Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino ****

Review geschreven door Tuba

Nooit meer!

Tuba,
6-1-2019

Ik heb omdat het personeel bij de receptie een fout hebben gemaakt voor een tweede persoon bij moeten betalen. Ze konden het in het systeem niet meer veranderen na veel discussie heb ik betaald en aangegeven dat ik maar een vriendin ga uitnodigen. Afgesproken dat er ook voor een tweede persoon is betaald is de tweede persoon ook gekomen. Aan de deur is deze persoon toegang geweigerd. Het personeel achter de receptie luister niet, is onbeleefd.

De zwembaden zijn niet allemaal schoon, het eten is vies en elke dag het zelfde. De kamers stinken, zijn vochtig, je ruikt de schimmel.

Je betaald om om 15 uur in te checken maar ik ben pas om 20.30 uur mijn kamer in kunnen gaan.

Kort om kom niet!

Gereisd met vrienden in januari 2019