Appartement Sundaville Appartementen

35 reviews over Appartement Sundaville Appartementen in het Nederlands

Heerlijke rustige plek. Geweldig uitzicht

Monsieur Jules,
30-9-2017

Heerlijke rustige plek. Geweldig uitzicht. Volop privacy.

Bij 32 graden biedt het zwembad heerlijke verkoeling.

Natuurlijk airco in het appartement en gratis wifi.

En in het kader van plannenmakerij: Henk denkt met je mee!

Heerlijk!

Bjorn & Astrid,
10-6-2017

Wij hebben erg genoten van het eiland. Jullie appartement is een perfect onderkomen om het eiland te ontdekken en ligt centraal om strandjes en restaurants te bezoeken.

Het appartement ligt heerlijk op de wind waardoor het goed vertoeven is. Wij hebben genoten van het heerlijke zwembad & de bqq avondjes!

Eigenaren Henk & Saskia weten veel van het eiland en kunnen je er alles over vertellen. Ook hebben we met Henk & Saskia een dag rond het eiland gereden en mooie plekken bezocht waar je normaal gesproken niet snel komt.

Een betere gastheer en gastvrouw hadden wij ons niet kunnen wensen!

Wij komen zeker terug!

Fantastische vakantie!!

L.Wijler
7-9-2016

Van 18 juli tot 6 augustus heb ik samen met mijn dochter van 14 jaar een fantastische vakantie gehad op mijn geboorte eiland. Na zes jaar weer op mijn geboortegrond te zijn geweest kan ik alleen zeer positief zijn over onze vakantie. Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van een accommodatie omdat wij van en met onze familie wilden genieten maar toch privacy wilden. Wij kwamen aan bij het appartementen complex en waren meteen verkocht. Voor mijn dochter kon de vakantie niet meer stuk bij het zien van het fantastische zwembad. Wij werden zeer vriendelijk en warm ontvangen door de eigenaar die ons gelijk op ons gemak stelde. Wij beschikten gedurende onze vakantie over het appartement direct gelegen aan het zwembad, het appartement Papaya. De eigenaar is zeer vriendelijke, betrouwbare en behulpzame. Het appartementen complex ligt in de zeer mooie en rustige wijk Sun Valley met fantastische uitzicht! Een uitstekende locatie waar wij onze rust weer konden vinden na een lange dag van het fantastische eiland te hebben genoten. Het appartement was van alle gemakken voorzien, wij kregen 1x per week schoon beddengoed. Wat ook bijzonder was is dat wij ook in goed overleg met de eigenaar bezoek mochten ontvangen. Wij hebben plannen om volgend jaar opnieuw een bezoek te brengen aan Curaçao en zullen zeker weer bij Sundaville appartementen een boeking doen!

Héérlijke bestemming!

Ina
23-8-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Henk in de Sundaville appartementen. De appartementen liggen tegen een heuvel waardoor er een heerlijke tropische wind waait. De koffers worden met een lift naar boven getransporteerd dus je hoeft niks zwaars te tillen. Het zwembad is prachtig en heerlijk verkoelend. Hij heeft zelf prachtige ligbedden gemaakt met zachte kussens. Het appartement is schoon en het keukenblok is voorzien met alles wat je nodig hebt. Henk is een echte gastheer, hij heeft ons zelfs gered toen we met onze huurauto vast kwamen te staan! Daarna hebben we voor een goede prijs zijn jeep gehuurd. Tot slot bracht hij ons ook nog naar de luchthaven! Echt helemaal top

Top vakantie!

albert
28-3-2016

Eind februari verbleven wij een week in een prima studio van sundaville alles wat we nodig hadden was aanwezig. De locatie was prima met uitzicht op Willemstad .De eigenaar Henk is erg vriendelijk en gastvrij zelfs heeft hij voor ons een smoothie gemaakt van locale vruchten. Verder beschikt het appartement over een zwembad waar je heerlijk kunt zwemmen of van de zon kan genieten. Voor een leuke prijs kun je ook via Henk een auto huren zodat je er zelf op uit kan en het eiland kan ondekken. Wij hebben echt genoten van onze tijd en kunnen dit appartement zeker bij een ieder aanraden. Wij komen nog een keer terug!

Matig....

Rob
28-3-2016

Doordat we vrij laat waren met boeken, bleken onze favoriete adressen al bezet. Bij SundaVille konden we nog wel terecht.

Appartement 1 waar wij zaten is erg ruim met een grote, gekoelde slaapkamer. Het uitzicht is 's avonds prachtig. Het grote zwembad nodigt uit voor een heerlijke verkoelende duik. Maar dan zou je ook lekker in de zon willen liggen. Helaas... geen ligbedden. Rondom het zwembad is het niet gezellig ingericht, te veel beton. Ook voor het appartement geen rust en stilte. De weg die er pal voor ligt kent dag en nacht veel autogeraas. Ook de lokaal repeterende band laat zich elke avond ruim horen. :-( De eigenaren proberen je met veel (Amsterdamse) enthousiasme te onderhouden, maar professioneel zijn betekent ook dat je je gasten die voor rust komen (zoals wij) ook met rust moet kunnen laten...

We komen al jaren op Curacao en weten dat het ook anders kan....

Aanrader

Ivana& Cindy
20-3-2016

Zeer nette accomodatie, alles er op en er aan. Keuze uit 4 verschillende appartementen/studio's. Heerlijk zwembad en geweldig uitzicht. Je ziet er gewoon de gigantische cruiseschepen in de verte liggen. Qua locatie ook perfect. En dat voor een leuke prijs! Binnen een kwartier zit je met de auto bij oa. Cabana. Maar met de pajero die we geleend hebben in 2 weken het hele eiland kunnen ontdekken.

Fantastische vakantie bovenin Sun Valley!

Peter C
22-12-2015

Heerlijk relaxed verblijf in een schitterend gelegen appartementencomplex.

Prachtig uitzicht over Willemstad en omgeving met recht tegenover in de verte de Kon. Julianabrug. Tussendoor, via de Sint Annabaai, kun je de zee zien en 's-avonds geven alle lichten over de stad een spectaculair beeld.

Drie jaar geleden was ik hier ook, in dezelfde studio (Kadushi) en heb toen ook zo genoten. Er heerst een informele sfeer, terwijl alles toch heel ordelijk verloopt. Het is schoon en opgeruimd. Je voelt je direct helemaal thuis.

Een belangrijk verschil met drie jaar terug is, dat nu boven een heerlijk royaal zwembad aanwezig is. Het diepste punt is ongeveer 1.60 m, dus je kunt heerlijk baantjes zwemmen. Bij het zwembad is een heerlijk terras, waar je lekker in de zon kunt zitten of liggen. Wanneer je dat te warm vindt dan kun je ook onder een soort pergola gaan zitten.

De service is prima; je wordt tegen een kleine vergoeding van het vliegveld opgehaald en ook weer weggebracht. Achter een schuifhek met afstandsbediening kun je je gehuurde auto parkeren. Wekelijks worden de appartementen voorzien van schoon linnengoed. De inventaris is compleet, zoals een royale koel/vrieskast, 2 pits gasstel, een vitrinekast met voldoende serviesgoed en bestek. Er is Wifi met een krachtige verbinding. Er is ook TV aanwezig, maar die heb ik niet gebruikt. Je zit immers veel buiten, want het is er Altijd lekker weer.

Kortom een zonnige en een relaxte vakantie tegen een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader!!!

Geweldige plek

Steven
22-11-2015

Siem en Trudie geweldige gastheer en gastvrouw. Zwembad met prachtig uitzichtboven voor savonds. Zeer functioneel en net apartement.

Minder was het lawaaiierig verkeer smorgens.

Geweldig genoten (met dreumes)!

Jeroen en Mariëlle
17-7-2015

Begin van het jaar genoten van een heerlijke vakantie op Curaçao. Mede door het fijne verblijf en de geweldige gastheer en -vrouw was dit een vakantie om nooit te vergeten. Wij verbleven boven in het kleinere appartement waar alles klaar stond, ook voor onze dochter. Dat we twee meter van de trap af zaten was even spannend maar daar had Henk al snel een traphekje geplaatst!

Na een dagje strand of bezoek aan andere bezienswaardigheden was het genieten op het terrasje boven, afgewisseld door een frisse duik in het mooie zwembad. Kortom: aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sundaville Appartementen in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sundaville Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.