Appartement Sundaville Appartementen

Tonen op kaart

35 reviews over Appartement Sundaville Appartementen

• 10Monsieur Jules30-09-2017

Heerlijke rustige plek. Geweldig uitzicht

Heerlijke rustige plek. Geweldig uitzicht. Volop privacy. Bij 32 graden biedt het zwembad heerlijke verkoeling. Natuurlijk airco in het appartement en gratis wifi. En in het kader van plannenmakerij: Henk denkt met je mee!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Bjorn & Astrid10-06-2017

Heerlijk!

Wij hebben erg genoten van het eiland. Jullie appartement is een perfect onderkomen om het eiland te ontdekken en ligt centraal om strandjes en restaurants te bezoeken.

Het appartement ligt heerlijk op de wind waardoor het goed vertoeven is. Wij hebben genoten van het heerlijke zwembad & de bqq avondjes!

Eigenaren Henk & Saskia weten veel van het eiland en kunnen je er alles over vertellen. Ook hebben we met Henk & Saskia een dag rond het eiland gereden en mooie plekken bezocht waar je normaal gesproken niet snel komt.

Een betere gastheer en gastvrouw hadden wij ons niet kunnen wensen!

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9L.Wijler07-09-2016

Fantastische vakantie!!

Van 18 juli tot 6 augustus heb ik samen met mijn dochter van 14 jaar een fantastische vakantie gehad op mijn geboorte eiland. Na zes jaar weer op mijn geboortegrond te zijn geweest kan ik alleen zeer positief zijn over onze vakantie. Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van een accommodatie omdat wij van en met onze familie wilden genieten maar toch privacy wilden. Wij kwamen aan bij het appartementen complex en waren meteen verkocht. Voor mijn dochter kon de vakantie niet meer stuk bij het zien van het fantastische zwembad. Wij werden zeer vriendelijk en warm ontvangen door de eigenaar die ons gelijk op ons gemak stelde. Wij beschikten gedurende onze vakantie over het appartement direct gelegen aan het zwembad, het appartement Papaya. De eigenaar is zeer vriendelijke, betrouwbare en behulpzame. Het appartementen complex ligt in de zeer mooie en rustige wijk Sun Valley met fantastische uitzicht! Een uitstekende locatie waar wij onze rust weer konden vinden na een lange dag van het fantastische eiland te hebben genoten. Het appartement was van alle gemakken voorzien, wij kregen 1x per week schoon beddengoed. Wat ook bijzonder was is dat wij ook in goed overleg met de eigenaar bezoek mochten ontvangen. Wij hebben plannen om volgend jaar opnieuw een bezoek te brengen aan Curaçao en zullen zeker weer bij Sundaville appartementen een boeking doen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Ina23-08-2016

Héérlijke bestemming!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Henk in de Sundaville appartementen. De appartementen liggen tegen een heuvel waardoor er een heerlijke tropische wind waait. De koffers worden met een lift naar boven getransporteerd dus je hoeft niks zwaars te tillen. Het zwembad is prachtig en heerlijk verkoelend. Hij heeft zelf prachtige ligbedden gemaakt met zachte kussens. Het appartement is schoon en het keukenblok is voorzien met alles wat je nodig hebt. Henk is een echte gastheer, hij heeft ons zelfs gered toen we met onze huurauto vast kwamen te staan! Daarna hebben we voor een goede prijs zijn jeep gehuurd. Tot slot bracht hij ons ook nog naar de luchthaven! Echt helemaal top

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10albert28-03-2016

Top vakantie!

Eind februari verbleven wij een week in een prima studio van sundaville alles wat we nodig hadden was aanwezig. De locatie was prima met uitzicht op Willemstad .De eigenaar Henk is erg vriendelijk en gastvrij zelfs heeft hij voor ons een smoothie gemaakt van locale vruchten. Verder beschikt het appartement over een zwembad waar je heerlijk kunt zwemmen of van de zon kan genieten. Voor een leuke prijs kun je ook via Henk een auto huren zodat je er zelf op uit kan en het eiland kan ondekken. Wij hebben echt genoten van onze tijd en kunnen dit appartement zeker bij een ieder aanraden. Wij komen nog een keer terug!

Gereisd met partner in februari 2016

• 5Rob28-03-2016

Matig....

Doordat we vrij laat waren met boeken, bleken onze favoriete adressen al bezet. Bij SundaVille konden we nog wel terecht. Appartement 1 waar wij zaten is erg ruim met een grote, gekoelde slaapkamer. Het uitzicht is 's avonds prachtig. Het grote zwembad nodigt uit voor een heerlijke verkoelende duik. Maar dan zou je ook lekker in de zon willen liggen. Helaas... geen ligbedden. Rondom het zwembad is het niet gezellig ingericht, te veel beton. Ook voor het appartement geen rust en stilte. De weg die er pal voor ligt kent dag en nacht veel autogeraas. Ook de lokaal repeterende band laat zich elke avond ruim horen. :-( De eigenaren proberen je met veel (Amsterdamse) enthousiasme te onderhouden, maar professioneel zijn betekent ook dat je je gasten die voor rust komen (zoals wij) ook met rust moet kunnen laten... We komen al jaren op Curacao en weten dat het ook anders kan....

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Ivana& Cindy20-03-2016

Aanrader

Zeer nette accomodatie, alles er op en er aan. Keuze uit 4 verschillende appartementen/studio's. Heerlijk zwembad en geweldig uitzicht. Je ziet er gewoon de gigantische cruiseschepen in de verte liggen. Qua locatie ook perfect. En dat voor een leuke prijs! Binnen een kwartier zit je met de auto bij oa. Cabana. Maar met de pajero die we geleend hebben in 2 weken het hele eiland kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Peter C22-12-2015

Fantastische vakantie bovenin Sun Valley!

Heerlijk relaxed verblijf in een schitterend gelegen appartementencomplex. Prachtig uitzicht over Willemstad en omgeving met recht tegenover in de verte de Kon. Julianabrug. Tussendoor, via de Sint Annabaai, kun je de zee zien en 's-avonds geven alle lichten over de stad een spectaculair beeld. Drie jaar geleden was ik hier ook, in dezelfde studio (Kadushi) en heb toen ook zo genoten. Er heerst een informele sfeer, terwijl alles toch heel ordelijk verloopt. Het is schoon en opgeruimd. Je voelt je direct helemaal thuis. Een belangrijk verschil met drie jaar terug is, dat nu boven een heerlijk royaal zwembad aanwezig is. Het diepste punt is ongeveer 1.60 m, dus je kunt heerlijk baantjes zwemmen. Bij het zwembad is een heerlijk terras, waar je lekker in de zon kunt zitten of liggen. Wanneer je dat te warm vindt dan kun je ook onder een soort pergola gaan zitten. De service is prima; je wordt tegen een kleine vergoeding van het vliegveld opgehaald en ook weer weggebracht. Achter een schuifhek met afstandsbediening kun je je gehuurde auto parkeren. Wekelijks worden de appartementen voorzien van schoon linnengoed. De inventaris is compleet, zoals een royale koel/vrieskast, 2 pits gasstel, een vitrinekast met voldoende serviesgoed en bestek. Er is Wifi met een krachtige verbinding. Er is ook TV aanwezig, maar die heb ik niet gebruikt. Je zit immers veel buiten, want het is er Altijd lekker weer. Kortom een zonnige en een relaxte vakantie tegen een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader!!!

Alleen gereisd in december 2015

• 8Steven22-11-2015

Geweldige plek

Siem en Trudie geweldige gastheer en gastvrouw. Zwembad met prachtig uitzichtboven voor savonds. Zeer functioneel en net apartement. Minder was het lawaaiierig verkeer smorgens.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Jeroen en Mariëlle 17-07-2015

Geweldig genoten (met dreumes)!

Begin van het jaar genoten van een heerlijke vakantie op Curaçao. Mede door het fijne verblijf en de geweldige gastheer en -vrouw was dit een vakantie om nooit te vergeten. Wij verbleven boven in het kleinere appartement waar alles klaar stond, ook voor onze dochter. Dat we twee meter van de trap af zaten was even spannend maar daar had Henk al snel een traphekje geplaatst!
    Na een dagje strand of bezoek aan andere bezienswaardigheden was het genieten op het terrasje boven, afgewisseld door een frisse duik in het mooie zwembad. Kortom: aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

7 tips over Appartement Sundaville Appartementen

• Peter, 15-06-2012

Huur een auto voor een week en ga iedere dag naar een ander strand of zelfs naar 2 stranden. Leukste stranden: Daaibooibaai, Cas Abou, Grote Knip, Porto Mari en Playa Canoa. Voor de laatste moet je een stuk door de rimboe (achter stadion en cementfabriek) maar dan zit je wel lekker rustig.

• Joep, 09-01-2012

Galerie Kas di Alma Blou in landhuis Habaai!!!

• Esther, 22-07-2012

Cas Abou, Stuisvogelboerderij, happy hours bij Wet and Wild en Mambo beach (liggen naast elkaar).

0 vragen over Appartement Sundaville Appartementen

Appartement info