Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.
Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

2008

prima

Nicole
20-10-2008

Zijn net terug van Breezers.Hebben daar gezeten toen orkaan omar langs kwam.Er werd genoeg informatie gegeven door het personeel.De kamers zijn inderdaad verouderd maar wel schoon !In de Royal tower zijn de kamers beter en groter!Het personeel is erg vriendelijk,en deed alles wat je vroeg dus ik weet niet waarom mensen daar over klagen( misschien de manier waarop je het vroeg ?? ) ,heel de dag werd alles schoongehouden!Het eten was prima...genoeg keus voor iedereen en altijd werd alles aangevuld.Van de drukte in het weekend hebben wij niets gemerkt!En het is logische dat de mensen daar minder snel zijn dan in Nederland !!! Vanwege de warmte en je hebt tenslotte vakantie dus haast heb je niet !!!! Kwestie van aanpassen !!!

Prima hotel.....

Gereisd familie in oktober 2008

klantvriendelijk en erg schoon

Brigitte Vletter
18-10-2008

Het eten kon beter en waar iedereen op het park over klaagde was dat je geen luiers kon kopen in het hotel terwijl het zo gericht is op kinderen.

Gereisd familie in oktober 2008

:-D

EvD
6-10-2008

Super hotel,

geen op of aan merkingen!

Ik snap niet dat mensen zó lomp kunnen zijn over het personeel, aardig en voornamelijk grappig personeel! Tuurlijk heeft iedereen wel eens niet zijn dag, heb jij toch ook wel eens?!! Misschien moeten die mensen maar eens naar hun zelf kijken en of zij wel vriendelijk zijn naar het personeel!!!

De kamers zijn goed, zwembad is goed, entertaiment is goed, bewaking is goed, eten is goed (voornamelijk italiaan en jappanner), je kan gaan en staan waar je wilt met een huur auto of eventueel de taxi's. Zijn helemaal niet duur!

Echt een goed hotel!!

Zo lek als een mandje!

ed en monique
2-10-2008

Plafonds die naar beneden vallen, lekkage,s ect. Je moet niet in het lage gedeelte zitten want dat is gewoon oude zooi. Voldoet niet aan 5 sterren! Personeel 50 procent vriendelijk maar. Als het druk is kunnen ze het eten niet aan met ontbijt en is er gewoon niks. Triest gewoon. De fotoos op het internet zijn heel erg oud trouwens. Dat eilandje is er niet hoor en alles word mooier omschreven eerlijk gezegd. Als het regent staat De jimmy,s onderwater hahaha en er is nergens airco trouwens, ja op je kamer waar alles vochtig is daardoor. Ach het weer is er goed verder en je moet er maar doorheen kijken, maar wie 5 sterren gewent is verwacht wel iets meer dan deze oude zooi. Volgende keer gewoon een RIU Hotel boeken maar weer en genieten en ondanks dit allemaal heb ik wel met de familie genoten van de zon en veel gelachen om alles hier want wat moet je dan! Hahahah Groetjes van Familie broekmeulen uit Den Haag

Gereisd familie in september 2008

meer verwacht

breugem
6-9-2008

het resort is mooi en wordt goed onderhouden de eerste indruk van de receptionist was voor mij "die heeft een hekel aan blanken " echt een schande hoe die de gasten behandelde over de rest van het personeel geen kwaad woord die waren echt vriendelijk.

de vakantie viel mij zo tegen omdat ik in het verleden al 3x op bonaire ben geweest, daar was het strand en de snorkelmogelijkheden vele malen mooier vooral het strand op breezers resort vond ik een dikke 1 je moet er gewoon je schoenen aanhouden anders loop je je de sneeen in je voeten (ben zelf suikerpatient)ik snap niet dat dit niet in de brochure duidelijk wordt vermeld voor de rest moet ik zegen dat het resort wel goed is verzorgd, alleen zou mijn volgende vakantie weer bonaire worden vele malen mooier dan curaqao

voor mensen die er van houden om lekker in de zon liggend verwend te worden is dit een ideale bestemming

SUPER HOTEL

Jack Sloot
31-8-2008

Een super hotel, met 5 zwembaden, privestrand, uitstekende watersportfaciliteiten allemaal ALL-IN.

Uitstekend van eten en drinken, welke cocktail je ook wil het maakt allemaal niet uit. Vriendelijk personeel, geweldig entainment. Kortom EEN SUPERCLUB

Gereisd familie in augustus 2008

voortaan zelf alles regelen en navragen

p. van dulken
19-8-2008

kleine familiekamer.reis geregeld met invalide in rolstoel, kan met rolstoel niet eens de kamer in, alléén via de achterzijde,géén speciale zitplaats in vliegtuig, moest comfortklass bijboeken voor extra beenruimte voor 4 personen ad 196 euro enkele reis, dus terug weer bijboeken via hostess/nederland met veel moeite etc. weer 196 euro erbij. veel muggenbeten opgelopen. Kon ook niet met rolstoel in speciale bus van het hotel naar de stad, dus diverse malen een taxi moeten nemen heen en terug.

Prijs all=in t.o.v. wat geboden werd, was volgens mij te duur.zeker als je hoort dat er ruime kamers waren met tussen deur voor 4 personen en ook nog invalide kamers, alléén toen wij er waren bezet. aangezien wij vroeg geboekt hadden dacht ik ook dat een en ander beter geregeld was.

super hotel

agnes
5-8-2008

16 dagen geweest, heerlijk! Aanrader op heerlijk te relaxen, alle voorzieningen zijn er voor aanwezig!

gedateerd

van alem
2-8-2008

Ligging van hotel aan zee/strand is mooi

Daarbuiten niets/donker/bouwval/kaal

Kamers en hotel is gedateerd zeker

geen 4 sterren waard

weinig voor jeugd te doen

Gereisd familie in juli 2008

GEWELDIG!

Emmaly
28-7-2008

Leuk hotel, mooie ligging, lekker eten, leuk animatie team.

Ik ben er 11 dagen geweest en ben er zeker van dat dit veel te weinig was en kom zeker nog een keer terug!

Gereisd familie in juli 2008

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.