Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino ****

Review geschreven door Marcel

Beter als gedacht!

Marcel,
25-10-2018

Lees een aantal negatieve punten maar de accommodatie is gewoon top. Allereerst overal ja zelfs in de zee voor het hotel WIFI. Permanent 10/10mb. Eten is goed en er zijn veel keuzes. Lekker strand met voldoende bedden en handdoekservice. Meeste medewerkers zijn erg vriendelijk. Rechtstreeks bij het hotel boeken levert tijdens verblijf pas een voordeel op. Kamers zijn prima en de bedden 5sterren. Klein nadeel is wel dat je bij 4 van de 5 restaurants soms even moet wachten totdat er plaats is. Ondanks een aantal zure reacties is de accommodatie echt veel beter.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)