Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino
7,5

72 tips over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

us_miranda, 13-6-2015
Vissen voeren in de zee met brood. Ontzettend veel kleuren en maten. Neem een wereldstekker en een stekkerdoos mee.
Cees, 20-2-2015

Rondrit per bus; naar Klein Curacao en met de dolfijnen zwemmen zijn een aanrader.

Dit hotel is een aanrader voor degene die op Curacao van de zon, het strand en een GOED all-inclusief hotel wil genieten.

Paulien, 5-2-2015
Huur een auto of taxi en ga naar Jan Thiel Bay voor trendy Beach Clubs

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

Peter van Lingen, 17-1-2015
Wij hadden de beschikking over een huurauto, wat op Curacao wel heel prettig is. Er is voldoende te zien en zeer zeker de mooi baaitjes hebben wij allemaal aangedaan.
famflodder5, 21-12-2014

Huur een auto.

Let op ga niet met kleine kinderen met de catamaran naar klein curacao. Levens gevaarlijk en als je zeeziek bent ook zeker geen aanrader. Wat een hel die reis van ruim 1.5 uur.

Klaas Kramer, 28-11-2014
Het Sea Aquarium is erg leuk (zwemmen met dolfijnen). Met het openbaar vervoer sta je binnen een kwartier in het centrum van Willemstad. Kost ANG 2,60 en je ziet nog eens wat van de stad. Ook een Jeeptour boeken is een aanrader, zo zie je wat van Curaçao.

thea, 20-10-2014
Haal de internet code in het casino die is gratis.
Jeffrey, 5-10-2014

-reserveer de shuttledienst tijdig

-haal bij de à la carte-restaurants een bieper op zodat je niet hoeft aan te schuiven (geeft signaal wanneer er een tafel vrij is)

-als je veel dorst hebt, bestel dan 2 drankjes tegelijk, ijs is er genoeg in

hanskoedood, 23-9-2014
huur een auto en verken curaçao, het eiland is prachtig en er is veel te bezichtigen. Ga naar de aloevera plantage en koop van dit wonderspul (had ik maar meer meegenomen) de struisvogelfarm is leuk en zeker ook voor de kids. Ga lekker eten en winkelen in punda en otrabanda, echt fantastisch en blijf op de pontjesbrug staan wanneer deze opengaat. Daarna kan je de prachtigste foto's maken zonder dat de brug vol staat met mensen.
Marielle, 10-9-2014
Bezoek klein Curaçao en een eiland Touré