Appartement Sunrise Boca Gentil

5 reviews over Appartement Sunrise Boca Gentil

• 2018
    10jacob de jong16-11-2018

Super mooi

mooi en luxe park qua rust ontspanning en ligging. geen bar o.i.d maar op loopafstand (50 a 100 mtr)vind je echt alles echt een Aanrader

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

• 2017
    10jacob11-03-2017

super echt perfect

wij verbleven 3 weken op sunrise 9 er waren geen slechte dingen in een woord fantastisch vergeet geen muggenspray de blauwe flesjes van Alloe Vera zijn erg goed tegen de muggen

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• Oude reviews

9heer Kootker18-12-2014

Uitstekend!

Niks mis mee. Mooie ligging en prima appartement. Dichtbij strand en supermarkt

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 10CvN11-08-2013

App met een fantastisch balcon met vrij zeezicht

Wij verbleven met 5 volwassenen 3 weken in app Sunrise 7 in het park Boca Gentil. Heerlijke vakantie gehad. Supergroot en mooi appartement op de 1e verdieping. Je wordt ontvangen door de beheerder ter plaatse die goed uitleg geeft. Mooi en schoon app met 3 x 2 persoonskamer met airco op elke slaapkamer. Verder leef je op het balcon dat overdekt is. Prachtig uitzicht en lekker op te eten en `s-avonds met een boek te zitten.. Op 10 min lopen het bekende Jan Thielstrand waar je gratis toegang hebt als gast van Boca Gentil. Het is een afgesloten park met toegangspasjes dus qua veiligheid is het prima. In de omgeving is ook zat te doen maar ik zou wel adviseren om voor de gehele periode een auto te huren. Willemstad Centrum is 15/20 minuten.Op de hoek zit een AH supermarkt bij het bekende Papagayo beachresort. Mooi rustig gelegen complex met alles op loopafstand en Willemstand is goed bereikbaar per auto.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Familie Mulder07-06-2013

Superappartement voor een verwenvakantie

Wij verbleven in Sunrise 8, in de meivakantie 2013, een superluxe appartement met alles erop en eraan. Vlak aan zee, met een adembenemend uitzicht. Het overdekte terras is helemaal geweldig, leuke plek om te relaxen, maar ook een geweldige plek om te eten. In het appartement is een grote, compleet ingerichte keuken met alle benodigde apparatuur, erg leuk zijn de openslaande luiken. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is de matige temperatuur van de douche, wat weer geen echt probleem is bij de temperatuur op Curacao. Het strand van Jan Thiel is leuk, maar niet erg groot. Bij het strand zijn voldoende restaurantjes en 's avonds is er altijd wel wat te beleven. Wij vonden de AH en de sportschool vlak bij erg handig. Vlak buiten het park is een bushalte.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

2 tips over Appartement Sunrise Boca Gentil

• CvN, 11-08-2013

Bezoek Klein Curacao met de Mermaid. Beste boot, beste service en goede lunch BBQ. Verder is het park Shera Boca met de grotten leuk + de strandjes Daaibooi + Cas Abou. Willemstad zelf is ook leuk, tip pakeer in de Pietermaai parkeergarage, Veilig, midden in het centrum en relatief goedkoop. Het slavernijmuseum Kur Holanda is een aanrader. Verder goed gegeten bij Il Forno (Italiaans) + de Kleine Wereld (ligt op 3 autominuten) en in de stand zelf Larry`s steakhouse waar veel locals komen.

• Familie Mulder, 07-06-2013

Koop een snorkelsetje bij de duikschool, snorkelen in de buurt van de rotsen vonden wij erg leuk.

0 vragen over Appartement Sunrise Boca Gentil

Appartement info