Géén boekingskosten

CuraçaoCuraçaoWillemstad

8.9FantastischScore uit 381 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+130/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 381 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Bij het kleurrijke Scuba Lodge & Ocean Suites heb je een mooi uitzicht op zee. Je kunt tijdens het uitgebreide ontbijt genieten van dit uitzicht, maar ook vanuit het infinity zwembad. De slaapkamers en appartementen zijn erg schoon en voorzien van goede bedden. Scuba Lodge & Ocean Suites op Curaçao ligt op loopafstand van Willemstad.

Bekijk de beschikbaarheid

381 Reviews over Scuba Lodge & Ocean Suites

• 9Edith02-09-2022

Heerlijk!

We hebben een super vakantie gehad! Heerlijk hotel met super mooie kamers. Zeker de douche was super! Het personeel was ook super vriendelijk en behulpzaam! We willen volgend jaar zeker terugkomen.

• 8Erica21-06-2022

fantastisch, maar slechte klachtenbehandeling

Fijn hotel, ligging direct aan zee, ontbijt is een feestje. Wij hadden een kamer met zeezicht, dat zou heerlijk moeten zijn. Maar vanaf dag 1 van ons verblijf totdat we weggingen werden we om 700 uur wakker van buldozers die de hele dag af en aan bleven rijden om een strandje aan te leggen. Dat hield in elke dag om 700 uur wakker, heel veel stof, je kon niet meer ontbijten met je voeten in het zand omdat je uitzicht buldozers waren en heel veel stof, hetzelfde gold voor het zwembad. Ook met het ontbijt waren al een aantal tafel gereserveerd voor mensen van buitenaf, waardoor je en niet buiten kon zitten en dus vaak op een achteraf tafeltje moest zitten. In de avond moest je helemaal reserveren want dan zit het restaurant vol met gasten van buitenaf. We moesten 2 x een klacht indienen en de 2e keer kregen we ter compensatie een bon voor een zwembad voor de laatste dag dat we er waren plus een late check out, erg jammer.

• 8Anoniem19-06-2022

Slapen met uitzicht op de oceaan

Slapen met uitzicht op de oceaan, hoe tof is dat? Het verblijf was heel goed, personeel vriendelijk en het eten was erg lekker. Ik was hier zakelijk, maar ik zou hier privé zo naartoe teruggaan. Bedankt Scuba Lodge voor een erg aangenaam verblijf bij jullie.

• 9Wendy23-05-2022

Geweldig complex in Curaçaose stijl in Pietermaai

Mooi hotel/appartementen complex - in Curaçaose stijl- in de wijk Pietermaai. Je hebt de keuze uit weg of zeezicht. (doorgaande weg) Het complex heeft een mooi aangelegde tuin met twee zwembaden met heerlijke ligstoelen. Het restaurant is deels overdekt met verharde vloer en deels met tafels in het zand. Je hebt een geweldig uitzicht over de zee. De gerechten zijn voortreffelijk. ( ontbijt, lunch en diner) ook worden er cocktails gemaakt. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker de moeite waard om te logeren, het centrum van Willemstad zit op loopafstand

• 9Pascal Z01-11-2021

Fantastisch hotel in het centrum

Mooi appartement ( straat zijde) met een groot terras. Mooie/goede inrichting van het appartement. Fantastische infinity pool en uitstekend 2e zwembad. Goede service. Fijn restaurant met spectaculair uitzicht.

• 10Sofie27-10-2021

Super gastvrij

Het is echt thuiskomen. Warm welkom, zowel letterlijk als figuurlijk haha. Maar de gastvrijheid van Scuba Lodge vindt je nergens op het eiland.

• 10Fanny van Hest15-10-2021

Een geweldig hotel

Het is hier geweldig mooie kamer met zeezicht heeeeel vriendelijk personeel.Je kunt alles vragen ze helpen je overal mee.Wij hebben alweer geboekt voor 2022 en dan voor 3 weken we kijken er naar uit .Scuba logde jullie verdienen een 10 bedankt voor de geweldige weken.

• 6Pieter10-10-2021

Slechte WiFi, lawaai en kakkerlakken

De standaardkamer was niet wat ik had verwacht. Niet voor die prijs. Door omstandigheden verbleef 1 vriendin in een hotel aan de overkant in hotel Boho Bohemian en 1 vriend in hotel 't Klooster. Ik kon dus heel goed de prijzen en kamers vergelijken. Mijn kamer zat aan de zijkant van het hotel. Je hebt daar echt wel veel last van lawaai van de straat en gasten die langs je kamer lopen. Ook het lawaai van personeel wat met vuilnis- en glasbakken langs de kamer liep was oorverdovend. De WiFi werkte niet op de kamer. Te zwak signaal. Maar ook in de lobby en het restaurant was de wifi slecht. De kamer stonk naar kattenpis. Ik begreep later waarom. Er lopen katten op het hotelterrein. Een kat was ook mijn kamer in geslopen en op mijn bed gaan liggen. De badkamer was vies. Er liepen kakkerlakken in. De badkamertegels waren ronduit goor. Het personeel is overigens wel zeer vriendelijk, het hotel-restaurant en het zwembad aan zee is heerlijk.

• 10Sandra20-07-2021

Gastvrij personeel, bijzonder mooi hotel

Karakteristiek hotel met heel aardig en servicegericht personeel. Ik had de kamer in het gele gebouw met het bijzondere balkon en vond het een feest om hier te verblijven. Goede centrale locatie en heerlijk restaurant 👌🏻

• 10Sofia19-07-2021

Helemaal tot rust gekomen

Heerlijk hotel! Ik was hier voor werk, maar ben helemaal tot rust gekomen. Dalies, Chris, Rosanny, Sanne, iedereen is supervriendelijk. De tuin en de zee maken je heerlijk zen, terwijl je aan de andere kant zo de stad in loopt om 's avonds lekker te eten of te borrelen. Ook het eigen restaurant is trouwens top, vooral het ontbijt bij Laica is een aanrader!

Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)