Appartement Roxsha

1 review over Appartement Roxsha in het Nederlands

Prima plek

Ilse dekker
10-4-2012

Wij, ik en mijn vriend, zijn 2 weken in december geweest. We wilden geen peperduur hotel, dit was perfect. Wat je nodig had was er. Of kon je vragen aan de eigenaar, die woont er zelf. Altijd bereikbaar en bereid te helpen. Vooraf krijg je alle info toegemaild, dus je weet exact van te voren wat je kosten zullen zijn. Zit centraal, max 6 miuten van het strand en de winkels, ideaal. Je bent toch meer buiten dan in je kamer, dat hoefde voor ons niet super de luxe. Je hebt lekker je eigen keuken en badkamer, 1 of 2 slaapkamers, meer heb je niet nodig. Eenvoudig, maar schoon en netjes. Van te voren moet je ook aangeven of tussen schoonmaakbeurten wenst of niet, jij maakt het zo duur als jij zelf verkiest.

Eindschoonmaak was voor ons voldoende, hielden het zelf gewoon bij, sliepen en aten er alleen maar in feite. Is ons zeker goed bevallen.

Gereisd met partner in december 2011

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roxsha in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roxsha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.