Appartement Spanish Water Resort

Appartement Spanish Water Resortstersterster

9.2Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Willemstad

Op vakantie geweest naar Spanish Water Resort?

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Spanish Water Resort

• 9Natalie Stricker24-06-2011

Unique!

Unique locatie aan het Spaanse Water met veel privacy, rust en sfeer! Hier kom je écht tot rust ! De 6 sfeervolle 3-kamerbungalows zijn een rustig gelegen op Jan Sofat aan het Spaanse Water. De binnentuin en het heerlijke zwembad en de 2 strandjes, 1 met aanlegsteiger en 1 met een barbeque creeëren een kleine oase van rust, waar je heerlijk kunt genieten van het spectaculair uitzicht op het spaanse water ! Zeer geschikt voor families! Le top: Autohuur noodzakelijk Waar vind je nog een bungalow waar je alleen op het strand je boek kan lezen, lekker kunt gaan varen en de dag kunt afsluiten met een bbq aan het strand?

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Yvonne23-06-2011

Cozy, unieke locatie, heel mooi uitzicht!

Spanish Water resort , AQUALIFE, is een geliefd resort voor jong en oud. De gasten willen graag voor een paar weken, ook wel voor 2 of 3 maanden de bungalow huren. De bungalows zijn mooi en gezellig ingericht, vooral 's avonds is het op het barbequestrand geweldig romantisch.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Andrea Blom14-03-2008

Fantastische locatie. aan het water, prachtig uitzicht. veel privacy, heerlijk als je kleine kinderen hebt of heerlijk als jemet z'n tweeen weg wil of met twee stellen. 2 slaapkamers 2 badkamers luxe keuken heerlijk vissen voor de deur BBQ op het strandje. zwemmen. prima appartementen. heerlijk buiten leven. super veilig

Gereisd met familie in maart 2008

• 10Mark Kroes28-10-2007

Fantastisch appartement. Mooi zwembad en ongelooflijk mooie ligging. Ideaal voor gezinnen die de rust willen opzoeken.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9Andrea Blom28-10-2007

Geweldige appartementen. Uniek gelegen. Prachtig uitzicht. Mooi zwembad en andere voorzieningen.

Gereisd met familie in februari 2007

0 tips over Appartement Spanish Water Resort

1 vraag over Appartement Spanish Water Resort

• Jaap, 24-06-2011

Hoe beschikbaarheid en boeken?

Waar kan ik beschikbaarheid en prijzen zien voor Hotel Spanish Water Cay?

Via welke organisatie is dit appartement te boeken?

m.vr.gr., Jaap

Natalie Stricker, 29-06-2011

Beste Jaap, Aqualife (Spanisch Water Resort) is te boeken via de Curaçaose Touroperator via de website:

Met vriendelijke groeten

Appartement info