Appartement Roxsha

14 reviews over Appartement Roxsha in het Nederlands

Roxsha Appartementen

Jesse
8-2-2012

Het appartementencomplex 'Roxsha' ligt in een onveilige buurt en de eigenaren zijn alles behalve flexibel en gezellig. Voor elke kleine onbenulligheid moet worden betaald. Er is erg weinig buitenmeubilair en het binnen-meubilair mag niet mee naar buiten. Dus een gezellige BBQ op het dakterras is al uitgesloten. Tijdens mijn verblijf is er 2 keer ingebroken en zijn er voor de deur overvallen gebeurd. Deze ontkennen de eigenaren. Ook de afhandeling van deze zaken waren erg kortaf en vervelend.

Ik had eigenlijk voor 5 maanden bij hen geboekt, maar ik ben na 3 maanden uit pure ellende vertrokken.

Gereisd met vrienden in september 2011

Prima plek voor stage!!

Amalia Henkes
25-1-2011

Als je echt met vakantie gaat en zwembaden/roomservice wil, dan moet je wel naar de dure hotels gaan. Deze plek is heerlijk voor je stage, gezellig en vooral heel centraal. Eigenaar woont op het terrein en is altijd bereid te komen als er eens iets is. Het borgverhaal heb ik ook zeker niet zo ervaren, handje contantje mee, of als je wilt op de bank, geen enkel probleem, zeker een aanrader!!!

groetjes Amalia Henkes

Gereisd met vrienden in september 2009

Superleuk

Mieke
20-6-2010

Wat een onwaarschijnlijk verhaal!! Ik heb er 2 x gezeten voor mijn stages. Een keer alleen en een keer met 3 huisgenootjes. Het is low budget, netjes en centraal. En de eigenaren zijn erg behulpzaam. Mijn borg kreeg ik direct terug. Is maar net hoe men het achterlaat!!!

Gereisd alleenreizend in februari 2008

Voor de student en vakantieganger , prima plek!!

Mieke de Jong
12-4-2010

Wij hebben er met veelplezeier 2 weken gezeten. Eeenvoudig, maar schoon en volledig. Prima eigenaars. Zeer centraal gelegen appartementencomplex. En de borg.....retour op de dag van vertrek als je het echt netjes achterlaat, geen enkel probleem mee gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roxsha in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roxsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.