Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
7,6

Omschrijving
Overnachten in een nette, kleurrijke hotelkamer in Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino. Elke avond live-muziek. Ook voor kinderen van alle leeftijden is hier animatie. In Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino verblijf je all-inclusive. Eten doe je in een van de zes restaurants. of zoek verkoeling in het zwembad. Op 7 kilometer van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino voor je op een rij gezet:

825 reviews over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in het Nederlands

Nooit meer!

Tuba,
6-1-2019

Ik heb omdat het personeel bij de receptie een fout hebben gemaakt voor een tweede persoon bij moeten betalen. Ze konden het in het systeem niet meer veranderen na veel discussie heb ik betaald en aangegeven dat ik maar een vriendin ga uitnodigen. Afgesproken dat er ook voor een tweede persoon is betaald is de tweede persoon ook gekomen. Aan de deur is deze persoon toegang geweigerd. Het personeel achter de receptie luister niet, is onbeleefd.

De zwembaden zijn niet allemaal schoon, het eten is vies en elke dag het zelfde. De kamers stinken, zijn vochtig, je ruikt de schimmel.

Je betaald om om 15 uur in te checken maar ik ben pas om 20.30 uur mijn kamer in kunnen gaan.

Kort om kom niet!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig

Mireille Houbraken,
11-12-2018

Top resort!

Locatie is fijn, heel dicht bij mambo beach en willemstad

Heel groot privestrand vast aan het hotel.

Genoeg bedjes geen handoeken leggen.

Genoeg vertier met een goed animatieteam.

Kamers waren verouderd maar wel schoon! En bedden waren heel goed!!

Ontbijt was top alleen het avondeten minder. Weinig variatie en smaakloos.

Gelukkig nog wel andere restaurants waar je kon eten dit was redelijk.

Verder wel heel veel keus uit cocktails!

Aanrader; klein Curaçao, met dolfijnen zwemmen en jeep safari, ook een bezoekje aan willemstad mag niet onbreken. Er gaat dagelijls een gratis shuttle busje.

We hebben erg genoten en kunnen dit zeker aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Super mooi voor herhaling vatbaar

Bea,
1-12-2018

Lekker onbezorgd verblijf met een mooie lagune om te snorkelen, dicht bij Mambo beach boulevard en sea aquarium.

Gereisd met partner in september 2017

Volgend jaar zeker weer!

Larissa,
21-11-2018

Het resort is super mooi en schoon! Het ligt op maximaal 5 minuten lopen van mambo beach en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Elke dag worden er activiteiten voor de gasten georganiseerd en elke avond is er een programma om de gasten te vermaken. Je kunt de hele dag door eten en drinken en als je naar de stad wil gaat er 2 keer per dag een gratis pendelbus heen en weer om je te brengen en op te halen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Top! 😍

Jessie,
16-11-2018

Super resort! 5 verschillende restaurants met goed eten niet alleen de standaard all you Can eat maaltijden. De hele dag uitgebreide animatie voor jong en oud. Goede ligging, naast het privé strand zijn er verschillende stranden op 5 minuten lopen. Ruime kamers met een eigen bed per persoon. 😍

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Thuisgevoel

Anique,
7-11-2018

Ze noemen het niet voor niets Curadise!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldig

M.van wijk,
31-10-2018

Een onwijs mooi resort. Vriendelijk personeel, nette kamera en veel te doen.

Gereisd met partner in juni 2018

geweldig!

sabrina de kroon,
31-10-2018

Het is een echte aanrader! Alles tiptop verzorgd, schone kamers, lekker eten en genoeg leuke activiteiten en volop ontspanning!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Eiland valt tegen en mensen daar erg arrogant

Corina polhout,
30-10-2018

5 jaar geleden hier geweest was heel goed mooi plekje vriendelijk personeel het eten redelijk niet zo warm. Nu dit jaar in oktober geweest was alsof ik op een ander resort en ander land beland was. We gingen naar het zelfde plekje terug omdat het toen goed was nu zeer slecht. Eten koud zeer weinig variatie alleen in de overige restaurants redelijk. De bediening zeer slecht voor dat je een plekje had duurt erg lang personeel chagrijnig bijna overal. Bestel je wat vooral in de ontbijtzaal was het ergste. Voordat je koffie/thee/jus de Orange kreeg moest je erg veel geduld hebben totdat je boos wordt en dan pas krijg je het en dat 14 dagen lang een grote regen is. De strandbal 1 ongeorganiseerd zooitje niks gaat goed daar. In de overige restaurants hebben we een paar vriendelijke gezichten gezien en werd je goed geholpen. 1 jongen achter de bar uit Venezuela was aardig. De ommeletten kok in de ontbijttafel erg aso en chagrijnig

Bij aankom

Gereisd met partner in oktober 2018

echt nooit meer

john en sjan,
29-10-2018

,vies hotel.onderscheid tussen amerikanen en nederlanders.vochtige kamers,.slechte service,rauwe hamburgers,vette vis.hotel is verouderd en dakpannen liggen eraf.renoveren tijdens ons verblijf.vieze plastic glazen.gasten legde handdoeken om 6.00 uur.zwembad is vies en wordt niet gereinigd.service is slecht.manager gesproken maar er veranderde niets.ontbijt moest jezelf koffie of thee halen het personeel is lui.geen shows gasten roken en drinken in het zwembad.stagelopers doen het beter zeker luuk.verschillende keren meegemaakt drank op.nederlanders zijn er niet graag gezien.dit hotel is geen aanrader.voor de derde keer hier geweest en nooit meer.totaal geen toezicht bij strand,zwembad of de kamers.luidruchtig,mensen hebben muziek hard aanstaan,geen rust daar.

mensen hadden daar een kamer met iedere dag een koude douche,wij een kamer vol muggen.sommige waren ook heel onvriendelijk en bot.

Gereisd met partner in oktober 2018

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.