Heerlijk rustig, vriendelijk, goede service!

Appartement Roxsha *

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Chris

Heerlijk rustig, vriendelijk, goede service!

Chris,
16-1-2017

Echt een fijne rustige buurt. Appartementen zijn ruim en goed onderhouden. Sfeer is goed, eigenaars wonen op het terrein wat een veilig en geborgen gevoel geeft.

Als er iets is wordt dat snel en vakkundig geregeld. De schoonmaak wordt netjes en efficient gedaan.

Buurt is rustig maar niet afgelegen. Niet ver van het centrum (Punda) en en het strand (Mambo/SeaAquarium Beach) en vlak bij de shopping area (Salina) met winkels, oa een goede computerwinkel (altijd handig als er iets met je laptop is) supermarkten, wasserettes en diverse eetgelegenheden op loopafstand. Zeker een aanrader ook voor studenten en langer verblijf.

Gereisd alleenreizend in januari 2016