Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°

Omschrijving
Bij het kleurrijke Scuba Lodge & Ocean Suites heb je een mooi uitzicht op zee. Je kunt tijdens het uitgebreide ontbijt genieten van dit uitzicht, maar ook vanuit het infinity zwembad. De slaapkamers en appartementen zijn erg schoon en voorzien van goede bedden. Scuba Lodge & Ocean Suites op Curaçao ligt op loopafstand van Willemstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Scuba Lodge & Ocean Suites voor je op een rij gezet:

336 reviews over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites in het Nederlands

Geweldig!

Anouk,
27-2-2019

De locatie is perfect gelegen in het centrum van Willemstad en aan de zee. Het personeel is heel vriendelijk en de bedden liggen heerlijk! Super vakantie gehad!

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch echt genieten

Roelie van der Heide,
20-2-2019

Prachtig eiland dit moet je een keer gedaan hebben

Vooral kun je hier prachtig duiken

Gereisd met partner in oktober 2018

Dit gaan we veeel vaker doen.

Eric,
20-2-2019

Heerlijk een weekendje weg in eigen (ei)land! Wat een top plek. Vanaf het moment van ontvangen, tot het welkomsdrankje in het restaurant aan zee, tot de vriendelijke dames in de housekeeping. Lekker centraal, je kan zo overal lopend naar toe zoals Willemstad maar ook de gezellige restaurants en bars in Pietermaai. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Leuk hotel

Kim,
18-2-2019

het persoonlijke van Scuba Lodge is erg prettig, vooral de meiden bij de receptie! ook zijn de mannen van de duikschool altijd ontzettend gezellig en relaxed wat samen duiken erg prettig maakt.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Nooit meer

Eline,
26-11-2018

3 jaar geleden zaten we in een appartement, geweldig. Dit keer in een hotelkamer. Bij aankomst krijg je een brief waarin wordt vermeld dat er meerdere keren per jaar wordt gespoten tegen muggen en ander ongedierte “pestcontrole”. Op 8 november om half 6 in de ochtend, werden wij gewekt door een enorm lawaai. We dachten dat airco ging ontploffen, “pestcontrole”. Wat ze vergeten waren te melden, dat dit dus minimaal 2x per week gebeurd. Wij zaten hier dit keer bijna 3 weken. Zaterdag enorm feest bij één van de buren, dat tot 3 uur ‘s nachts door ging. Het ontbijt is goed, maar er ging elke keer wel wat mis. Personeel in alle categorieën erg vriendelijk. We hebben één keer de was laten doen tegen betaling, geen succes, alles rook muf. Een verblijf van bijna 3 weken zou ik in een hotelkamer NOOIT meer doen.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldige accomodatie op een geweldig eiland!

Chris Busser,
23-11-2018

In 2014 en 2018 verbleven wij met 8 personen in de appartementen van Scuba Logde. Deze appartementen zijn echt geweldig, grote bedden, heerlijke douche en het is geweldig toeven op het terras voor het appartement. Buitengewoon vriendelijk personeel, ontbijtservice is perfect en je kunt er heerlijk eten. Zwembad op 6 meter afstand en de zee 4 meter verder, wat wil je nog meer? Juist, een strandje vlakbij en laat dat nu net in 2018 geopend zijn: City Beach 88, inclusief Happy Hour! Een grote Albert Heijn (in Curacao Van den Tweel geheten) vlakbij voor de boodschappen en op circa 300 meter afstand ligt aan de Nieuwestraat Miles Jazz Café, een heerlijk relaxt café met regelmatig life optredens van bekende artiesten, zoals Hans Dulfer. We gaan vast nog eens en dan zullen we zeker weer in Scuba Lodge verblijven!

Gereisd met vrienden in april 2018

Onvergetelijk!

Christa,
14-11-2018

Een geweldig hotel, heerlijke kamers, supervriendelijk personeel

die alles doen om je vakantie onvergetelijk te maken, heerlijk eten op het strand met je voeten in t zand, romantisch, prachtig gelegen en op loopafstand van het centrum van Willemstad. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke vakantie gehad bij Scuba Lodge

Birgit Bosmans,
16-9-2018

8 dagen verbleven bij Scuba Lodge. Heel fijn kleinschalig hotel met prachtig zwembad. Alleen maar aardige mensen, zowel housekeeping, receptie en restaurant. Prachtige appartementen en fijne kamers. Lopend ben je zo in Willemstad. Een auto huren is aan te raden om het eiland echt te ontdekken. Dit kan ook via het hotel, dit verliep prima. Al met al een geweldige vakantie gehad. Wij zullen Scuba Lodge aan iedereen aanraden! Hopelijk komen we nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Erg leuk!

Maartje,
15-9-2018

Scubalodge is een leuk kleinschalig boutique hotel in de leuke wijk Pietermaai. Direkt aan zee gelegen, prachtig uitzicht vanaf het terras van het restaurant en bij de infinity pool. Een aantal kamers hebben zeezicht, probeer deze te boeken! Heel vriendelijk personeel, leuke duikschool op het terrein en een klein strandje bij de buren. Centraal gelegen, je loopt zo naar Willemstad maar bent met de auto ook zo op bijv. Mambo Beach.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel is een aanrader maar let op kamer.

Debbie,
5-9-2018

Erg leuk hotel, zeer vriendelijk personeel en op een super lokatie!

Onze kamer , roze gebouw, chobolobo suite viel tegen. Was klein en erg muf/bedompt. Waarschijnlijk omdat er geen enkele ventilatie aanwezig is. Had voor de prijs meer verwacht.

Gereisd met partner in mei 2018

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.