Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door john en sjan

echt nooit meer

john en sjan,
29-10-2018

,vies hotel.onderscheid tussen amerikanen en nederlanders.vochtige kamers,.slechte service,rauwe hamburgers,vette vis.hotel is verouderd en dakpannen liggen eraf.renoveren tijdens ons verblijf.vieze plastic glazen.gasten legde handdoeken om 6.00 uur.zwembad is vies en wordt niet gereinigd.service is slecht.manager gesproken maar er veranderde niets.ontbijt moest jezelf koffie of thee halen het personeel is lui.geen shows gasten roken en drinken in het zwembad.stagelopers doen het beter zeker luuk.verschillende keren meegemaakt drank op.nederlanders zijn er niet graag gezien.dit hotel is geen aanrader.voor de derde keer hier geweest en nooit meer.totaal geen toezicht bij strand,zwembad of de kamers.luidruchtig,mensen hebben muziek hard aanstaan,geen rust daar.

mensen hadden daar een kamer met iedere dag een koude douche,wij een kamer vol muggen.sommige waren ook heel onvriendelijk en bot.

Gereisd met partner in oktober 2018