Appartement Roxsha *

Bekijk alle reviews

Review geschreven door ig.

Geen aanrader.

ig.,
25-9-2016

De verhuurders zijn vooral erg op het geld uit, maar bieden daarvoor geen kwaliteit. Een week verbleven in dit appartement. Ik had een lekkende airco die dus ook niet goed werkte, mijn kamer stond constant blank dus ik bleef dweilen. Daarbij werd er gedreigd met inhouden van de borg omdat het bed en de gordijnen door de lekkende airco mogelijk waterschade op hadden gelopen. Terwijl ik meerdere malen aangegeven heb dat het lekte en niet werkte maar er werd niks aan gedaan. Ik had sterk het gevoel dat er enorm op je gelet werd en daardoor weinig privacy.

Gereisd alleenreizend in januari 2016