Appartement Roxsha

6 reviews over Appartement Roxsha in het Nederlands

Niet aanbevolen

Mark
23-9-2016

In het begin goed contact met verhuurders, alles duidelijk. Huur aan de hoge kant voor wat je krijgt, zeker de auto verhuur. Ruim boven het gemiddelde bij wat je elders kan huren op curacao, verhuurders wonen zelf onder de appartementen waardoor er continu controle is en je continu in de gaten word gehouden zelfs met behulp van camera's . Verhuurders komen je op geen enkele manier tegemoet al helemaal als je student bent niet. Leuke tijd gehad daarzo vanwege de groep maar dat lag zeker niet aan de verhuurders en de appartementen.. Overal word geld om gevraagd, geen fijne stoelen waar je buiten in kunt zitten, spullen die je hebt in het apartement zijn van slechte kwaliteit, geen wasmachine, stroom wat heel omslachtig in werking gaat..

Gereisd met vrienden in januari 2016
Roxsha Appartementen Beheer B.V., Eigenaar, 17-1-2017

Kosten worden door eigenaar volledig vooraf aangegeven en zijn bekend voor ondertekening huurcontract en voor intrek.

Op Curacao zijn veel huizen voorzien van het Pagatinu systeem. Dat is een systeem voor pre-paid stroom.

Het werkt eenvoudig; u koopt bij 1 van de vele verkooppunten (vaak een benzinestation) een tegoed. U ontvangt van de verkoper een soort kassabon mee, waarop een code staat. Die code toetst u in op het pagatinu kastje en uw stroomtegoed is opgewaardeerd. Op zich juist een fijn systeem, je let dan ook echt op je stroomverbruik. In de nabije omgeving, sommige op loopafstand zijn verschillende wasserettes.

Ideaal voor stagiaires

Ineke
6-4-2012

Via via zijn wij aan dit huis gekomen, eigenaren reageren snel op al je vragen/mails, prijslijst is duidelijk, evenal de huis-en tuinregels. We weten exact wat de kosten zijn en wat er wel en niet is. Vorige groep van school is hier geweest, ook voor een stageperiode. Was prima bevallen. Voor de student een fijne, centrale plek, niet met 20 in 1 huis, maar lekker je eigen keuken/badkamer, 5 minuutjes van de stranden, perfect stekje. Basis is aanwezig, autootje kun je huren. Netjes en schoon.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Prima vertoeven!!

Astrid Bakker
28-3-2012

Ik wil heel graag als oud-bewoonster en binnenkort weer als vakantiegangster reageren op de vorige beoordeling. Ik kan me hier totaal niet in vinden. mensen zijn juist zeker behulpzaam, altijd thuis voor de bewoners. En de wijk, daar is ook echt niets mis mee. Is een centrale, lokale wijk. Buren zijn oudere mensen, nooit geen last van gehad. Heb er met een aantal studenten gewoond voor 4 maanden, superleuke tijd en voor een student heb je daar een prima, centrale woonplek. Ik ga nu lekker de 2e keer terug als vakantiegangster....

Gereisd met vrienden in januari 2012
Roxsha Appartementen Curacao, Eigenaar, 3-4-2012

Hi Astrid, nog even en je steekt de oceaan weer over, leuk vooruitzicht!

Thanks voor je berichtje, gelukkig is het niet zo zoals werd geschetst door Bolsius.

We hebben het zeker erkend en aandacht aan geschonken, extra hekwerken geplaatst etc.

Er zit nu weer een erg leuke groep jongeren, geen enkel probleem ondervonden, en de met wijk is echt ook niets mis mee. Wonen er zelf al 19 jaar, rustig.

Verder gaan we er ook niet op in, heeft geen enkele toegevoegde waarde. We weten zelf wel hoe het exact in elkaar zit en laten het daar verder ook maar bij.

Wat hun is overkomen was ook buiten het terrein voor de deur, in de vroege ochtenduurtjes. En de inbraak, daar stonden de ramen gewoon los/open. Lieve lezers, veiligheid...begint wel altijd wel bij jezelf, waar, op welk tijdstip ben je en hoe ga je om met veiligheid, sluit je ramen en deuren, net als thuis in Nederland, Ben je daar niet echt secuur mee, dan kunnen de consequenties ook niet verweten worden aan anderen

Roxsha Appartementen

Jesse
8-2-2012

Het appartementencomplex 'Roxsha' ligt in een onveilige buurt en de eigenaren zijn alles behalve flexibel en gezellig. Voor elke kleine onbenulligheid moet worden betaald. Er is erg weinig buitenmeubilair en het binnen-meubilair mag niet mee naar buiten. Dus een gezellige BBQ op het dakterras is al uitgesloten. Tijdens mijn verblijf is er 2 keer ingebroken en zijn er voor de deur overvallen gebeurd. Deze ontkennen de eigenaren. Ook de afhandeling van deze zaken waren erg kortaf en vervelend.

Ik had eigenlijk voor 5 maanden bij hen geboekt, maar ik ben na 3 maanden uit pure ellende vertrokken.

Gereisd met vrienden in september 2011

Prima plek voor stage!!

Amalia Henkes
25-1-2011

Als je echt met vakantie gaat en zwembaden/roomservice wil, dan moet je wel naar de dure hotels gaan. Deze plek is heerlijk voor je stage, gezellig en vooral heel centraal. Eigenaar woont op het terrein en is altijd bereid te komen als er eens iets is. Het borgverhaal heb ik ook zeker niet zo ervaren, handje contantje mee, of als je wilt op de bank, geen enkel probleem, zeker een aanrader!!!

groetjes Amalia Henkes

Gereisd met vrienden in september 2009

Voor de student en vakantieganger , prima plek!!

Mieke de Jong
12-4-2010

Wij hebben er met veelplezeier 2 weken gezeten. Eeenvoudig, maar schoon en volledig. Prima eigenaars. Zeer centraal gelegen appartementencomplex. En de borg.....retour op de dag van vertrek als je het echt netjes achterlaat, geen enkel probleem mee gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roxsha in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roxsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.