Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°27°
Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

821 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Geweldig

M.van wijk
8-11-2018

Een onwijs mooi resort. Vriendelijk personeel, nette kamera en veel te doen.

Thuisgevoel

Anique
7-11-2018

Ze noemen het niet voor niets Curadise!

Geweldig

M.van wijk
31-10-2018

Een onwijs mooi resort. Vriendelijk personeel, nette kamera en veel te doen.

geweldig!

sabrina de kroon
31-10-2018

Het is een echte aanrader! Alles tiptop verzorgd, schone kamers, lekker eten en genoeg leuke activiteiten en volop ontspanning!

Eiland valt tegen en mensen daar erg arrogant

Corina polhout
30-10-2018

5 jaar geleden hier geweest was heel goed mooi plekje vriendelijk personeel het eten redelijk niet zo warm. Nu dit jaar in oktober geweest was alsof ik op een ander resort en ander land beland was. We gingen naar het zelfde plekje terug omdat het toen goed was nu zeer slecht. Eten koud zeer weinig variatie alleen in de overige restaurants redelijk. De bediening zeer slecht voor dat je een plekje had duurt erg lang personeel chagrijnig bijna overal. Bestel je wat vooral in de ontbijtzaal was het ergste. Voordat je koffie/thee/jus de Orange kreeg moest je erg veel geduld hebben totdat je boos wordt en dan pas krijg je het en dat 14 dagen lang een grote regen is. De strandbal 1 ongeorganiseerd zooitje niks gaat goed daar. In de overige restaurants hebben we een paar vriendelijke gezichten gezien en werd je goed geholpen. 1 jongen achter de bar uit Venezuela was aardig. De ommeletten kok in de ontbijttafel erg aso en chagrijnig

Bij aankom

echt nooit meer

john en sjan
29-10-2018

,vies hotel.onderscheid tussen amerikanen en nederlanders.vochtige kamers,.slechte service,rauwe hamburgers,vette vis.hotel is verouderd en dakpannen liggen eraf.renoveren tijdens ons verblijf.vieze plastic glazen.gasten legde handdoeken om 6.00 uur.zwembad is vies en wordt niet gereinigd.service is slecht.manager gesproken maar er veranderde niets.ontbijt moest jezelf koffie of thee halen het personeel is lui.geen shows gasten roken en drinken in het zwembad.stagelopers doen het beter zeker luuk.verschillende keren meegemaakt drank op.nederlanders zijn er niet graag gezien.dit hotel is geen aanrader.voor de derde keer hier geweest en nooit meer.totaal geen toezicht bij strand,zwembad of de kamers.luidruchtig,mensen hebben muziek hard aanstaan,geen rust daar.

mensen hadden daar een kamer met iedere dag een koude douche,wij een kamer vol muggen.sommige waren ook heel onvriendelijk en bot.

Beter als gedacht!

Marcel
25-10-2018

Lees een aantal negatieve punten maar de accommodatie is gewoon top. Allereerst overal ja zelfs in de zee voor het hotel WIFI. Permanent 10/10mb. Eten is goed en er zijn veel keuzes. Lekker strand met voldoende bedden en handdoekservice. Meeste medewerkers zijn erg vriendelijk. Rechtstreeks bij het hotel boeken levert tijdens verblijf pas een voordeel op. Kamers zijn prima en de bedden 5sterren.

Klein nadeel is wel dat je bij 4 van de 5 restaurants soms even moet wachten totdat er plaats is. Ondanks een aantal zure reacties is de accommodatie echt veel beter.

Paradijselijk

Hulten
22-10-2018

Geweldig resort! Van alle gemakken voorzien, nette ruime kamers, mooie zwembaden en goed divers eten!

Leuk resort maar kamers erg basic.Curacao is leuk

Kris Lulofs
25-9-2018

Sunscape Resort te Curaçao was goed om te verblijven.

De 4 thema restaurants waren goed.De basis restaurant was niet zo bijzonder qua eten.Maar je werd er wel vol van en niet ziek.

De 3 zwembaden bestonden uit 1 die enkel beschikbaar was als je duurder boekte.Een ander bij onze hotelkamer was 5 bij 3 meter ongeveer dus ook niet de moeite.Het hoofdzwembad was niet zo groot maar voldoende .Leuk was het uitzicht daarvandaan over zee.

De drie stranden waren erg goed.En met rotsen aangelegd afgescheiden van de Caraïbische zee.Daar was het goed in te zwemmen.

Personeel snapte de fooien niet.Als ik 1 wijntje krijg en 5 gulden geef verwacht ik zeker nog 2 te krijgen.Maar daar kon je soms lang op wachten of speciaal naar vragen voor je dat kreeg.Om nu te zeggen dat personeel lui was is een groot woord maar langzaam zeker.Zal wel komen door het mooie weer.Lol!Ik heb personeel wel eens vriendelijker meegemaakt maar het volstaat.Curacao was OK

Volgend jaar weer!

Jason
21-9-2018

Hele aardige persoon, alles gaat lekker lekker op zen carbische tempo maar daar is niks mis mee. Neem waterschoentjes mee!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.