Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Geweldig

Mireille Houbraken,
11-12-2018

Top resort!

Locatie is fijn, heel dicht bij mambo beach en willemstad

Heel groot privestrand vast aan het hotel.

Genoeg bedjes geen handoeken leggen.

Genoeg vertier met een goed animatieteam.

Kamers waren verouderd maar wel schoon! En bedden waren heel goed!!

Ontbijt was top alleen het avondeten minder. Weinig variatie en smaakloos.

Gelukkig nog wel andere restaurants waar je kon eten dit was redelijk.

Verder wel heel veel keus uit cocktails!

Aanrader; klein Curaçao, met dolfijnen zwemmen en jeep safari, ook een bezoekje aan willemstad mag niet onbreken. Er gaat dagelijls een gratis shuttle busje.

We hebben erg genoten en kunnen dit zeker aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Paradijselijk

Hulten,
22-10-2018

Geweldig resort! Van alle gemakken voorzien, nette ruime kamers, mooie zwembaden en goed divers eten!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Te verouderd hotel niet meer van deze tijd!

Jolanda,
16-8-2018

Plekje aan het strand is geweldig.

Kamers zijn netjes en schoon.

Eten is ronduit slecht dus avondeten buiten de deur gedaan en dat kan niet de bedoeling zijn van All-In. Het totaal plaatje van het resort is dat het zwaar verouderd is! Niet meer van deze tijd.

Kortom veel te duur resort voor hetgene wat je krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Tjingo

Entertainment team was heel vriendelijk en er werkt blondie. prince T. Venold. Mellenie. Gazzy G. Choco. Jeison!!!en er is ijs super dus. De café,S waren geweldig en het buffet was geweldig. Blue water grill (hamburger tent) was super geweldig je kan ook gewoon extra friet je kan eten in de blue water grill ,hamburger,beefbuger,hotdog,steak. De zwembadden waren super,zwembadden waren bubbelbad, grotebad bad met een bar,flamenco bad,spelletjesbad,

De medenwerkers super. En hotel waren allenmaal kleinen hotelletjes bijvoorbeeld

zeemeeuwen flamenco. ze kunnen alle tallen. Engels Nederlands papiemento’s.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Helemaal geweldige vakantie gehad!

RS,
29-3-2018

Heerlijk ruim, centraal gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel. We hebben alle dagen gebruik gemaakt van het buffet en daar is werkelijk niets op aan te merken. Meer dan ruim voldoende keuze in wat je ook maar wilt eten.

Dames: wel even attent zijn op föhn c.q. tondeuse: ondanks een wereldstekker werkten deze apparaten nauwelijks. Ze moeten geschikt zijn voor beide wattages! We moesten in Willemstad op zoek naar een krulborstel...........................(niet erg trouwens).

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

voor herhaling vatbaar.

Anita,
21-3-2018

Super hotel. grote kamer met goede bedden. Schoon, erg vriendelijk personeel van s morgens vroeg tot s avonds laat, behulpzaam.

Eten in restaurants is prima. buffetrestaurant niet nodig....hierdoor.

strand is geweldig en mooi o0m te snorkelen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

zeker een aanrader voor een lekkere luie vakantie

shirley dorrepaal,
15-2-2018

dat niets moet maar alles mogelijk is

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Relaxte vakantie

Wendy,
17-5-2017

Wij zijn hier getrouwd en zou het niet anders hebben willen doen! Door het goede contact met de weddingplanner, was het een geweldige en relaxte dag met super mooie foto's door de hotelfotograaf.

Het hotel zelf ziet er mooi en schoon uit. Kamers zijn gedateerd maar wel met alles wat we nodig hebben. We hadden wel het Sunclub pakket geboekt, ondanks het aparte strand/zwembad gedeelte voor deze extra luxe, hebben we op het strand gelegen bij de animatie waar het levendig was en rustige muziek op stond. Ondanks het verboden is om ligbedjes te reserveren, werd dit toch gedaan en dan zijn er niet genoeg palmbomen of palapa's.

Het was een rustige week (18/19), dus hebben in de middag en avond bij de a la carte restaurants gegeten, zonder te moeten wachten. We hadden al gelezen dat het eten koud was in het buffetrestaurant, dus hebben voor het ontbijt steeds een omelet of crepe laten maken. Maar je kon er ook geroosterd brood met pindakaas of beleg nemen. Daarnaast kon je ook smoothies met vers fruit laten maken, genoeg keus nog voor een gevarieerd ontbijt. Voor de lunch was dit hetzelfde, kroketten waren koud en salade te warm, dus wij zijn iedere dag in het grillrestaurant gaan eten, waar keuze was uit 5 verschillende broodjes die voor je klaar werden gemaakt. Ook was daar verschillende keren een bbq op het strand, waar je heerlijke spareribs kon krijgen. Voor het diner kan je prima terecht in de a la carte restaurants. Bij de grill en italiaan kan je een heerlijke steak eten, maar bij de japanner (die je moet reserveren) hebben we ook heerlijk gegeten dat nog eens op een leuke manier klaar gemaakt wordt.

Voor de kinderen (11 en 13) was het animatieteam erg leuk, net als de core zone waar een biljart in staat en muziek wordt gedraaid voor hun. Bij iedere activiteit die je mee deed ontving je sunscape dollars die je in de middag kon gebruiken voor de veiling voor (petjes, bekers, t-shirts of likeur), super motiverend zodat er altijd genoeg te was tijdens de activiteiten.

Hotel ligt op loopafstand naar Mambo beach en met gratis hotelshuttle snel naar Willemstad. Doordat wij hotel en vlucht los hadden geboekt, kostte taxi naar vliegveld 10 dollar pp

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijk Resort

Carla Schultz,
5-5-2017

Heerlijk aan het strand , gezellig resort

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

goed

Ramon,
3-5-2017

wat je allemaal leest over de wacht rijen hebben we niet echt gemerkt .

wij gingen dan ook wel vroeg eten rond 18:30 dan was er nog wel overal plaats.

als je wat later ging waren er wel wachttijden .

eten was niet erg goed maar voldoende .

koffie was erg goed .

personeel vond ik erg vriendelijk en behulpzaam .

alleen de kamermeisjes moesten we 3x vertellen dat we met 4 mensen op de kamer lagen en niet met 3 kregen de eerste dagen ook maar drie handdoeken.

al bij al een fijne vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.