Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco

350 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Smerig vies hotel onvriendelijke mensen

Arina,
6-2-2019

Niet naar toegaan vies hotel smerige kamers erg verouderd we hebben drie keer moeten verhuizen i.v.m. Lekkage urine overlast personeel erg chagrijnig drinken niet aan te komen of je moet met een pak dollars gaan zwaaien . De faciliteiten zijn te klein voor het aantal mensen wat hier komt. Ook hebben ze een hekel aan Nederlanders dat verschil merk je duidelijk. Over het eten en de eetzaal kan ik een boek schrijven, oud brood in de rij staan voor een tafel ongeacht de tijd dat je komt ze zijn te lui om de tafels schoon te maken. We zijn met al onze klachten naar de manager geweest en die zeg Oh dat het ik nog niet eerder gehoord nou hij moet maar eens naar de recensies van zijn eigen hotel gaan staat er vol mee.

Gereisd met partner in januari 2019

Super mooi voor herhaling vatbaar

Bea,
1-12-2018

Lekker onbezorgd verblijf met een mooie lagune om te snorkelen, dicht bij Mambo beach boulevard en sea aquarium.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

M.van wijk,
31-10-2018

Een onwijs mooi resort. Vriendelijk personeel, nette kamera en veel te doen.

Vakanties.nl

Eiland valt tegen en mensen daar erg arrogant

Corina polhout,
30-10-2018

5 jaar geleden hier geweest was heel goed mooi plekje vriendelijk personeel het eten redelijk niet zo warm. Nu dit jaar in oktober geweest was alsof ik op een ander resort en ander land beland was. We gingen naar het zelfde plekje terug omdat het toen goed was nu zeer slecht. Eten koud zeer weinig variatie alleen in de overige restaurants redelijk. De bediening zeer slecht voor dat je een plekje had duurt erg lang personeel chagrijnig bijna overal. Bestel je wat vooral in de ontbijtzaal was het ergste. Voordat je koffie/thee/jus de Orange kreeg moest je erg veel geduld hebben totdat je boos wordt en dan pas krijg je het en dat 14 dagen lang een grote regen is. De strandbal 1 ongeorganiseerd zooitje niks gaat goed daar. In de overige restaurants hebben we een paar vriendelijke gezichten gezien en werd je goed geholpen. 1 jongen achter de bar uit Venezuela was aardig. De ommeletten kok in de ontbijttafel erg aso en chagrijnig

Bij aankom

echt nooit meer

john en sjan,
29-10-2018

,vies hotel.onderscheid tussen amerikanen en nederlanders.vochtige kamers,.slechte service,rauwe hamburgers,vette vis.hotel is verouderd en dakpannen liggen eraf.renoveren tijdens ons verblijf.vieze plastic glazen.gasten legde handdoeken om 6.00 uur.zwembad is vies en wordt niet gereinigd.service is slecht.manager gesproken maar er veranderde niets.ontbijt moest jezelf koffie of thee halen het personeel is lui.geen shows gasten roken en drinken in het zwembad.stagelopers doen het beter zeker luuk.verschillende keren meegemaakt drank op.nederlanders zijn er niet graag gezien.dit hotel is geen aanrader.voor de derde keer hier geweest en nooit meer.totaal geen toezicht bij strand,zwembad of de kamers.luidruchtig,mensen hebben muziek hard aanstaan,geen rust daar.

mensen hadden daar een kamer met iedere dag een koude douche,wij een kamer vol muggen.sommige waren ook heel onvriendelijk en bot.

Beter als gedacht!

Marcel,
25-10-2018

Lees een aantal negatieve punten maar de accommodatie is gewoon top. Allereerst overal ja zelfs in de zee voor het hotel WIFI. Permanent 10/10mb. Eten is goed en er zijn veel keuzes. Lekker strand met voldoende bedden en handdoekservice. Meeste medewerkers zijn erg vriendelijk. Rechtstreeks bij het hotel boeken levert tijdens verblijf pas een voordeel op. Kamers zijn prima en de bedden 5sterren.

Klein nadeel is wel dat je bij 4 van de 5 restaurants soms even moet wachten totdat er plaats is. Ondanks een aantal zure reacties is de accommodatie echt veel beter.

Gereisd met partner in oktober 2018

Leuk resort maar kamers erg basic.Curacao is leuk

Kris Lulofs,
25-9-2018

Sunscape Resort te Curaçao was goed om te verblijven.

De 4 thema restaurants waren goed.De basis restaurant was niet zo bijzonder qua eten.Maar je werd er wel vol van en niet ziek.

De 3 zwembaden bestonden uit 1 die enkel beschikbaar was als je duurder boekte.Een ander bij onze hotelkamer was 5 bij 3 meter ongeveer dus ook niet de moeite.Het hoofdzwembad was niet zo groot maar voldoende .Leuk was het uitzicht daarvandaan over zee.

De drie stranden waren erg goed.En met rotsen aangelegd afgescheiden van de Caraïbische zee.Daar was het goed in te zwemmen.

Personeel snapte de fooien niet.Als ik 1 wijntje krijg en 5 gulden geef verwacht ik zeker nog 2 te krijgen.Maar daar kon je soms lang op wachten of speciaal naar vragen voor je dat kreeg.Om nu te zeggen dat personeel lui was is een groot woord maar langzaam zeker.Zal wel komen door het mooie weer.Lol!Ik heb personeel wel eens vriendelijker meegemaakt maar het volstaat.Curacao was OK

Gereisd met partner in augustus 2018

Gewéldig!

Miranda,
7-9-2018

Curaçao is sowieso al een aanrader! Buiten dat om hadden wij het in dit hotel goed. Korte afstand van willemstad centrum vandaan, lief personeel, schoon en keuze genoeg om de avond lekker te gaan eten. Ruime kamers met airco en een groot balkon. Elke avond entertainment en live muziek. Auto hebben wij ook daar gehuurd. Allemaal goed verlopen. Top vakantie samen gehad!

Fantastische vakantie gehad.

Joey H.,
6-8-2018

Prachtige plek om te zijn. Hotelkamers zijn ruim, bedden zijn goed en airco doet het prima.

Eten mocht wat gevarieerder, maar door de crisis in Venezuela hebben ze hier weinig invloed op. Door de meerdere restaurants toch nog voldoende opties. Animatieteam is top.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima verblijf, wel gedateerd

Gemma ,
3-7-2018

Voor de tweede keer in Sunscape verbleven. Vorige keer was 6/7 jaar terug. Er was werkelijk niets veranderd! Alles was nog hetzelfde... Het zwembad is erg gedateerd en ziet er vies uit. De kamers zijn prima, maar niet heel schoon. Bedden zijn wel goed.

Wij hebben tijdens onze vakantie 3 hotelkamers gezien. Oceanview kamer geboekt, eerste kamer was uitzicht op een vieze sloot. Na veel gezeik eindelijk een fatsoenlijke kamer (5 verdieping in de tower met uitzicht over resort). Airco werkte goed.

Eten is prima, je kunt iedere dag iets anders eten. Het eten voor het Italiaans restaurant werd opgeschept in het buffetrestaurant! Grill op het strand is goed. Wel hebben wij meer dan een uur zitten wachten op ons eten. Ontbijt is prima. Broodjes niet altijd vers, met de dag anders. Alles ligt netjes afgedekt al dan niet met onhandige deksels. Cakejes/toetjes zijn aangevreten door de vogels.

Eilandtour met TUI is een aanrader!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.