Bed and Breakfast Sun Sea Sleep

124 reviews over Bed and Breakfast Sun Sea Sleep in het Nederlands

Super!

Harry en Katja
8-6-2018

Echt een superverblijf gehad bij Sun Sea Sleep! De eigenaren zijn erg gastvriendelijk, de kamers zijn erg netjes en schoon! De ontbijtjes waren echt heel lekker... Al met al een geweldige week gehad!

fantastisch

Joel
8-6-2018

Dit luxe B&B staat in een nette en veilige buurt. De kamers zijn ruim, schoon en mooi. De prachtige badkamer met een heerlijke stortdouche met warm water (vaak uitzonderlijk op Curaçao). Zeer comfortabele bedden waarin wij fantastisch hebben geslapen.

De lieve eigenaren doen er alles aan om jouw verblijf zo geweldig mogelijk te maken. Wij voelden ons vorstelijk behandeld. Kortom, geen slechte punten aan op te noemen. Een aanrader!

Uitstekend!

Hendrie
7-6-2018

We hebben erg genoten van de hartelijke ontvangst, gastvrijheid, gezelligheid, het lekkere ontbijt👨‍🍳, de uitgebreide uitleg van Bram over wat allemaal in de smoothie gaat 😉, service 🤵🏻(nog snel een huurauto kunnen regelen en het ophalen van het vliegveld) en de fijne accommodatie. Ronduit: top!

Super

Iris
    7-6-2018

Het was Ge-wel-dig! Een fantastisch onderkomen met een heerlijk ontbijt. We hebben onwijs veel plezier gehad.

Vorstelijk

Sebastiaan & Lisanne
    1-5-2018

Super B&B, het ontbreekt je hier aan niets. Ontzettend gepassioneerd stel en de gast staat centraal. Mooie kamer, schoon, ruim, airco en mooie douche. Het ontbijt is super. Alles is mogelijk en je voelt je hier zeker thuis. Je hoeft alleen maar te genieten aan het mooie zwembad!

Geweldige B&B

Wouter&Marije
    28-4-2018

Onze 3e keer op Curacao, maar voor het eerst bij Bram&Ester. Wij zaten in een kamer van de B&B en wat voelden wij ons thuis bij jullie, zoals je je hoort te voelen bij een B&B! Heerlijke ruime kamer en badkamer, het zwembad voor je deur: goed voor een duik na een lange (strand)dag, de ontbijtjes die tot in de puntjes verzorgd waren en de onwijs gezellige spelletjesavonden, kortom Geweldig!!

Een auto via Bram&Ester huren is ook zeker de moeite, goede prijs!

Bedankt voor een top vakantie en voor al jullie hulp die we hebben gehad.. We komen zeker nog weer bij jullie terug!

Fantastisch.....

Thea & René
    21-4-2018

Wederom een heerlijk verblijf gehad bij deze lieve mensen !!

Voor de 2e keer gelogeerd bij Ester,Bram en heerlijke Isa.... Ik zeg logeren want zo voelt het voor ons.zo gemoedelijk, alles kan en word voor je geregeld. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vers gebakken brood, eieren hoe je het maar wil hebben,verse smoothie en fruit fantastisch...kamer lekker fris en schoon en stappen zo vanuit de kamer het fijne zwembad in ! Als je 's avonds 'thuis komt is er altijd de mogelijkheid om aan te schuiven en nog heerlijk gezamenlijk een drankje te doen en met zijn alleen een gezellige avond te hebben tot in de late uurtjes Kortom dit is wat vakantie houden inhoud voor ons!! Bedankt lieverds en jullie zullen ons nog vaak gaan zien !!

Superverblijf!

Bob
    9-4-2018

We hebben een geweldig verblijf van 10 dagen gehad bij Ester, Bram en de kleine Isa. Heerlijk gastvrije mensen die het je enorm naar je zin maken. Superservice. Een heerlijk vers ontbijtje elke dag met alles erop en eraan. Je komt niets tekort en ze regelen alles voor je.

De kamers en de hele villa is enorm comfortabel en ligt erg mooi. Wij kunnen eigenlijk niets te klagen verzinnen. Nog maar een keer gaan om te ontdekken of er niet toch iets te klagen valt!

E. Maquiné
    4-4-2018

De kamers zijn heel mooi schoon en netjes!De badkamer is geweldig,ruim en een heerlijke stortdouche!De bedden sliepen prima en de kamer had een heel goede airco.Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker!Elke ochtend een verse smoothy en vers fruit.Bram en Esther zijn heel vriendelijke mensen en staan dag en nacht voor je klaar,niets is teveel!Heerlijk was het ook dat Bram ons van het vliegveld haalde,alsof een goede vriend je op stond te wachten,zo gemoedelijk!De volgende ochtend stond zoals afgesproken de huurauto voor de deur,ook door Bram en Esther geregeld!Super!Wij zeggen doen!!

Goede ruime kamers. Ontbijt was uitstekend met iedere dag andere smoothie.

Locatie is een goede uitval basis om alle leuke en mooie stranden te bezoeken. Huurauto kan worden geregeld door de verhuurders Bram en Ester. Zij staan altijd klaar om het je naar de zin te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Sea Sleep voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sun Sea Sleep in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sun Sea Sleep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Sun Sea Sleep scoort een 9.52 uit 10 op basis van 135 reviews.