Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites

Zoover silver Award 2019

• Aan zee
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Bij het kleurrijke Scuba Lodge & Ocean Suites heb je een mooi uitzicht op zee. Je kunt tijdens het uitgebreide ontbijt genieten van dit uitzicht, maar ook vanuit het infinity zwembad. De slaapkamers en appartementen zijn erg schoon en voorzien van goede bedden. Scuba Lodge & Ocean Suites op Curaçao ligt op loopafstand van Willemstad.

370 reviews over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites

• 10Laura27-02-2020

Aanrader! Fantastisch verblijf gehad

De locatie is super, je loopt zo de stad in maar bent met de auto ook zo op de grote wegen richting de mooiste stranden! Het personeel is erg goed in hun werk, altijd glimlach en niks was teveel. Vooral de zwembaden en het stadsstrandje waren een plus! Heerlijke pizza's. De zeezicht appartementen zijn fantastisch, erg leuk om met vrienden of gezin te gaan. Zou het iedereen aanraden, echt waar voor je geld

Gereisd met partner in juli 2019

• 9verhoijsen19-02-2020

sfeervol

Scuba lodge is zeer sfeervol , huiselijk, familiair ingericht , met een gemoedelijke sfeer en een prachtige ligging met een overkapte bar, restaurant en waarvan tevens een gedeelte van de tafeltjes in het zand aan het water staan waar je naar de zonsondergang kunt genieten. Het zijn eigenlijk 4 geschakelde woonhuizen met aan de achterkant bar restaurant zwembad aan zee . Het ontbijt wordt middels een broodplankje aangeboden met alles er op en eraan. Het personeel is zeer vriendelijk en de voertaal is Nederlands. Naast dat alles zijn de prijzen redelijk Het centrum is binnen loopafstand . Kamers zijn niet al te groot wel met een moderne grote douche. Ned. tv zenders aanwezig.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Wouter06-02-2020

Top locatie

Heerlijk verblijf. Prachtige & ontspannen locatie met zeer vriendelijk personeel. Een absolute aanrader..

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Marjan Honig27-01-2020

superfantastisch

Scuba Lodge is een heerlijke plek om te zijn, het personeel is zéér behulpzaam en lief. Wij hadden een appartement met zicht op de oceaan en het grote geluk om op de 2e verdieping te zitten: prachtig uitzicht en heerlijk vrij. Het appartement is heel ruim met een grote woonkamer en keuken en 2 prachtige terrassen.Twee maal genoten van een heerlijk ontbijt, heerlijke koffie èn natuurlijk een Blue Curaçao cocktail! We hebben genoten van het zwembad aan de oceaan: iedere ochtend even wakker worden;-). Ook de ligging ten opzichte van Punda/Willemstad is prima: uitstekend te belopen en vlakbij het feestelijke buurtje met veel heerlijke restaurantjes. Kortom: wat ons betreft een 10 en een hartelijk dank aan alle medewerkers van Scuba Lodge!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    8rolvink11-12-2019

geweldig hotel

super hotel met prima service. keuken nu al goed moet nog beter worden door nieuwe eigenaren. alleen jammer dat de infinity pool bevolkt wordt door studenten en stagiaires waardoor er voor de hotel gasten geen plek meer is.

Alleen gereisd in december 2019

• 8Angeline31-10-2019

Heel goed!

Zeer vriendelijk personeel, relaxte sfeer en goede service. Supermakkelijk dat je tevens daar je duik kunt boeken. Hier en daar wat onderhoud nodig.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Diny Nolsen28-09-2019

.Wij hebben een super fijne vakantie gehad.

.Het was voor ons de tweede keer dat wij bij Scuba Lodge waren. Alle personeel waren vriendelijk en als ze je .kon helpen, dan deden dat ook. Wij willen allemaal nog een keer bedanken voor een fijne .vakantie. En wij komen zeker terug.. .

Scuba Lodge, eigenaar, 25-10-2019

Hi Diny, wat fijn dat jullie voor de tweede keer zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons. En we vinden het nog fijner dat jullie al plannen aan het maken zijn voor een derde bezoek aan Scuba Lodge! We kunnen ons geen groter compliment voorstellen. Hartelijk bedankt en tot snel :-)

• 10Christiaan en Lena26-09-2019

Fantastisch verblijf!

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Scuba Logde is een heerlijk verblijf! Prachtig uitzicht, romantisch, zittend in het zand, heerlijk eten, vriendelijk personeel, perfecte schoonmaak en een mooie kamer! Nederlandstalig is ook leuk. We raden dit hotel zeker aan!

Scuba Lodge, eigenaar, 25-10-2019

Beste Christiaan en Lena, heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en het mooie rapportcijfer dat jullie ons hebben gegeven (een 10!). We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

• 10Ar & Stella Visser16-09-2019

Onze beste vakantie ooit

Wat een lieve mensen bij Scuba Lodge!!! Van de receptie (Dalies, Eugennia en de dames waar we de naam niet van weten), onze poetsvrouw (wat een dushi), Keldin de barman, de dames en heren van het restaurant, Jimmy van de beveiliging met zijn maatje Snowy, Daan van Scuba Dive en natuurlijk Christina, de hotelmanager. We hadden een schitterende kamer met zeezicht en kregen champagne op de kamer bij aankomst omdat we op onze honyemoon waren. Iedere dag een schone kamer, lekker eten en lekkere cocktails. Het personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook meerdere keren naar Beach 88 geweest waar ze heerlijke pizza's bakken.Iedere donderdag tussen 17.00 en 19.00 uur 2 hours of happiness. Het was een geweldige vakantie. Wij waren hier al eerder en dit zal zeker niet de laatste keer zijn!!!!

Lieve Ar & Stella,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Uiteraard hebben wij deze gedeeld met ons team inclusief Dalies, Eugennia, Keldin, Jimmy, Daan en Christina. Met Snowy gaat alles goed, die loopt hier rond alsof hij nooit anders gedaan heeft :-) Hopelijk zien wij jullie snel weer terug bij Scuba Lodge!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marieko04-09-2019

Aanrader!

We hebben heerlijk gegeten bij Scuba Lodge! En we zaten, dankzij de wind van zee, heerlijk op het terras aan het water. Bediening was heel vriendelijk en gastvrij. Vooral Jochem die er nog maar net werkte, sprong er wat ons betreft, bovenuit.

24 tips over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites

• Mayke Herberts, 08-09-2019

Een introductieduik, ook wel PADI Discover Scuba Diving genoemd, is een enkele duikles die één ochtend of middag in beslag neemt. Tijdens een introductieduik krijg je een indruk of duiken mogelijk wat voor jou is. Je zit dus niet gebonden aan een meerdaagse cursus.

• Jan, 21-04-2014

Ga zo door. In de omgeving Miles café, een aanrader om wat te gaan drinken bij een lekker muziekje.

• Carla en Leo, 15-02-2012

Ga om te eten ook eens naar landhuis Vredenburg (restaurant Prima's), lekker eten in een goede ambiance.

4 vragen over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites

• Yvonne , 18-12-2014

Koffie

kun je zelf koffie zetten op een 2 persoons kamer?

jittie zaagemans, 19-01-2015

nee er zit een waterkoker op de kamer,

• h_bree1, 01-02-2014

electriciteit

Is het mogelijk om goed je fotoaccu, tablet, en telefoons op te laden? Uiteraard met wereldstekker,maar ik begreep dat er op de meeste plaatsen maar 110 volt gegeven wordt,en dat je dan een knopje op je oplader moet hebben om te wisselen van voltage!

Wie weet me te vertellen hoe het is in Scuba Lodge? We vertrekken 11 maart.

Groet

Christel, 09-02-2014

Bij scuba lodge konden we gewoon onze europese stekkers gebruiken, volgens mij gewoon 220 volt. Vorig jaar, dus 2013 was dit nog niet het geval. Voor zekerheid misschien een mailtje naar scuba lodge? Ze zullen je daar met alle plezier antwoorden geven op je vragen.

h_bree1, 10-02-2014

Dank je wel,gaan we nog even mailen naar Scuba Lodge

• Harrum, 29-09-2013

wie weet of....

Is er een keuken + inventaris in de 2-persoonskamer? Kun je makkelijk 's morgens zelf je broodjes halen bij een winkel?

Ferry & Henriëtte, 08-11-2013

Er is geen keuken + inventaris op de 2 persoonskamer aanwezig. Wel een klein koelkastje. Je kunt altijd lopend of met de auto broodjes halen voor de ochtend

Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenCaribisch, Europees-Aziatisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieLate check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen