Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

843 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

• 2019
    8Verbeek14-12-2019

Mooie vakantie

Wij hebben een heerlijke week gehad, resort, eten en kamer was perfect. Alleen hebben we 1 nacht wakker gelegen van de grote discotheek naast onze kamer, ongelooflijk hard en ook nog vuurwerk erbij. Het leek of het hele gebouw opgeblazen werd. Uitgerekend liep onze wekker die ochtend om half 6 af voor een excursie 😟

Gereisd met partner in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Hans Stoffer11-12-2019

Supervakantie

Heerlijk resort. Lekker dicht bij de (warme) zee. Veel restaurants. Keurig en erg vriendelijk personeel. Zelfs bij de zwembaden zijn barretjes waar je onbeperkt drank kan halen. Vooral de cocktails waren erg lekker, en op de drank werd niet bezuinigd. Op 10 minuten lopen bevind zich het zeeaquarium en een klein winkelcentrum bij het resort Mambobeach. Neem vooral je snorkelspullen mee, er valt veel te zien onder water. In Westpunt kan je bv enorme schildpadden zien en met ze meezwemmen. In het resort wordt de hele dag druk schoongemaakt en er liggen genoeg handdoeken in de kamers. Voor op de strandbedden kan je bij de conciërge schone handdoeken halen. Liefhebbers van natuur komen volop aan hun trekken. Bij het resort vindt je (veel) groene leguanen, pelikanen, gekko’s, kolibrietjes en veel kleurige vogeltjes.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Fam verheggen25-11-2019

Geweldig

Ik lees hier veel negatieve reacties, waardoor wij erg getwijfeld hadden om bij dit hotel te boeken. Gelukkig hebben we daar ons niet door laten leiden. Wij hebben een goede vakantie hier gehad. Geen last gehad van de verbouwing, de eet plekken hierdoor hebben ze goed op gelost rond het zwembad. Het was wel eens druk bij het eten en bar , waardoor je moest wachten. Hier kun je zelf ook rekening mee houden over het tijdstip wanneer je gaat. Je kunt de hele dag door eten en drinken, wij zien dan het probleem ook niet hierin. Wij hadden een geweldige kamer ,en de ligging van het hotel is perfect. Het personeel aan de receptie, bar en restaurants waren gewoon vriendelijke mensen. Sunscape bedankt voor de fijne vakantie, en wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Ronald29-10-2019

Komen hier graag terug!

Wij waren hier voor de tweede keer. Het gemak van all inclusive, prima kamer aan het strand, prachtige lagune waarin je prima kan snorkelen. Duikexcursies mogelijk vanaf het resort. Naast Mambo beach met het supermooie Hemmingway, vlakbij Willemstad. Deze positieve punten compenseren voor ons ruim het matige eten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Sandra de Boer29-10-2019

Heerlijke vakantie gehad!!

Geweldige vakantie gehad! Wij waren erg benieuwd omdat we voor vertrek mail hadden gehad wegens verbouwing hoofd restaurant, wij hebben elke dag heerlijk gegeten!! Alle allacart restaurants gehad en paar keer het buffet die ze ergens anders geplaats hadden. Goed opgelost. Iedereen is super aardig en wil alles voor je doen. Kamer is wat gedateerd maar hoeveel ben je daar? Bedden waren goed en een mooi ruim balkon. Het strand is geweldig. Kinderen hebben zich hier ook goed vermaakt. Koffie bij de koffiebar is erg goed. Veel keuze uit verschillende cocktails bij de bar. Wij hebben met z'n allen genoten en komen graag terug om het verbouwde restaurant te bewonderen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 5Marjan30-09-2019

slecht

Ik was samen met mijn dochter afgelopen 12 dagen hier( 19sept/30 sept) n paar dagen voor vertrek kregen wij n mailtje van het reisbureau dat er n verbouwing plaats vind van 1 van de restaurants, Dit heeft behoorlijk veel ergernis gegeven,lang wachten op eten soms pas om 2200 uur aan tafel.
    T eten van t buffet zowel ontbijt/ lunch avondeten was zeeeer slecht vrijwel elke dag t zelfde, personeel was echt niet allemaal even vriendelijk soms zelfs geïrriteerd met name personeel wat werkt bij de Italiaanse restaurant, vooral daar moest je erg lang wachten op eten laat staan n serveerster. Bij inchecken kregen wij gelijk al te horen dat t overboekt was en de kamer met zeezicht niet konden krijgen, gelukkig is dit na 2 dagen herstelt door Amber van Touroperator, De badkamer is erg slecht na t douchen stond alles blank met gevolg n natte onderkant v je jurk. De bedden zijn top. T strandje is mooi en relaxt. Maar mbt t eten was t zeeer slecht .

Gereisd met vrienden in september 2019

• 1Jan04-09-2019

was voor onze honeymoon, airco lekte, wc kapot!!

Trok op niks!!! Onze honeymoon nog nooit zo slecht gezetten

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Thea Mevissen08-07-2019

Prima

Prima Hotel. Grote Kamers. Eten : elk wat wils. Advies : 's avonds bij het visrestaurant of de grill eten aan zee/strand. Supervakantiegevoel. Heb vooral geduld. Maak je niet druk over het Tempo van personeel . Rust zal je redden. Resort ligt naast Mambo beach. 8 minuten lopen (naar rechts ;-)via de straat . Bestel niet de Hotelpendelbus (mag wel). Voor $2 pp word je bij de bushalte elk moment opgepikt door kleine busjes. vice versa. Elk moment van de dag. Alles betalen in $$$$

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Marleen03-07-2019

Fantastisch!

Over het algemeen zeer tevreden over de accommodatie. Kamers iets gedateerd maar op zich prima incl. alle benodigdheden. Toilet/badkamer zijn wel aan vervanging toe. Verder wel schoon. Het buffetrestaurant was niet heel geweldig. Veelal hetzelfde, maar gelukkig maken de andere 4 restaurants het goed. Officieel dien je enkel voor de teppanyaki te reserveren. Door (onverwachte) drukte kan het goed zijn dat je voor de overige a la carte restaurants ook (ter plaatste) moet reserveren (incl. wachttijd). Dit is het wachten overigens wel waard. Drinken/cocktails zijn prima. Animatie idem. Excursie naar Klein Curaçao is aan te raden. Evenals een auto huren en op eigen gelegenheid strand hoppen. De westkust is daarin echt super. TIP: neem een snorkelset mee. Daar zijn ze nogal prijzig (+- vanaf 50 euro). WEL de moeite waard. Fantastische onderwaterwereld (klein curaçao en westkust beaches). Al met al komen wij hier nog wel een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Johanna Runneboom16-06-2019

Een heel gezellig no nonsens resort prettige sfeer fijn strand verschillende restaurants keurige kamers ! Avonden muziek voor ieder wat wils 👌heerlijke cocktails top🥂

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

72 tips over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

• rowdydev, 04-05-2014

Tip: ga met dolfijnen zwemmen! En boek een boottocht naar klein Curacao waar je met snorkelen schildpadden tegen kunt komen.

• Paula, 06-05-2014

Wereldstekker mee nemen en verlengsnoer met stekkerdoos. Dan kan je meerdere apparaten tegelijk opladen. Check meteen of je airco het doet, daarna uitpakken!

• hannahhabraken, 23-04-2014

De excursie van de West Point is perfect met Petertrips. Ook de excursie naar Willemstad met Lorraine A. Richardson was gezellig en heel leerzaam. Je kunt er ook heel makkelijk zelf naartoe. Zwemmen met de dolfijnen vond ik geweldig. Ook naar Mambo Beach lopen is heel leuk in 5 minuutjes ben je er, het heeft ook veel winkeltjes.

87 vragen over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

• Sylvia, 07-02-2020

Dolfijnen

Waar kan je met dolfijnen zwemmen en hoe duur is het

• Sylvia, 07-02-2020

Auto huren

Weet iemand hoe duur het is om een auto te huren en waar kan je het dan het beste huren

• petra Olislagers, 19-06-2019

snorkelen

hallo kan je hier gelijk van af het hotel snorkelen of moet je met een boot of met de auto naar een ander strand

Annemerle, 26-06-2019

Het hotel heeft een groot privéstrand waar je inderdaad meteen kunt snorkelen. Er zijn ontzettend veel mooie vissen te zien. Door de 'reef barrier' heb je ook geen last van de golfen. Snorkels en flippers zijn gratis te leen bij de dive shop op het strand. Veel plezier!

Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats