Appartement Roxsha

7 reviews over Appartement Roxsha in het Nederlands

Hopi bon !!

Monique,
12-3-2017

Dit jaar 2,5 week bij Roxsha Appartementen mogen wonen. Wat is het daar toch heerlijk. De eigenaren staan altijd voor je klaar, elke vraag of verzoek wordt heel snel beantwoord en verwerkt. De appartementen zijn netjes en het is er heel veilig. Belangrijk voor een alleenreizende vrouw! De buren zijn een mix van long- en short-stay wat leuke ontmoetingen en gesprekken oplevert. Lieve familie, ik heb weer genoten en kan niet wachten tot volgend jaar!! Brassa uit Amstelveen

Gereisd alleenreizend in februari 2017
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 26-3-2017
Dit enthousiasme is wederzijds Monique. Volgend jaar carnaval ben je weer van harte welkom, sterker nog....we rekenen gewoon op jouw aanwezigheid. Carnaval zonder Monique wordt bijna ondenkbaar. Fijn om te horen dat je het weer naar je zin hebt gehad hoor.

Chill! Geen gezeik! Dus hopi bon!!

Huub
11-2-2017

Het was lekker rustig, geen gezeik met de buren en geen lastige stagiaires die maar van alles willen uitproberen op het eiland. De eigenaren waren altijd klaar om alles te beantwoorden en zeer behulpzaam. Appartement was schoon en locatie is super centraal.

Als je het eiland niet kent, is dit een perfecte locatie want alles zit om de hoek. De eigenaren hebben zelfs auto's dat je kan huren. Dus als je volwassen en wat normaal kan gedragen, is dit zeker een perfecte plek. Het fijne ervan is dat er niet alleen vakantiegangers zitten, dus indien nodig kan je ook even met de buren praten die vaste bewoners zijn.

Gereisd alleenreizend in januari 2017
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 11-2-2017
Zo is het maar net Huub! Echt jammer dat jij bent vertrokken!

Top!!

Monique
5-2-2017

Ik herken de verhalen totaal niet die de bewoners van september 2016 hier schrijven. Ik kom al 5 jaar achtereen bij Roxsha en heb altijd een goede ervaring. Het is een rustige buurt en de ligging is zeer centraal.

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes, schoon en voorzien van alle gemakken. Zeker als je alleen reist of voor stage hier bent is het de juiste keuze. Voor een chique appartementencomplex of hotel betaal je zeker 2x zoveel. Doordat er beveiliging en huis-/tuinregels zijn is de veiligheid gewaarborgd. Over 1,5 week vertrek ik weer en kijk er naar uit de altijd vriendelijke en behulpzame eigenaren weer te zien.

Gereisd alleenreizend in februari 2016
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 11-2-2017

Monique, keurige bewoners als jou verwelkomen we altijd heel graag.

Super leuk dat je weer voor ons hebt gekozen, tot over een paar dagen!

Echt een fijne rustige buurt. Appartementen zijn ruim en goed onderhouden. Sfeer is goed, eigenaars wonen op het terrein wat een veilig en geborgen gevoel geeft.

Als er iets is wordt dat snel en vakkundig geregeld. De schoonmaak wordt netjes en efficient gedaan.

Buurt is rustig maar niet afgelegen. Niet ver van het centrum (Punda) en en het strand (Mambo/SeaAquarium Beach) en vlak bij de shopping area (Salina) met winkels, oa een goede computerwinkel (altijd handig als er iets met je laptop is) supermarkten, wasserettes en diverse eetgelegenheden op loopafstand. Zeker een aanrader ook voor studenten en langer verblijf.

Beste Chris,

Bedankt voor je positieve reactie.

Nette bewoners zo als jou verwelkomen we maar wat graag.

Geen aanrader.

ig.
25-9-2016

De verhuurders zijn vooral erg op het geld uit, maar bieden daarvoor geen kwaliteit. Een week verbleven in dit appartement. Ik had een lekkende airco die dus ook niet goed werkte, mijn kamer stond constant blank dus ik bleef dweilen. Daarbij werd er gedreigd met inhouden van de borg omdat het bed en de gordijnen door de lekkende airco mogelijk waterschade op hadden gelopen. Terwijl ik meerdere malen aangegeven heb dat het lekte en niet werkte maar er werd niks aan gedaan. Ik had sterk het gevoel dat er enorm op je gelet werd en daardoor weinig privacy.

Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 16-1-2017
Bij Roxsha Appartementen Beheer B.V. wordt met een duidelijk huurcontract gewerkt, met daarnaast heldere huis en tuinregels. Wat vooral voorop staat hierin is het bieden van een aangenaam, betrouwbaar, schoon en veilig onderkomen, d.m.v. handhaving van veiligheidsvoorschriften en hygiene. Onderdeel van de veiligheid zijn o.a. camerabewaking, hekwerken en alarm.

Dit niet weer!

Vivian
20-9-2016

Veel te duur. Tijdens het verblijf nog veel extra kosten en contracten waarin huisbazen je voor alle kosten en reparaties laten opdraaien. Je word dag en nacht in de gaten gehouden en ontvangt wekelijks mails met veel gezeur. Een avond buiten zitten is alleen mogelijk op plastic stoelen, want er is geen buitenmeubilair..

Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 17-1-2017
Kosten worden door eigenaar volledig vooraf aangegeven en zijn bekend voor ondertekening huurcontract en voor intrek. In het huurcontract staat ook vermeld wat de logeerkosten zijn.

Superleuk

Mieke
20-6-2010

Wat een onwaarschijnlijk verhaal!! Ik heb er 2 x gezeten voor mijn stages. Een keer alleen en een keer met 3 huisgenootjes. Het is low budget, netjes en centraal. En de eigenaren zijn erg behulpzaam. Mijn borg kreeg ik direct terug. Is maar net hoe men het achterlaat!!!

Gereisd alleenreizend in februari 2008

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roxsha in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roxsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.