Villa
9,7

3 reviews over Villa Summer Breeze in het Nederlands

Heerlijk huis, top vakantie!

Marco
12-5-2016

Vorige week zijn wij terug gekomen van een heerlijke vakantie met als thuis haven Villa Summer Breeze. De naam zegt het al, heerlijk windje rondom het huis, wat er voor zorgt dat je de airco's 's nachts nauwelijks nodig hebt.

Het huis lag ideaal gelegen met uitzicht over het Spaanse water heen, het huis was schoon en van alle gemakken voorzien.

als ik al een nadeel mag omschrijven, dan is het de lange weg (met enorme hobbels) naar het huis toe. Ook was de ruimte om het zwembad niet ideaal om de hele dag met je bedje in de zon te zitten. Dan moet je je bedje in het grind zetten.

Maar, dat mag uiteraard niet de pret drukken. Zowel het huis als de beheerders zorgen voor een heerlijke vakantie!!

pas wel op met kinderen. door de vele trappen en het diepe zwembad is het met kleine kinderen niet ongevaarlijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Top huis super gelegen

Hans de Groot
26-7-2015

Zeer prettige ontvangst door Maria en Rob de zeer prettige en behulpzame beheerders. Modern schoon huis, aan pleintje gelegen op eind doodlopende weg, geen verkeer. Het huis ligt goed op de wind en is van alle gemakken voorzien, kabel, wifi en volledige keukenuitrusting. Buiten top uitzicht over Spaanse Water, groot prive zwembad met heerlijke palapa in ommuurde tuin met 100% privacy. Airco's hebben we tijdens ons verblijf niet gebruikt. Strandjes, uitgaansgelegenheden centrum etc in 10 autominuten bereikbaar. De beschikbare auto is ook een aanrader! Door enkele steile trappen en de zeereling op de porch is het met peuters oppassen en voor gehandicapten niet geschikt

Gereisd Met partner in juni 2015

Heerlijke vakantie

Erik de V
27-6-2015

Bij aankomst werden we aangenaam verrast, het is een heerlijk huis op een schitterende plek. Wij hebben hier met drie volwassenen en vier kinderen in 2014 een heerlijke vakantie (3 weken) gehad. Het ruime en smaakvol en luxe ingerichte huis ligt op een schitterende, iets hoger gelegen locatie, met volledige privacy en een ongekend uitzicht over Het Spaanse Water en de Tafelberg. Het huis is zeer functioneel en van alle gemakken voorzien: een moderne en complete keuken met alle apparatuur, airo, een heerlijk zwembad, fijne slaapkamers (airco) met goede bedden. Alles is schoon en goed onderhouden. In het warme Curaçao heb je op deze plek in de namiddag een lekker koel briesje, waardoor het heerlijk borrelen is na een dagje strand, zeilen, surfen of duiken. Wanneer we buitenshuis wilden eten keken we even in het boekje met tips, waar ook veel prima lokale restaurants in stonden, bijv Pop's, waar toeristen niet snel komen. Het was een heerlijk verblijf, we bevelen het iedereen aan.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Summer Breeze in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Summer Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.