerste dagen. Al met al een top vakantie gehad. Komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Nooit meer

Stephanie Smid
5-1-2016

Eten is heel slecht. Ook de a-la-carte was niet geweldig.

We hebben 2 kamers gehad doordat we tussentijds wilden wisselen (we kregen een kamer op 1 hoog zonder lift met baby). Wat dat betreft werd ook niet echt mee gedacht door ze.

Beide kamers waren slecht. Schimmel op de muren. Plafonds vochtig en daardoor helemaal krom gebogen. Door de schimmel rook het muf in de kamer. Douche was lauw, werd niet heet. In de tweede kamer was de airco ook erg slecht. Kon alleen op aan of uit (dus heel koud of niet). Je kon niet fatsoenlijk de temperatuur regelen.

We hebben de hoofdprijs betaald doordat we erg laat waren met boeken maar het was het absoluut niet waard en zou niemand dit resort aanraden.

Op het strand stonden hele oude 2-persoonsbedden wat normaal heel leuk en luxe is. Deze zagen er heel smerig uit en daar lag dan ook echt niemand op.

Het resort ligt bij Mambo beach wat best wel leuk is. Ik zelf ga volgende keer ergens bij Jan Thiel. Dit vonden wij veel leuker.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Te duur

Debbie
6-11-2015

Eerst een weekje sunscape gedaan alvorens door te reizen naar aruba, op het eerste zicht valt het hotel wel mee, kamers en terras zijn gewoon ok, eten is een dikke tegenvaller, ziet er gewoon niet fris uit, maar dit loste we dan op door de a la cart resto s te doen, deze waren best ok, toch vaak hele lange wachttijden, je krijgt wel een beeper mee, maar dan moet je ergens een muurtje ofzo uit zoeken om te wachten, want er is nergens een terrasje waar je zou kunnen zitten om bv te aperitieven, dan was het eten meestal nogal weinig en koud, maar het strand, het vriendelijke personeel en het heerlijke weer maakte veel goed, aan de zwembadbar, neuzen dichthouden, want ruikt er echt vreselijk, bha, maar dan moet ik ook wel zeker zeggen, dat de dames van de kidsclub het geweldig doen, bijna allemaal Nederlandstalig, en super hoed voor de kindjes

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Geweldig super echt aanrader

famflodder5
21-12-2014

In een woord geweldig. Heb niks gemerkt van alles wat hiervoor is beproken.onze koelkast deed het niet binnen een half uur stond er een monteur. Zo ook met de douche. Alles is top. Mens zijn super vriendelijk.

Enige nadeel is dat de wifi moet betaald worden 40 dollar per week. Terwijl je in willemstad gratis wifi hebt. Mambobeach en zelfs het casino in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

top huwelijksreis met kleine kinderen

hanskoedood
23-9-2014

Heerlijke vakantie gehad. We werden vriendelijk ontvangen en doordat we op huwelijksreis waren kregen wij een prachtige kamer aan de poolbar en 30 meter van het strand gelegen. De kinderen konden voor de deur zwemmen in het zwembad, eten en drinken aan de poolbar en spelen aan het strand. al het personeel is super vriendelijk en netjes. watersport is super, zeilen, snorkelen en zelfs duiken op het resort. tijdens gratis proefduik de zee in geweest, later kun je een film kopen van je eerste duik. De kinderen van 3 jaar hebben zich geen moment verveeld.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Fantastische plek

gricel
24-8-2014

Wij zijn net terug van 11 dg sunscape curacao een vakantie om nooit te vergeten, wij kunnen niks bedenken wat aan dit complex negatief is, de bediening wil je alleen maar in de watte leggen, en als je iets te kort komt ligt het echt aan jezelf! Fantastische restaurants op het complex borden die mooi opgediend worden en lekker eten, iedere avond live muziek top ! Lekkere coctails en voor de kinderen genoeg te doen , buggy rijden bij de buren echt een aanrader, schone kamers elke dag schone handdoeken om de 2 dg nieuw beddengoed, kortom een vakantie om nooit te vergeten ! Hopelijk volgend jaar terug xxxx

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.