Appartement Spanish Water Apartments

10Fenomenaal

• 9.8Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Spanish Water Apartments voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Spanish Water Apartments

• 10rolink14-10-2019

kookclub curacao

heel erg goed, goed onderhouden

• 10Jetje14-10-2019

mooi appartement

mooi appartement, goede ligging, fraai uitzicht

• 9chichi14-10-2019

Lux relaxen

Uitzicht is fantastisch! Heel fijn met privestrandje en zwembad. Prettig appartement met ruim terras. Prima accommodatie voor 4 a 5 personen.

• 2018
    10Marieke11-02-2018

Geweldige vakantie op een sublieme locatie!

Mooie, rustige locatie, waar je je echt welkom voelt en waar je goed tot rust kunt komen. Fijn appartement, van alle gemakken voorzien. Gastvrouw en -heer die vriendelijk en behulpzaam zijn. Super dat je op de dag van vertrek het appartement en de faciliteiten nog kunt gebruiken. Voor herhaling vatbaar!

• 2017
    10Bart02-08-2017

Prachtig Resort aan het Spaanse Water!

Heerlijke vakantie gehad met 5 vrienden. De host (Yung Mie) is zeer behulpzaam, we hebben veel goede tips van haar gehad. Heerlijk liggen bakken aan het zwembad, we komen hier heel graag terug!

• 10Evelien01-08-2017

Een aanrader!

Geweldig appartement voorzien van alle gemakken op een prachtig resort met een geweldig uitzicht op het Spaanse Water. De gastvrouw en gastheer weten wat gastvrijheid is en hebben leuke aanbevelingen gedaan zodat ons verblijf nog fantastischer is geweest. We hebben daardoor de leukste restaurantjes bezocht en hele leuke andere uitjes gehad! We komen zeker nog terug!

1 tip over Appartement Spanish Water Apartments

• Mayke Herberts, 04-07-2019

De luxe appartementen liggen in een halve cirkel om de infinity pool heen. Alleen de gasten van het resort mogen hier gebruik van maken. Datzelfde geldt voor het aangelegde privé strand met ligbedden. Ook de buitendouche en de extra wc's m/v bij het zwembad zijn exclusief beschikbaar voor de gasten van Spanish Water Apartments.

0 vragen over Appartement Spanish Water Apartments

Appartement info