Aparthotel Saint Tropez Apartments & Suites

AparthotelWeer vandaag31°26°
Aparthotel Saint Tropez Apartments & Suites

3 reviews over Aparthotel Saint Tropez Apartments & Suites in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Ellie de Jong
22-10-2017

Mijn zus en ik hebben hier een appartement gehuurd voor 2 weken! In één woord geweldig! Ruime lichte kamers met zeer goed werkende airco, heerlijk bed, fantastische infinity pool, prima restaurant, leuk personeel, goed eten en een altijd aanwezige eigenaar!

Om nooit meer te vergeten

Sander
7-5-2017

Saint Tropez is veruit het mooiste verblijf van Curacao. Aan het zwembad heb je uitzicht over de gehele oceaan. De complexen zijn verzorgd en voorzien van een groot bed en uitstekende airco. Het eten (lunch en diner) zijn top. Dit alles maakt dat veel gasten uit andere verblijven ook van het eten en het uitzicht komen genieten bij St. Tropez.

Oude reviews (archief)

Echt vakantie gevoel

Bouff
19-4-2016

Mooie kamers. Personeel niks is te veel. Vriendelijk

We zijn er net genieten vol op.

Volgende keer boeken we weer voor hier.

Compliment voor personeel en eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Saint Tropez Apartments & Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Saint Tropez Apartments & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Saint Tropez Apartments & Suites scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.