Appartement Spanish Water Apartments

Appartement
Appartement Spanish Water Apartments

We hebben een aantal aanbieders voor Spanish Water Apartments voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Spanish Water Apartments in het Nederlands

Geweldige vakantie op een sublieme locatie!

Marieke,
11-2-2018

Mooie, rustige locatie, waar je je echt welkom voelt en waar je goed tot rust kunt komen. Fijn appartement, van alle gemakken voorzien. Gastvrouw en -heer die vriendelijk en behulpzaam zijn. Super dat je op de dag van vertrek het appartement en de faciliteiten nog kunt gebruiken. Voor herhaling vatbaar!

Prachtig Resort aan het Spaanse Water!

Bart,
2-8-2017

Heerlijke vakantie gehad met 5 vrienden. De host (Yung Mie) is zeer behulpzaam, we hebben veel goede tips van haar gehad. Heerlijk liggen bakken aan het zwembad, we komen hier heel graag terug!

Een aanrader!

Evelien,
1-8-2017

Geweldig appartement voorzien van alle gemakken op een prachtig resort met een geweldig uitzicht op het Spaanse Water. De gastvrouw en gastheer weten wat gastvrijheid is en hebben leuke aanbevelingen gedaan zodat ons verblijf nog fantastischer is geweest. We hebben daardoor de leukste restaurantjes bezocht en hele leuke andere uitjes gehad! We komen zeker nog terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Spanish Water Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Spanish Water Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.