Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
8,9

Omschrijving
Bij het kleurrijke Scuba Lodge & Ocean Suites heb je een mooi uitzicht op zee. Je kunt tijdens het uitgebreide ontbijt genieten van dit uitzicht, maar ook vanuit het infinity zwembad. De slaapkamers en appartementen zijn erg schoon en voorzien van goede bedden. Scuba Lodge & Ocean Suites op Curaçao ligt op loopafstand van Willemstad.
Kenmerken
Airco
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Scuba Lodge & Ocean Suites voor je op een rij gezet:

332 reviews over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites in het Nederlands

Nooit meer

Eline,
26-11-2018

3 jaar geleden zaten we in een appartement, geweldig. Dit keer in een hotelkamer. Bij aankomst krijg je een brief waarin wordt vermeld dat er meerdere keren per jaar wordt gespoten tegen muggen en ander ongedierte “pestcontrole”. Op 8 november om half 6 in de ochtend, werden wij gewekt door een enorm lawaai. We dachten dat airco ging ontploffen, “pestcontrole”. Wat ze vergeten waren te melden, dat dit dus minimaal 2x per week gebeurd. Wij zaten hier dit keer bijna 3 weken. Zaterdag enorm feest bij één van de buren, dat tot 3 uur ‘s nachts door ging. Het ontbijt is goed, maar er ging elke keer wel wat mis. Personeel in alle categorieën erg vriendelijk. We hebben één keer de was laten doen tegen betaling, geen succes, alles rook muf. Een verblijf van bijna 3 weken zou ik in een hotelkamer NOOIT meer doen.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldige accomodatie op een geweldig eiland!

Chris Busser,
23-11-2018

In 2014 en 2018 verbleven wij met 8 personen in de appartementen van Scuba Logde. Deze appartementen zijn echt geweldig, grote bedden, heerlijke douche en het is geweldig toeven op het terras voor het appartement. Buitengewoon vriendelijk personeel, ontbijtservice is perfect en je kunt er heerlijk eten. Zwembad op 6 meter afstand en de zee 4 meter verder, wat wil je nog meer? Juist, een strandje vlakbij en laat dat nu net in 2018 geopend zijn: City Beach 88, inclusief Happy Hour! Een grote Albert Heijn (in Curacao Van den Tweel geheten) vlakbij voor de boodschappen en op circa 300 meter afstand ligt aan de Nieuwestraat Miles Jazz Café, een heerlijk relaxt café met regelmatig life optredens van bekende artiesten, zoals Hans Dulfer. We gaan vast nog eens en dan zullen we zeker weer in Scuba Lodge verblijven!

Gereisd met vrienden in april 2018

Onvergetelijk!

Christa,
14-11-2018

Een geweldig hotel, heerlijke kamers, supervriendelijk personeel

die alles doen om je vakantie onvergetelijk te maken, heerlijk eten op het strand met je voeten in t zand, romantisch, prachtig gelegen en op loopafstand van het centrum van Willemstad. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke vakantie gehad bij Scuba Lodge

Birgit Bosmans,
16-9-2018

8 dagen verbleven bij Scuba Lodge. Heel fijn kleinschalig hotel met prachtig zwembad. Alleen maar aardige mensen, zowel housekeeping, receptie en restaurant. Prachtige appartementen en fijne kamers. Lopend ben je zo in Willemstad. Een auto huren is aan te raden om het eiland echt te ontdekken. Dit kan ook via het hotel, dit verliep prima. Al met al een geweldige vakantie gehad. Wij zullen Scuba Lodge aan iedereen aanraden! Hopelijk komen we nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Erg leuk!

Maartje,
15-9-2018

Scubalodge is een leuk kleinschalig boutique hotel in de leuke wijk Pietermaai. Direkt aan zee gelegen, prachtig uitzicht vanaf het terras van het restaurant en bij de infinity pool. Een aantal kamers hebben zeezicht, probeer deze te boeken! Heel vriendelijk personeel, leuke duikschool op het terrein en een klein strandje bij de buren. Centraal gelegen, je loopt zo naar Willemstad maar bent met de auto ook zo op bijv. Mambo Beach.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel is een aanrader maar let op kamer.

Debbie,
5-9-2018

Erg leuk hotel, zeer vriendelijk personeel en op een super lokatie!

Onze kamer , roze gebouw, chobolobo suite viel tegen. Was klein en erg muf/bedompt. Waarschijnlijk omdat er geen enkele ventilatie aanwezig is. Had voor de prijs meer verwacht.

Gereisd met partner in mei 2018

Voor herhaling vatbaar!

Hen en Marjolijn de Ruiter,
5-8-2018

We hebben een fantastische tijd gehad in een prachtig appartement !

Alle mensen van receptie tot housekeeping , technische dienst ,tuin en werkzaam in het restaurant zijn vriendelijk en staan voor je klaar! Chapeau!

Gereisd met partner in juli 2018

Hi Hen en Marjolijn,

Wat fijn om jullie ervaring bij ons te lezen. We zullen alle complimenten doorgeven aan de rest van ons team!

Geen enkel minpunt!

Laura,
10-7-2018

Ik en mijn broertje hebben echt een onwijs fijne tijd gehad. Aardig personeel, zeer behulpzaam en dan hebben we het nog niet over de plek zelf: prachtig aan zee, het uitzicht is onbeschrijfelijk (vooral vanuit de infinity pool bij het hotel)! De ligging is perfect, op loopafstand van het centrum van Willemstad. Ook van het eten en drinken bij het hotel hebben we erg genoten! Ik zou zeker nog een keer terugkomen bij Scuba Lodge!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hi Laura,

Jij en je broertje zijn altijd welkom hier! We zijn heel blij dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad bij ons en dat jullie terugkijken op een fijne vakantie. Hopelijk tot snel!

Sharon,
16-6-2018

Wij hebben 10 nachten geslapen in een prachtig appartement. Het was er schoon en het personeel was altijd vrolijk. Het is zeker een aanrader. Huur wel een auto om het eiland te gaan verkennen. Binnen 8 minuten zit je op mambo beach en het centrum is op loop afstand.

Gereisd met partner in juni 2018
Scuba Lodge, eigenaar, 9-8-2018
Hi Sharon, we zijn blij dat jullie terugkijken op een fijne vakantie bij ons. Wie weet tot een volgende keer!

fantasties genoten allebij

wout,
2-6-2018

het was een super locatie alles op loop afstand leuk en gezellig ontbijt smorgens waar je lekker naar de zee kijk heerlijk wakker worden is .slaapkamers zijn erg goed netjes schoon beden perfect mooie douche ruimt .super goed gezellig personeel van achter de bar tot aan de schoonmaaksters toe erg behulpzaam en tijd voor praatje iedereen bedankt voor onze vakantie .

Gereisd met partner in mei 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scuba Lodge & Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.