Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°24°
7,5

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

deze keer een slechte ervaring

jan klamer
1-8-2009

voor de vierde keer breezes - en nu heb ik het gehad. Alweer was de boeking onbekend (dat het aan een extern boekingskantoor ligt kan mij niet schelen - het is verd... lullig als je moe voor de balie staat en ze zeggen; nee hoor, we kennen u niet...)

Verder had ik het gevoel dat ik echt drie keer per dag werd lastig gevallen door de werksters die niet kloppen maar domweg je kamer binnenvallen.

De was werd domweg niet opgehaald - lag keurig klaar met formulier enzo....

Er was geen internet - dat is uit de lucht gehaald. SUPERLASTIG omdat ik voor m'n werk daar was. computers in het " internetcafe" werken nauwelijks.

Eten steeds dezelfde vette spullen. een beetje gezond eten krijg je gewoon niet.

dienstverlening aan de receptie ERG langzaam (en ik ben echt wel wat van de antilliaanse snelheid gewend!)

Gereisd zakelijk in juli 2009
2008

voor een onbezorgd verblijf

jan klamer
12-12-2008

Ben nu drie keer in Breezes geweest; mei 2007, maart 2008, oktober 2008. Moet zeggen dat het onderhoud niet heel goed is. Er wordt wel af en toe iets gedaan, maar over het algemeen zijn er ook best veel kleine dingen gewoon kapot of oud.

Het eten is oké, maar zonder veel variatie.

De service is over het algemeen goed - hoewel bij de receptie men niet erg snel en toeschietelijk is, de bediening aan de bars en in het restaurant is prima.

Wat ik het meest waardeer is dat je gewoon zorgeloos in- en uit kunt lopen, er altijd wel iets te eten en drinken is, je veilig en dichtbij naar het strand kunt. lekker ongecompliceerd allemaal.

Die kamer kom ik toch alleen om te slapen en douchen - dan maakt mij een kapotte plafondplaat niet uit. Voor een week is dat eten best te doen.

Waarr ik van geniet is de eindeloze rij coctails die je kunt proberen - er zijn een paar echt goede barmensen bij!

nadeeltje bij zakenreis; je kan geen bezoek mee - die moeten dan dagpas betalen.

Gereisd zakelijk in oktober 2008
2007

De service was ronduit slecht, het personeel was superonvriendelijk, er was geen kinderzwembad. Het eerste deel van de vakantie werd het ene zwembad opgeknapt met als gevolg gifdampen die vrij kwamen en waarop wij en onze dochter van de tafel werden weg gesleurd omdat het te giftig zou zijn. Nou vraag ik je! Het tweede deel werd het hoofd zwembad gerenoveerd zodat je maar de zee in moest. De schoonmaak van de kamers was slecht. De kamers opz ich goed, het eten lekker en het klimaat top!

Gereisd zakelijk in juni 2007

Vakanties.nl
Vakanties.nl

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.