Appartement Roxsha *

Review geschreven door Monique

Top!!

Monique,
5-2-2017

Ik herken de verhalen totaal niet die de bewoners van september 2016 hier schrijven. Ik kom al 5 jaar achtereen bij Roxsha en heb altijd een goede ervaring. Het is een rustige buurt en de ligging is zeer centraal.

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes, schoon en voorzien van alle gemakken. Zeker als je alleen reist of voor stage hier bent is het de juiste keuze. Voor een chique appartementencomplex of hotel betaal je zeker 2x zoveel. Doordat er beveiliging en huis-/tuinregels zijn is de veiligheid gewaarborgd. Over 1,5 week vertrek ik weer en kijk er naar uit de altijd vriendelijke en behulpzame eigenaren weer te zien.

Gereisd alleenreizend in februari 2016