Bed and Breakfast Sun Sea Sleep

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

155 reviews over Bed and Breakfast Sun Sea Sleep

• 10Fam. Boschman11-08-2020

We hebben enorm genoten van een prachtig ruim en schoon appartement met een heerlijk privé zwembad. De ontvangst door Bram en Esther was erg hartelijk. Niets is hen te veel en we voelden ons zeer welkom tijdens het verblijf! Met een huurauto het hele eiland verkend. Appartement ligt in een mooie wijk en dicht bij bekende Jan Thiel beach, Mambo beach en de mooie Caracas baai. Sun sea sleep appartement EN bed en breakfast is een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    8Marion Tubben09-10-2019

Helemaal top!

De ligging is super. Jan Thiel en Mambo Beach is 5 min rijden. Wij hebben gebruik gemaakt van één van de appartementen + prive zwembad. Appartement is erg ruim en het zwembad is heel fijn. We hebben één keer gebruik gemaakt van het ontbijt, dit was super. Bram en Ester zijn super gastvrij , met vragen kun je altijd bij hun terecht.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Miranda08-09-2019

Heerlijk

We hebben 3 weken in een prachtig, ideaal gelegen, warm huis en appartement mogen verblijven. Een bijzonder warme en gezellige ontvangst van een bijzonder warm stel die constant voor je klaar staan en je zelfs verrassen op je verjaardag. Zo bijzonder en mooi. Mede daardoor een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Björn01-02-2019

Ik heb samen met twee vrienden 10 dagen door gebracht bij Bram en Ester in hun Sun Sea Sleep. Vanaf moment 1 voelden wij ons erg thuis, vanwege de gastvrijheid en vriendelijkheid. De ligging is heel erg goed, je hebt uitzicht op de Tafelberg en je bent binnen 5 minuten met de auto bij Mambo Beach en Jan Thiel. De kamer die wij hadden was perfect, hartstikke schoon en de bedden lagen erg goed. De huurauto die wij hadden gekregen van Bram en Ester reed top en heeft ons overal heengebracht. Iedere ochtend hebben wij genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt met vers fruit, iedere dag een andere verse smoothie, keuze uit een gekookt, scrambled of gebakken eitje en heerlijke broodjes met beleg. Bram en Ester zijn hele fijne mensen die te allen tijde klaar staan voor hun gasten. Ze hebben twee lieve dochters die goed omgaan met het feit dat er gasten rondlopen. We hebben erg genoten van onze tijd in Curacao met dank aan Bram en Ester.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    10Jos16-12-2018

Fenomenaal Goed

Fantastische plek om te verblijven tijdens je verblijf op curacao. Zeer gastvrij en Bram en ester proberen je vakantie zo mooi mogelijk te maken . Ze hebben een uitgebreide map met prachtige plekken op het eiland voor je klaar liggen. De appartementen zien er top uit . Lekker ruim en een heerlijke airco. Het ontbijt is elke morgen een feestje. Heerlijk ontbijt elke morgen. Ook de haal en brengservice die Bram en Ester is perfect. Je wordt hartelijk ontvangen op Hato en je kunt tijdens de rit naar Sun Sea Sleep al gelijk ervaren hoe het rijden op het eiland eraan toe gaat. Bram en Ester doen er alles aan om je vakantie zo moo mogelijk te laten verlopen . Ze zijn zeer gastvrij en echt alles kan in overleg natuurlijk. Echt een topplek om je vakantie te vieren op curacao

Gereisd met partner in november 2018

• 10Judith08-11-2018

Fantastisch!

Het was echt fantastisch! Ten eerste zag het er uit als op de foto’s! Ester en Bram zijn super gezellig, vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt is super lekker- je hebt d’r van alles! Ze bakken zelfs een eitje voor je als je wilt en je krijgt elke dag een verse smoothie en fruitsalade. Het hele complex is schoon en mooi gelegen. Je hebt wel een auto nodig- maar die heb je op Curaçao sowieso nodig ;) Ik kom volgend jaar zeker weer terug bij Ester en Bram!!

• 10Carla van Bree30-10-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en gezelligheid van Bram en Ester (en hun 2 schattige dochtertjes)! Iedere dag kregen we een geweldig ontbijt met fruit en heerlijke smoothies. We kregen goede adviezen waar we heerlijk konden eten! We komen heel graag nog een keer terug bij Sun Sea Sleep! Een echte aanrader

• 10Albert30-10-2018

Top!!

Top!!!!! Uitstekend,informeel,briljant,gezellig,gastvrij, behulpzaam,ruim,heerlijk ontbijt,prima airco,ruime kamers, fijne gastvrouw en heer, leuke kindjes, mooie ligging,heel goede bedden, nog iets te wensen? Nee hoor, hospitality ten top.

• 10Marcel, Petra, Britte,Fleur, Jens en Levi14-10-2018

Bram en Ester bedankt voor alle goede zorgen!

Wij hebben in augustus 2 weken geboekt bij Sun Sea Sleep en het was heerlijk om jullie gasten te mogen zijn. Schoon en ruim appartement met luxe kamers. Een zwembad enkel voor ons alleen, ligbedden en een heerlijk terras in een ongedwongen en huiselijke sfeer. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Niets is Ester en Bram teveel geweest om ons een fijne tijd op Curaçao te geven. Sun Sea Sleep is dus wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Jordy09-10-2018

Heerlijk genieten

Heerlijk appartement, met fijne gastheer en dame. Fantastich gehad met mijn gezin en alles wat Curacao te bieden heeft. Appartement met veel privacy en genieten van de huur auto die daar ook hebben gehuurd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Bed and Breakfast Sun Sea Sleep info