Vakantiepark

een rustig park

dordtboy
17-8-2011
  • Onderkomen7

Santa Catharina resort is een rustig park aan de rand van een natuurgebied. De huisjes zijn netjes en ruim opgezet net zoals het park zelf. Jammer, genoeg is het restaurant niet open. Verder is het donker op het park 's avonds.

Gereisd Met partner in januari 2011

Rustige plek en vriendelijke mensen

H.van de Velde-Hardeman
25-7-2011
  • Onderkomen8

Met de auto kan je het hele eiland bezoeken. Wanneer je een dag op stap geweest bent is het een prettige plek om terug te komen en je te ontspannnen. Ook in en bij het zwembad is het goed toeven.

Gereisd Met partner in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch voor rustzoekers

fam. Adriaanse
3-7-2011
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Als je van rust en natuur houdt, ga je naar Santa Catharina. Je wordt wakker van de vogels, niet van gillende kinderen, stappers of luidruchtige stagaires. Uitzicht op St. Jorisbaas, de Caribische zee, als het helder is zie je Boniare liggen. De weg is inmiddels geasfalteerd. En ja, je hebt een auto nodig, maar als je wat van het eiland wil zien kan je sowieso niet zonder. De huur hiervan werd trouwens prima geregeld. Supermarkt en zeer goede snack (Goed en goedkoop als je, zoals wij, van het heerlijke antilliaanse eten houdt) op 3 min. rijden van het park. . Aloëplantage, struisvogelfarm, atelier van Serena (Chichi's) en kitesurfen in zeer nabije omgeving. Mountainbikeroute langs het park. Appartement: netjes verzorgd, boodschappenpakket stond klaar, warm water, airco in de slaapkamer.

Gereisd Met partner in juni 2011

Vakantiepark met sobere studio's en appt

Dirk en Annemie
5-3-2011
  • Activiteiten5

Vakantiepark met sobere studio's en appt. maar wel goed uitgerust (Sat.TV,ijskast,vriesvakje,keukenmeubel met materiaal, douche met warm water). Verzorgde tuin en paden,bar enkel beperkt op, resto dicht. Zwembad. Auto huren wegens ligging. Dicht bij alles dan.

Gereisd Met partner in januari 2011

Met huurauto best te doen.

Dirk
4-3-2011
  • Activiteiten5

Sober, rustig vakantiepark, mooie tuin. Geen restaurant.Bar open enkel receptieuren. Met de auto heb je wel een Chinees meeneemresto in Sopo (blauw van Polar) met tralies voor en een Irissuper waar ook carwash. Zwembad, stoelen met kussens en 5 tenniscourts. Les mogelijk. Albert H. achter Bank de Caribe. Willemstad met NL-huizen langs de Handelskade en tussen Otrabanda de pontjesbrug zijn de moeite. Zandbaaien zoek je op Z-W. Dichtbij Mambo en Wet'n Wild aan Seaquarimbeach (inkom).

Gereisd Met partner in januari 2011

Leuke accomodatie voor een hele goede prijs.

Ilona
30-9-2010
  • Onderkomen8

De appartementen zijn erg goedkoop. Het park ziet er heel mooi uit.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 10 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige plek maar geen faciliteiten

Hugo
9-2-2010
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Aan de rand van natuurpark Koraal Tabak (in de praktijk meer een openbare vuilstort en handelsplaats voor duistere praktijken) gelegen resort. In de periode dat ik er was werd de bar en restaurant net verbouwd. Op een zwembad en tennisbanen na zijn er geen faciliteiten. Niet doen zonder auto. Ik heb alles gedaan per taxi en dat wordt toch wel duur. In of in de omgeving van het resort is ook geen winkel, bar of restaurant aanwezig wat soms vervelend was. Maar verder toch goed verzorgd en rustig. Veel hagedissen en je wordt wakker van tropische vogels. Vooral interessant voor rustzoekers, niet voor stappers. De nabij gelegen Aloë Vera plantage en de struisvogelfarm annex restaurant zijn absolute aanraders.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk Complex.

P.van Ham
18-12-2009
  • Onderkomen8

Bijv. "Vakantiepark Santa Catharina Resort * op Curaçao is ..."een leuk park helaas erg afgelegen huurauto nodig!Bij aankomst/vertrek na 12 uur smiddags en bij avond en weekend ontvangst/vertrek complex zeer slecht.Tijden opening bar matig restaurant gesloten.Het welkomstdrankje en de korting in het restaurant wat op mijn papieren vermeld stond niets van gezien.Studio/ bungalows en zwembad zien er keurig uit.Hou rekening bij aankomst storting borg.Doe dit cash en niet via een credit card.Mijn borg is van mijn kaart afgehaald en nog niet terug betaald.Kleine dingen maar toch?

Gereisd Met partner in november 2009

super

thilde bloemendaal
13-11-2009
  • Onderkomen9

wat een schitterende locatie en wat een rust. Zwembad naast de deur, ook tennissen is mogelijk. Studio keurig verzorgd, zelfs thee en keukendoek aanwezig. Lekkere warme douche en binnen geen beest gezien , wel buiten mooie dieren. Leguanen, hagedissen en ook gekko's zitten op de muur en het terras van de studio."s morgens hoor en zie je de prachtige Troepiaal. Echt een aanrader, toppie!!!!

Gereisd Met partner in november 2009

heerlijke plek aan de rand van de kunuku

joke en peter molenaar
20-2-2009

geen honden en geen auto"s. heerlijk relaxen. vriendelijke bediening van lokale mensen en geen jonge hollandse stagiares die je erg veel ziet op het eiland.

Gereisd Met partner in januari 2009

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Santa Catharina Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Santa Catharina Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.