Eiland valt tegen en mensen daar erg arrogant

Review geschreven door Corina polhout

Eiland valt tegen en mensen daar erg arrogant

Corina polhout,
30-10-2018

5 jaar geleden hier geweest was heel goed mooi plekje vriendelijk personeel het eten redelijk niet zo warm. Nu dit jaar in oktober geweest was alsof ik op een ander resort en ander land beland was. We gingen naar het zelfde plekje terug omdat het toen goed was nu zeer slecht. Eten koud zeer weinig variatie alleen in de overige restaurants redelijk. De bediening zeer slecht voor dat je een plekje had duurt erg lang personeel chagrijnig bijna overal. Bestel je wat vooral in de ontbijtzaal was het ergste. Voordat je koffie/thee/jus de Orange kreeg moest je erg veel geduld hebben totdat je boos wordt en dan pas krijg je het en dat 14 dagen lang een grote regen is. De strandbal 1 ongeorganiseerd zooitje niks gaat goed daar. In de overige restaurants hebben we een paar vriendelijke gezichten gezien en werd je goed geholpen. 1 jongen achter de bar uit Venezuela was aardig. De ommeletten kok in de ontbijttafel erg aso en chagrijnig

Bij aankom

Gereisd met partner in oktober 2018