Kleine hotelsWeer vandaag31°27°
9,1

Bij het kleurrijke Scuba Lodge & Ocean Suites heb je een mooi uitzicht op zee. Je kunt tijdens het uitgebreide ontbijt genieten van dit uitzicht, maar ook vanuit het infinity zwembad. De slaapkamers en appartementen zijn erg schoon en voorzien van goede bedden. Scuba Lodge & Ocean Suites op Curaçao ligt op loopafstand van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Scuba Lodge & Ocean Suites voor je op een rij gezet:

Contact

340 reviews over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites in het Nederlands

Genoten

Annette van Schoonhoven
15-5-2019

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in het Scuba Lodge. Charmant gelegen direct aan de zee. Leuke kamers, allemaal anders. Genieten met het ontbijt uitkijkend over de zee. Restaurant goede prijs-kwaliteit verhouding. Zwembad niet heel groot (minder geschikt voor kinderen), maar met prachtig uitzicht. Het personeel werkt er zichtbaar met heel veel plezier en is altijd vrolijk. Diverse restaurants en barretjes in de directe omgeving van het hotel. Wij hebben genoten en komen graag nog een keer terug!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk

Petra Schmetz-Kleijnen
15-4-2019

Ligging is geweldig vanuit hotel loop je zo naar Willemstad.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super vakantie gehad!

Lia Damen
12-4-2019

Mooi boetiekhotel schoon gezellig knus. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht. Als ik terug ga beslist weer in dit hotel. Ze krijgen een dikke 10 van mij.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi hotel, goede service

ez
2-4-2019

alles was prima, mooi verblijf

Gereisd Met partner in april 2019

Geweldig!

Anouk
27-2-2019

De locatie is perfect gelegen in het centrum van Willemstad en aan de zee. Het personeel is heel vriendelijk en de bedden liggen heerlijk! Super vakantie gehad!

Gereisd Met partner in januari 2019

Fantastisch echt genieten

Roelie van der Heide
20-2-2019

Prachtig eiland dit moet je een keer gedaan hebben Vooral kun je hier prachtig duiken

Gereisd Met partner in oktober 2018

Dit gaan we veeel vaker doen.

Eric
20-2-2019

Heerlijk een weekendje weg in eigen (ei)land! Wat een top plek. Vanaf het moment van ontvangen, tot het welkomsdrankje in het restaurant aan zee, tot de vriendelijke dames in de housekeeping. Lekker centraal, je kan zo overal lopend naar toe zoals Willemstad maar ook de gezellige restaurants en bars in Pietermaai. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2019

Leuk hotel

Kim
18-2-2019

het persoonlijke van Scuba Lodge is erg prettig, vooral de meiden bij de receptie! ook zijn de mannen van de duikschool altijd ontzettend gezellig en relaxed wat samen duiken erg prettig maakt.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Nooit meer

Eline
26-11-2018

3 jaar geleden zaten we in een appartement, geweldig. Dit keer in een hotelkamer. Bij aankomst krijg je een brief waarin wordt vermeld dat er meerdere keren per jaar wordt gespoten tegen muggen en ander ongedierte “pestcontrole”. Op 8 november om half 6 in de ochtend, werden wij gewekt door een enorm lawaai. We dachten dat airco ging ontploffen, “pestcontrole”. Wat ze vergeten waren te melden, dat dit dus minimaal 2x per week gebeurd. Wij zaten hier dit keer bijna 3 weken. Zaterdag enorm feest bij één van de buren, dat tot 3 uur ‘s nachts door ging. Het ontbijt is goed, maar er ging elke keer wel wat mis. Personeel in alle categorieën erg vriendelijk. We hebben één keer de was laten doen tegen betaling, geen succes, alles rook muf. Een verblijf van bijna 3 weken zou ik in een hotelkamer NOOIT meer doen.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige accomodatie op een geweldig eiland!

Chris Busser
23-11-2018

In 2014 en 2018 verbleven wij met 8 personen in de appartementen van Scuba Logde. Deze appartementen zijn echt geweldig, grote bedden, heerlijke douche en het is geweldig toeven op het terras voor het appartement. Buitengewoon vriendelijk personeel, ontbijtservice is perfect en je kunt er heerlijk eten. Zwembad op 6 meter afstand en de zee 4 meter verder, wat wil je nog meer? Juist, een strandje vlakbij en laat dat nu net in 2018 geopend zijn: City Beach 88, inclusief Happy Hour! Een grote Albert Heijn (in Curacao Van den Tweel geheten) vlakbij voor de boodschappen en op circa 300 meter afstand ligt aan de Nieuwestraat Miles Jazz Café, een heerlijk relaxt café met regelmatig life optredens van bekende artiesten, zoals Hans Dulfer. We gaan vast nog eens en dan zullen we zeker weer in Scuba Lodge verblijven!

Gereisd Met vrienden in april 2018

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenCaribisch, Europees-Aziatisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieLate check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.