Chill! Geen gezeik! Dus hopi bon!!

Appartement Roxsha *

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Huub

Chill! Geen gezeik! Dus hopi bon!!

Huub,
11-2-2017

Het was lekker rustig, geen gezeik met de buren en geen lastige stagiaires die maar van alles willen uitproberen op het eiland. De eigenaren waren altijd klaar om alles te beantwoorden en zeer behulpzaam. Appartement was schoon en locatie is super centraal.

Als je het eiland niet kent, is dit een perfecte locatie want alles zit om de hoek. De eigenaren hebben zelfs auto's dat je kan huren. Dus als je volwassen en wat normaal kan gedragen, is dit zeker een perfecte plek. Het fijne ervan is dat er niet alleen vakantiegangers zitten, dus indien nodig kan je ook even met de buren praten die vaste bewoners zijn.

Gereisd alleenreizend in januari 2017