Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°28°
Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

810 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Gewéldig!

Miranda
7-9-2018

Curaçao is sowieso al een aanrader! Buiten dat om hadden wij het in dit hotel goed. Korte afstand van willemstad centrum vandaan, lief personeel, schoon en keuze genoeg om de avond lekker te gaan eten. Ruime kamers met airco en een groot balkon. Elke avond entertainment en live muziek. Auto hebben wij ook daar gehuurd. Allemaal goed verlopen. Top vakantie samen gehad!

Te verouderd hotel niet meer van deze tijd!

Jolanda
16-8-2018

Plekje aan het strand is geweldig.

Kamers zijn netjes en schoon.

Eten is ronduit slecht dus avondeten buiten de deur gedaan en dat kan niet de bedoeling zijn van All-In. Het totaal plaatje van het resort is dat het zwaar verouderd is! Niet meer van deze tijd.

Kortom veel te duur resort voor hetgene wat je krijgt.

Fantastische vakantie gehad.

Joey H.
6-8-2018

Prachtige plek om te zijn. Hotelkamers zijn ruim, bedden zijn goed en airco doet het prima.

Eten mocht wat gevarieerder, maar door de crisis in Venezuela hebben ze hier weinig invloed op. Door de meerdere restaurants toch nog voldoende opties. Animatieteam is top.

Prima verblijf, wel gedateerd

Gemma
3-7-2018

Voor de tweede keer in Sunscape verbleven. Vorige keer was 6/7 jaar terug. Er was werkelijk niets veranderd! Alles was nog hetzelfde... Het zwembad is erg gedateerd en ziet er vies uit. De kamers zijn prima, maar niet heel schoon. Bedden zijn wel goed.

Wij hebben tijdens onze vakantie 3 hotelkamers gezien. Oceanview kamer geboekt, eerste kamer was uitzicht op een vieze sloot. Na veel gezeik eindelijk een fatsoenlijke kamer (5 verdieping in de tower met uitzicht over resort). Airco werkte goed.

Eten is prima, je kunt iedere dag iets anders eten. Het eten voor het Italiaans restaurant werd opgeschept in het buffetrestaurant! Grill op het strand is goed. Wel hebben wij meer dan een uur zitten wachten op ons eten. Ontbijt is prima. Broodjes niet altijd vers, met de dag anders. Alles ligt netjes afgedekt al dan niet met onhandige deksels. Cakejes/toetjes zijn aangevreten door de vogels.

Eilandtour met TUI is een aanrader!

Voor ons nooit weer.

Ron
21-6-2018

+ Nette kamer, met vrolijke kleuren ingericht.

+ Prima ligging van het hotel aan eigen strand.

+ Aan Mambo Beach en vlakbij zeeaquarium.

- Bediening in buffetrestaurant.

- Kwaliteit en keuze in buffetrestaurant, weinig keuze en veel was koud.

- Bij aankomst een balkonstoel op kamer, na drie keer vragen pas opgelost, uitleg was, dat een stoel standaard was.

Karin
16-6-2018

Prachtig resort, fijn personeel. Genoten!

Lekkerste bed in hele mooie kamer

De Jonge
1-6-2018

Hotelkamer ligt in een straatje op een bergje. Je hebt een eigen voordeur. Ruim licht modern nieuw schoon fijne sfeer eigen balkonnetje. Kamer is geschikt voor mensen met allergieën. Bijzonder goed ruim bed. Ontbijt goed verzorgd. Er zijn biologische producten.Probeer de rabarbersap zalig.

Top vakantie gehad!

Mandy
14-5-2018

Het is een goed hotel! Aardig personeel. Het eten is ook super, vooral de italiaan aanrader!

Entertainment team was heel vriendelijk en er werkt blondie. prince T. Venold. Mellenie. Gazzy G. Choco. Jeison!!!en er is ijs super dus. De café,S waren geweldig en het buffet was geweldig. Blue water grill (hamburger tent) was super geweldig je kan ook gewoon extra friet je kan eten in de blue water grill ,hamburger,beefbuger,hotdog,steak. De zwembadden waren super,zwembadden waren bubbelbad, grotebad bad met een bar,flamenco bad,spelletjesbad,

De medenwerkers super. En hotel waren allenmaal kleinen hotelletjes bijvoorbeeld

zeemeeuwen flamenco. ze kunnen alle tallen. Engels Nederlands papiemento’s.

Superfijn!

Kim
4-5-2018

Heerlijk resort, goed eten. Wel jammer van de handdoekenrace elke ochtend

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.