Bed and Breakfast Sun Sea Sleep

Laatste review

Fantastisch!

Judith,
8-11-2018

Het was echt fantastisch! Ten eerste zag het er uit als op de foto’s! Ester en Bram zijn super gezellig, vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt is super lekker- je hebt d’r van alles! Ze bakken zelfs een eitje voor je als je wilt en je krijgt elke dag een verse smoothie en fruitsalade. Het hele complex is schoon en mooi gelegen. Je hebt wel een auto nodig- maar die heb je op Curaçao sowieso nodig ;) Ik kom volgend jaar zeker weer terug bij Ester en Bram!!

Kenmerken

Judith,
8-11-2018

Carla van Bree,
30-10-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en gezelligheid van Bram en Ester (en hun 2 schattige dochtertjes)! Iedere dag kregen we een geweldig ontbijt met fruit en heerlijke smoothies. We kregen goede adviezen waar we heerlijk konden eten! We komen heel graag nog een keer terug bij Sun Sea Sleep! Een echte aanrader

Top!!

Albert,
30-10-2018

Top!!!!!

Uitstekend,informeel,briljant,gezellig,gastvrij, behulpzaam,ruim,heerlijk ontbijt,prima airco,ruime kamers, fijne gastvrouw en heer, leuke kindjes, mooie ligging,heel goede bedden, nog iets te wensen? Nee hoor, hospitality ten top.

Direct boeken

Bram en Ester bedankt voor alle goede zorgen!

Marcel, Petra, Britte,Fleur, Jens en Levi,
14-10-2018

Wij hebben in augustus 2 weken geboekt bij Sun Sea Sleep en het was heerlijk om jullie gasten te mogen zijn. Schoon en ruim appartement met luxe kamers. Een zwembad enkel voor ons alleen, ligbedden en een heerlijk terras in een ongedwongen en huiselijke sfeer.

Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Niets is Ester en Bram teveel geweest om ons een fijne tijd op Curaçao te geven.

Sun Sea Sleep is dus wat ons betreft een echte aanrader!

Heerlijk genieten

Jordy,
9-10-2018

Heerlijk appartement, met fijne gastheer en dame. Fantastich gehad met mijn gezin en alles wat Curacao te bieden heeft. Appartement met veel privacy en genieten van de huur auto die daar ook hebben gehuurd.

Een aanrader!

Marjanne Cornelissen,
2-10-2018

Wij hebben in september 6 overnachtingen (b&b) geboekt bij "Sun Sea Sleep" en we hebben er geen spijt van gehad.

Schone, ruime en luxe kamers. Een zwembad enkel voor de 4 b&b kamers met ligbedden, een lounge gedeelte, een geweldig ontbijt....maar wat ons het meest is bijgebleven is de ongedwongen en huiselijke sfeer.

Sun Sea Sleep is dus een echte aanrader!

Fam boeijink,
15-9-2018

Het was super ombij jullie te mogen verblijven.

Het voelde vanaf de eerste dagerg vetrouwd

We hebben genoten van een onrbijtje

Het mooie zwembad

Jullie compliment dat we de bank buiten hadden gezet vonden we erg leuk...ook de vele mooie urendie we samen hebben gehad zijn onvergetelijk

Als we vragen hadden waren we altijd welkom

En een auto huren werd ook netjes geregeld net als dolfijnen zwemmen wat ook super was

Wij zullen nog vaak terug denken aan deze mooie tijd

En aan de shusi s haha ....

Was een super tijd dank jullie wel

Tot gauw gr uit de achtrhoek

Fantastisch !!

Sjors,
15-9-2018

Wij hebben in totaal 11 dagen volop genoten op Curacao bij Sun Sea Sleep! Bram & Ester (+ kids Isa & Sam) maken alle verwachtingen meer dan waar. Fantastisch mooie en luxe Accomodatie, elke ochtend een ontbijt waar niks té gek is en waar menig hotel nog een voorbeeld aan kan nemen en de gastvrijheid + enthousiasme van Bram & Ester is puur en altijd aanwezig. Écht niks is te gek!! We willen jullie nogmaals enorm bedanken voor de gezelligheid, jullie zorgen en het vele lachen! Veel succes en plezier de komende tijd en zeker tot snel!

P.S. Blijf oefenen met sjoelen, want de volgende keer willen we absoluut een revanche 😉

Volop genieten!

Mireille,
14-9-2018

Mede dankzij de super accommodatie hebben wij een fantastische vakantie op Curacao gehad! We starten de dag met een heerlijk ontbijt met voldoende keuze en mogelijkheden. Bram en Ester zijn erg gastvrij, we werden hartelijk ontvangen en staan altijd voor je klaar. De b&b is erg netjes, schoon, ruim, goede airco en een heerlijk zwembad. Aan alles is gedacht: koude drankjes, genoeg boeken en tijdschriften die je kunt lezen, informatiemaps met tips over Curacao en niks is te veel gevraagd. We hebben een auto via Sun Sea Sleep gehuurd, ook zeker een aanrader. Kortom: een top vakantie!

Wij zullen iedereen een verblijf bij Sun Sea Sleep aanraden.

Fam. VanVeen,
25-8-2018

Hoewel we geen appartement mensen zijn hebben we een fantastische week en verblijf gehad. Je krijgt er een gevoel van thuis komen. Super lieve gastvrije mensen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sun Sea Sleep in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sun Sea Sleep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.